![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#14601 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#14602 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sommigen zult u inderdaad niet begrijpen Van Poppel. Maar ja, wanneer ik luister (of poog te luisteren) naar sommige in Vlaamse clubs werkende Nederlandse voetbaltrainers, dan is het voor mij al even duidelijk dat het geluid dat ze voortbrengen géén behoorlijk Algemeen Nederlands is.
![]() |
#14603 |
Banneling
|
![]() Men moet altijd een ernstige en onbevangen inspanning doen om te proberen atavistisch gedrag (hic: het zwaaien met de Princevlag) te verklaren.
Nu, let wel, een dwangneurose (hic: het zwaaien met de Princevlag) kan afgeleerd worden, maar het is niet gemakkelijk. Laatst gewijzigd door system : 16 april 2011 om 10:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14604 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14605 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14606 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zie maar zelf. ![]() Prince. Laatst gewijzigd door system : 16 april 2011 om 10:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14607 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is blijkbaar triest gesteld met het spellingonderwijs in Bokrijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14608 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14609 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik had daar natuurlijk aan toe moeten voegen "alwaar de in gebruik zijnde spelling nog immer die van 1500-zoveel is", maar ik ging er abusievelijk van uit dat u die connotatie zelf wel zou kunnen maken. Eilaas, het mocht niet zo zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14610 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14611 |
Banneling
|
![]() Ik blijf het nogal bevreemdend vinden dat u in dit specifieke geval zoveel waarde hecht aan historische authenticiteit daar waar u elders keer op keer blijk geeft vierkant lak aan zulks te hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14612 |
Banneling
|
![]() Welaan, ik wacht dan met een soort kinderlijk thaumasio af naar het staven van uw zoveelste loze bewering.
Laatst gewijzigd door system : 16 april 2011 om 12:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14613 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14614 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
historische authenticiteit geldt wel voor de spelling van "princevlag" (als het u goed uitkomt) historische authenticiteit geldt niet voor de betekenis van "tolerantie" (als het u goed uitkomt".
https://www.youtube.com/watch?v=ohv1HGkluFw Laatst gewijzigd door Hollander : 16 april 2011 om 12:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14615 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://www.nationalistischevolksbewe.../scholing.html Waarom men de spelling nu "prinsenvlag"heeft gemaakt...geen idee. Maar Princevlag blijkt de historich juiste benaming te zijn.
![]() |
![]() |
#14616 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#14617 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 16 april 2011 om 12:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14618 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14619 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met mijn verzuring valt het nog wel mee, dank u. Het hangt er gewoon van af in welke mate ik geconfronteerd wordt met Belgicistische onzin. Daarvan kan ik inderdaad nogal eens pissig worden. Je zou al voor minder ...
![]() |
#14620 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wanneer mensen andere mensen de uitoefening van hun godsdienst beletten of hun boetes en straffen opleggen wanneer ze hun godsdienst in het openbaar belijden, dan kan men, hoe men het ook draait en keert, niet meer van tolerantie spreken. En vermits u als iemand uit het noorden blijkbaar het noorden kwijt bent voor wat de betekenis betreft in deze context van het woordje 'tolerantie' , zal ik uw geheugen even opfrissen. *Tolerantie: 'verdraagzaamheid jegens andersdenkenden'. Laatst gewijzigd door system : 16 april 2011 om 12:30. |
|
![]() |
![]() |