![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#19461 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Besluit: u bent misschien geen clown maar wel een onoprecht en dus mislukt zedenmeestertje. ___________ Ceterum censeo Opera Delta delenda esse, ut ita Batavi in mari mergerentur. (Overigens ben ik van mening dat de Deltawerken moeten verwoest worden opdat de Bataven in de zee zouden verdrinken) Laatst gewijzigd door Het Oosten : 7 maart 2012 om 21:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19462 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Schrijft Hollander dan dat België verwoest moet worden?
Laatst gewijzigd door SDG : 7 maart 2012 om 21:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19463 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar dat wisten we toch al.... ![]()
![]() |
![]() |
#19464 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja natuurlijk. Of verstaat u geen Latijn.
______________ Ceterum censeo Opera Delta delenda esse, ut ita Batavi in mari mergerentur. (Overigens ben ik van mening dat de Deltawerken moeten verwoest worden opdat de Bataven in de zee zouden verdrinken) Laatst gewijzigd door Het Oosten : 7 maart 2012 om 21:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19465 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nee, zo zijn wij niet.
Het is allemaal erg triest. Ik denk dat trouwens wel 40% van de Belgen zo over ons denkt, tenzij iemand mij het tegendeel kan bewijzen, dat hoop ik dan maar.....
![]() |
#19466 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welnu, ik heb het al gezegd en ik herhaal het :iedereen krijgt bij mij van hetzelfde laken een broek. _____________ Ceterum censeo Opera Delta delenda esse, ut ita Batavi in mari mergerentur. (Overigens ben ik van mening dat de Deltawerken moeten verwoest worden opdat de Bataven in de zee zouden verdrinken) Laatst gewijzigd door Het Oosten : 7 maart 2012 om 21:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19467 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Klopt!. Ik weet ook niet wat zijn onderschrift is. Nou ja, dat ik jou anders beoordeel dan forumlid Hollander klopt. Niet dat het een vriend van mij is, of dat we landgenoten zijn. Maar hij gaat serieus met discussies om, en komt niet in tegenstelling zoals JIJ met stereotype's aanzetten!. JIJ kan nog veel van hem leren!.. ![]() Jeff |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19468 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19469 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
________ Ceterum censeo Opera Delta delenda esse, ut ita Batavi in mari mergerentur. (Overigens ben ik van mening dat de Deltawerken moeten verwoest worden opdat de Bataven in de zee zouden verdrinken) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19470 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar ik heb zijn onderschrift niet gezien. Valt mij kennelijk niet op. Wat iemands onderschrift is, kijk ik niet eens naar. Maar die van jouw viel mij op het was in het rood geschreven.. Jeff |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19471 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nee, hij zegt dat België enkel staatkundig moet verdwijnen. Terwijl jij de Deltawerken fysiek wil vernietigen. Maar dat verschil snap je uiteraard zelf ook wel, alleen heb je niet de intellectuele eerlijkheid om dat ook te erkennen. Dat je hier gewoon doet alsof jouw neus bloedt, is dan ook niet meer dan slechte wil.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19472 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu zegt een Belg hetzelfde over Nederland en wat zegt would-be objectieve Pinda? Pinda zegt: 'foei dat moogt u niet zeggen. Bovendien is het kinderachtig!'. Ga maar me zo'n mensen naar de oorlog. Niet te verwonderen dat de Hollanders op hun donder kregen in het Warandepark. _____________ Ceterum censeo Opera Delta delenda esse, ut ita Batavi in mari mergerentur. (Overigens ben ik van mening dat de Deltawerken moeten verwoest worden opdat de Bataven in de zee zouden verdrinken) Laatst gewijzigd door Het Oosten : 7 maart 2012 om 21:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19473 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
________ Ceterum censeo Opera Delta delenda esse, ut ita Batavi in mari mergerentur. (Overigens ben ik van mening dat de Deltawerken moeten verwoest worden opdat de Bataven in de zee zouden verdrinken) Laatst gewijzigd door Het Oosten : 7 maart 2012 om 21:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19474 | |||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Moet ik soms politieagentje spelen op het forum dan?. Echt waar system uit het oosten vind zichzelf nu in ene slachtoffer!?.. ![]() ![]() Kom op zeg!. Op dit forum doe JIJ en je billenmaatje Henri1 niks anders dan klagen over Nederland & Nederlanders. Misschien was Hollanders onderschrift wel een reactie op jouw dagelijks getroll!. Maar goed, ik zal het wel aan Hollander vragen waarom hij voor die onderschrift heeft gekozen. ![]() Citaat:
* Dit is wat ik zei* Hier,.. neem nou bijvoorbeeld jouw onderschrift!.. Hoe moet ik dat als Nederlander opvatten?.. En dat zei ik als reactie op het feit, dat jij van mening bent dat ik jouw mening ernstig moet nemen. Wat ik natuurlijk niet kan doen, voor de meest voor de hand liggende reden. Citaat:
Mij best, die discussie is een mooi verbeeld hoe jij keer op keer om de hete brij heen draait. En gewoon historische bronnen die het tegendeel bewijzen van wat jij beweert, volledig negeert!. Maar goed. Zoals ik al een keer eerder tegen jou zei: "geloof maar wat je wil!." Jeff ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19475 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb bewondering voor je, Jeff..... ![]()
Ní neart go cur le chéile! Laatst gewijzigd door edwin2 : 7 maart 2012 om 22:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19476 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom? Er hoeft geenszins een Europese superstaat te worden uitgebouwd om een sterk Europa te hebben. Er zijn talloze andere wegen, waardoor dus mensen die niet voor de huidige EU zijn weldegelijk Europees kunnen denken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19477 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trouwens, naar gewoonte weer eens een heel kinderachtige reactie van ons Oosten. Net als de kinderen op onze speelplaats: "Jij deed dat, ik doe nog erger...!"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19478 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Tja ik ben een Amsterdammer hé!. "Heldhaftig, Vastberaden, Barmhartig" ![]() Jeff PS: Waar kom jij eigenlijk vandaan Edwin?. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19479 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() En gezien uw reacties, ook veel wijsheid. Respect. ![]() Jeff |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19480 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Leven is de beste leerschool. En als je als onderwijzer dagelijks de sociale dynamiek onder kinderen observeert, merkt dat er niet veel verschil is met wat volwassenen allemaal doen. Sommigen overstijgen het kinderlijk niveau jammer genoeg nooit...
|
![]() |
![]() |