![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#17741 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 29 december 2011 om 10:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17742 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17743 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het laatste nieuws van 29-12-2011 10:48 Pensioenen omlaag in Nederland - NEDERLAND - Voor de leden van minimaal 14 Nederlandse pensioenfondsen gaat in 2011 de pensioenuitkering met maximaal 14% omlaag. Reden hiervoor is dat minister Donner, in samenspraak met de Nederlandse Bank, het niet langer aanvaardbaar vindt dat deze 14 pensioenfondsen hun reserves nog niet op pijl hebben. Om ervoor te zorgen dat deze buffers sneller worden aangevuld, zullen de leden van deze pensioenfondsen volgend jaar een lager pensioen gaan ontvangen. In het uiterste geval betekent dit een daling van 14% (!) van enkel al het inkomen voor een groot aantal 65 plussers in 2011. PS. Toemaatje. De uitkeringen van de Nederlandse pensioenfondsen zijn doorgaans niet geïndexeerd. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 29 december 2011 om 11:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17744 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Nou dan ben ik zeer zeker een vreemde eend/pinda in Nederland. Wij hebben 3 auto's en ze lijken geen van allen op elkaar, ik woon in een huis die niet het zelfde is als dat van mijn buren, wij eten 2 keer per dag warm en de maaltijden verschillen enorm, vooral s'avonds, denk hier bij aan rijsttafels, gourmetten et cetera. Verder; ik ben Katholiek, dus ik heb niks met Calvijn net als de meeste Amsterdammers, en ja ik vier ook Koninginnedag en als u dat saai vindt, dan hebt u het duidelijk nog nooit meegemaakt zeker niet in Amsterdam, een stad dat als behalve saai en gewoontjes is!.. En dat van de Oranjes, ik ben geen fan van ze.. maar goed alles beter dan die gekroonde Franstalige Guust Flaters van jullie!. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17745 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 29 december 2011 om 11:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17746 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17747 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() En lui dat we zijn, tjonge jonge, als er één iemand lui is moet jij het wel zijn, want je komt nooit buiten! ![]()
![]() |
![]() |
#17748 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Hoe oud denkt u wel niet dat ik ben, en/of welke andere Katholiek in Nederland dat betreft. ![]() Ik dacht dat het onderwijs zoveel beter was in België, maar u sliep zeker?. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17749 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zo ziet men weer: 'al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel'. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 29 december 2011 om 11:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17750 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dit beleid is een stuk verstandiger dan het Belgische beleid. Jullie denken daar niet eens aan pensioenen. Waarom vandaag geld opzij leggen voor de toekomst als je er ook een bak Jupiler voor kunt kopen. Bij ons bekostigt iedereen zijn eigen pensioen; in België moeten de werkenden het pensioen van de gepensioneerden betalen. Met de toenemende vergrijzing loopt dat systeem op den duur op de kliffen. Maarja, daar hoor je geen enkele Belgische politicus of journalist over. Liever het volk in slaap laten wiegen en vertellen dat ze uitverkoren zijn om in het Beloofde Gidsland België te mogen wonen. En als ze dit verhaal nog overgieten met een anti-Olland sausje, dan slikt de de ultra-chauvinistische Belg het als zoete koek. Laatst gewijzigd door Van Poppel : 29 december 2011 om 11:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17751 | |
|
![]() Citaat:
moeilijke keuze. ![]()
![]() |
![]() |
#17752 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Zoals ik al zei: U houdt het langer vol dan ik. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17753 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#17754 |
Gouverneur
|
![]() Van Poppel is weer op dreef, zeg wanneer ben je nog voor het laatste aan de grens geweest? Veel bloed gedronken?
![]()
![]() |
#17755 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#17756 |
Gouverneur
|
![]() Vorige week was ik nog in Belgenland en had wil zin in wat. Dus ik op zoek naar een zaak waar je "heerlijke Vlaamsche" frieten kunt kopen. Bleek er zo'n vieze dikke, chagrijnige man met kleine gluiperige bloeddoorlopen ogen en vettig en vies haar achter de toonbank te staan. Ik bestelde (met een ABN-accent) patat en de man werd zelfs nog chagrijniger; de haat stond in zijn ogen. Maargoed, dat viel allemaal mee vergeleken met het spul wat hij opdiende. Die melige, dikke troep, waar vet uit spuit als je er in knijpt was weerzinwekkend. Bah...wat is dat Belgenvoer smerig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17757 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Zin in een Heineken misschien, of liever bloed? Je kiest maar ![]()
Heer, laat het prinsenvolk der oude Nederlanden, niet ondergaan in haat, in broedertwist en schande. Laatst gewijzigd door Lavox : 29 december 2011 om 11:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17758 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17759 | |
|
![]() Citaat:
Daar kom ik wel voor langs. Voor paardenpis echt niet.
![]() |
![]() |
#17760 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Gif... dat brengt me op een idee ![]()
![]() |