![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#9761 |
Europees Commissaris
|
![]() Jij weet toch ook wel wie dit zegt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9762 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ook in Korfbal waar de 2 landen zij aan zij zouden moeten strijden voor meer uitstraling van hun sport, komen ze niet overeen:
Ik zal niet de enige geweest zijn, die dat een aardig gebaar vond, maar al heel snel klonk er vanuit het Belgische tribunedeel een luid en flink herhaald "Boeoeoe !". Ik begreep dat toen niet zo en ook daarin zal ik niet de enige geweest zijn. (...) zo iets in de trant van "Daar hebt ge ze weer, die Ollanders met hun dikke nekken: ze wisten alweer van tevoren dat ze zouden gaan winnen." http://koogzaandijk.nl/index.php?cat...ropacup&id=642 |
![]() |
![]() |
![]() |
#9763 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als we eenmaal bezig zijn, kunnen we ook de leggers van spijkers bij laag water eens polsen. Ik kan me moeilijk inbeelden dat we het wedervaren en wereldbeeld van déze mensen zouden overslaan bij het bepalen van de marsrichting ten aanzien van de tulpen- en kaasboeren van het platte land onder de zeespiegel.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9764 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Nederlanders spannen/spanden de kroon......
http://static.rnw.nl/migratie/www.we...oek-redirected http://www.demorgen.be/dm/nl/997/Con...-geleden.dhtml http://www.waffen-ss.nl/main.php |
![]() |
![]() |
![]() |
#9765 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En nu zijn de Hollanders stil.....................
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9766 |
Europees Commissaris
|
![]() Henri, als we nieuws willen lezen, dan raadplegen we de nieuwsmedia zelf wel. Dit is een politieke portaalwebstek, weet je nog. Jouw posting is irrelevant, voegt niets toe aan de discussie (want
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9767 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En ziet ge dan de balk in uw eigen oog niet?? ( Antwoord van Niessen: ) Neen! __ Laatst gewijzigd door system : 14 april 2010 om 11:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9768 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9769 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9770 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9771 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nonkel bob is nochtans al dood,en tante Terry allang met pensioen... Hoog tijd om een stapje vooruit te maken op de evolutieladder wat intelligentie betreft.... Of is de sprong tussen kind én volwassene voor U onoverbrugbaar... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9772 | |
|
![]() Citaat:
Uiteindelijk is dit een Belgisch forum (.be). Het staat u vrij een rustiger .nl forum op te zoeken.
![]() |
![]() |
#9773 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9774 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9775 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9776 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9777 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ha ja, natúúrlijk! Zo zie jij het graag, een bestendiging van de scheiding der Nederlanden, tot op het internet zelfs. Wat een zielepoot ben jij toch!
![]() |
#9778 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik schreef daar nochtans in mijn beste Frans. Jammer genoeg was die persoon die het met mijn aanwezigheid zo moeilijk had een moderator. Ik kan de overige deelnemers aan dat forum dus niet eens gaan vertellen dat ik er niet meer bij zal zijn. Het zou fijn zijn mochten toch minstens op politics.be de vogeltjes ongehinderd kunnen zingen zoals ze gebekt zijn. Er zijn al wetten genoeg waarmee 'het vrije woord' kan worden gekooid. Het moet niet nog erger worden.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 14 april 2010 om 21:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9779 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9780 |