![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#9641 |
Banneling
|
![]() Zwak, zéér zwak. En voor een leraar: schandalig zwak. Als u zo objectief uw leerlingen voorlicht in uw klas, God, heb dan medelijden met de toekomstige generatie.
Laatst gewijzigd door system : 24 maart 2010 om 10:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9642 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandaag had ik in de klas 17 jonge Franstalige Belgen die ik vorige week de film "Any Way The Wind Blows" heb laten zien (er waren 8 leerlingen afwezig). Tijdens de nabespreking liet ik de naam "Jean-Luc Godard" vallen. Niet één van die gemiddeld 18 jaar oude mensen had daar ooit van gehoord. De term "Nouvelle Vague" zei hen niks, helemaal niks. Ik hoop dat uw God het mij zal vergeven dat ik daarover een beetje ben gaan uitweiden. Ik vind het ook nuttig (en interessant) om aan nieuwe leerlingen te vragen wie van hen ooit van Patrice Lumumba heeft gehoord. Gelukkig zit er in elke klas doorgaans minstens één leerling van Congolese oorsprong, want anders was de reactie exact dezelfde: neen, meneer, nog nooit van gehoord. Zal uw God nu overuren moeten presteren?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9643 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Everytime : 24 maart 2010 om 18:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9644 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9645 |
Banneling
|
![]() Omdat op het VB-stemmen een verloren stem is. Tenminste toch de laatste 30 jaar. De Vld als oppositiepartij kan tenminste nog in de regering komen en iets ten gronde veranderen. Idem dito voor de LDD of 'groen!'. Voor het VB is dit onmogelijk. Die belanden voor de volgende 30 jaar weer in de oppositie. Tenminste, als ze zo doorgaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9646 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9647 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9648 |
Banneling
|
![]() Ja het VB heeft daar meer dan 30 jaar ervaring mee. Schreeuwen aan de kant is ook een vorm van 'druk zetten'. Dat klopt. Schreeuwerige 'druk' dan.
Laatst gewijzigd door system : 24 maart 2010 om 19:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9649 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9650 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9651 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9652 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De ' ' - tekentjes die ik voor en achter dat woord 'beschaafd' zette staan daar natuurlijk ook niet zomaar.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9653 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#9654 |
Banneling
|
![]() De term 'evolué' heeft bij mij toch een heel andere betekenis, gezien de Belgische Congo-saga.
Laatst gewijzigd door system : 24 maart 2010 om 22:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9655 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb ondertussen - helaas - wel een paar Franstalige Belgen leren kennen die een Vlaming die niet uitsluitend een onbegrijpelijk boerendialect broebelt ook wel als 'évolué' beschouwen, en dus in hun midden dulden (zolang hij/zij bwana niet lastig valt met gezeur over gelijkberechtiging, natuurlijk).
![]() |
![]() |
![]() |
#9656 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Je kunt dus al vele jaren medelijden hebben met de Belgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9657 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat ik in ieder geval wel weet, is dat de zogenaamde 'grootnederlanders' over de redenen waarom het Zuiden zich afscheidde van het Noorden in 1830, ons vanalles en nog wat hebben wijsgemaakt. Dat de Belgische paters, op hun missietentoonstellingen over de negerkes in Congo, ons voor een stuk ook dikke leugens hebben verteld en dat de Vlaams-nationalisten over de Guldensporenslag in 1302 ons minstens even grote leugens hebben opgedist. Dat is nu wel duidelijk allemaal. Laatst gewijzigd door system : 25 maart 2010 om 09:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9658 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moreel gaat u er zo te zien niet erg op vooruit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9659 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9660 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Na eeuwen latijnse/francofone indoctrinatie, is er nog niet veel veranderd in Belgie. Het probleem in Belgie is, dat de waarheid niet gezegd mag worden. Alles moet onder de mat geveegd worden. Daarom is het percentage suicides in Belgie veel hoger dan in Nederland. Daarom zijn de klachten over sexueel misbruik van kinderen in katholieke internaten in Belgie veel lager dan in Nederland. In Belgie moet alles verzwegen worden en onder de mantel der liefde bedekt. U krijgt steeds meer gelijk, Belgie is een ander land, met een latijnse cultuur en past niet bij Nederland. Laatst gewijzigd door Sidharta : 25 maart 2010 om 09:53. |
|
![]() |
![]() |