![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5221 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5222 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Daar heeft u gelijk in. Laatst gewijzigd door Sidharta : 27 januari 2010 om 12:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5223 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ga dan ook 's middags nooit mee naar het restaurant van het bedrijf hier. Ik sla mijn lunch over en eet 's avonds op restaurant. Ik ben inmiddels zo ingeburgerd dat ik de goede weet te vinden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5224 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5226 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wij hebben ook vakbonden die rigoureus tegen extra opening zijn hoor, en nog erger dan in Nederland waar ze toch koopavonden en koopzondagen hebben, zelfs dat krijgen we hier niet doorgevoerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5227 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mja, "De Helaasheid der Dingen" geeft nu bepaald niet een representatief beeld van de Vlaamse samenleving. Allesbehalve! Het is een (opgeklopte) voorstelling van toestanden in de onderste lagen van de bevolking uit de regio Aalst. Waar Verhulst uit afkomstig is.
![]() |
#5228 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5229 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5230 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Amstelveen is een slaapwijk ,meer om te wonen en te werken en niet om te eten. Laatst gewijzigd door Sidharta : 27 januari 2010 om 12:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5231 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik zit nu niet in Amstelveen, ik zit in Noordwijk (ESA / ESTEC). Mijn Amstelveenervaring was van vorig jaar. Daar heb ik inderdaad geen restaurants gevonden die me aanstonden, en ze hebben 1 kroeg. Eén! Voor 80.000 man! Dat is bijna godslastering.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Winkels? In mijn jeugd heb ik op het dorp nog drie buurtwinkeltjes gekend: kleine zaakjes waar heus niet alles te krijgen was. Verre van zelfs. Slechts in de jaren zeventig met de komst van de eerste warenhuizen veranderde dat. Zo lang is dat allemaal heus niet. Daarenboven komen uw beweringen ook niet echt overeen met de werkelijkheid. Supermarkten met een beperkt aanbod doen het zeker goed in Vlaanderen. Carrefour merkt trouwens dat haar grote vestigingen "waar alles te verkrijgen is", flink achteruit boeren in België. De kleine "Express"-vestigingen met een beperkt aanbod doen het dan weer heel goed. En ook de discounters hebben in Vlaanderen een flinke brok van de markt veroverd, zelfs al is hun aanbod nog veel beperkter. Kortom, uw stelling klopt niet. Het is slechts iets wat in uw hoofd leeft; niet in de dagdagelijkse werkelijkheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5234 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5235 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Schrijf dat eens opnieuw maar dan beleefd a.u.b. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gisterenavond heb ik toevallig nog gegeken naar het Nederlandse TROS programma "Opsporing Verzocht" Ik weet niet of jij ook kijkt, maar wat daar opgeveord wordt aan moorden.... België zal alle zeilen moeten bijzetten om daar maar enigzins bij in de buurt te komen Uw stelling slaat zoals gewoonlijk weer nergens op.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5237 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alsof Belgische ondernemers iedere middag rijkelijk tafelen en vrijelijk de Franse wijn laten stromen... Menslief, ga eens een week met een ondernemer op stap, en je zult wel merken dat de werkelijkheid wel veel spartaanser is dan het opgehangen verhaaltje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5238 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5239 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5240 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb hier in Noordwijk ook een restaurant gevonden dat om duimen en vingers af te likken is. En zo gewoontjes, niks toeters en bellen, erg gezellig. Als je er komt, zeker proberen, het heet "het lieverdje". |
|
![]() |
![]() |