![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik begrijp niet hoe dat kan in deze wereld van informatica en data banken . Ik was laatst in gesprec met een Afrikaan , die uiteraard een steuntrekker is 720 € per maand , Procedure politiek vluchteling en mijheer had juist een reisje achter de rug met het Vliegtuig naar Senegal voor 3 weken . Je moet toch niet echt veel in je kopje hebben om te snappen dat er in dit verhaaltje 3 zaken zijn die niet kloppen . 1 - Van 720 € per maand , koop je geen ticket van 1800 € voor een reisje . 2 - Politiek vluchteling maakt reisje naar thuisland , zo bang moet hij dan wel niet zijn . 3 - Binnen en buiten reizen met het vliegtuig als je nog in procedure zit en geen verblijfsvergunning hebt ? en geen financiele middelen hebt . Raar hé |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is dus een duidelijk woord met inhoud, héél anders dan het woord"racisme" bvb! Trouwens, het woordje "kiesvee" in het algemeen, betreffende autochtonen en allochtonen die mogen hun bolletje kleuren en daarna niet meer meetellen, daar heb je dan ook problemen mee, natuurlijk... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heel goed. Wat vind je van Maggie De Blocks oplossing om diegenen die hier desondanks met alle nadelen vandien verzeilden, buiten te kuisen? PS. Ik las net je reactie in http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=444 Goed zo. Al het profiterend immigratiezootje eruit!
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 19 februari 2012 om 10:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#447 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Of schrijf je een volgende keer weer uitvindsels over mijn mening? Citaat:
Weg met alle profitariaat. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | ||
Banneling
|
![]() Uiteraard zijn er negers die liegen.
Net zoals er forumgebruikers zijn die liegen. Je denkt toch niet dat er bevolkingsgroepen zijn (welk criterium je ook gebruikt om de groep te bepalen) waarbinnen niemand liegt. Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door artisjok : 19 februari 2012 om 11:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#451 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal mijn best doen juffrouw!
Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#452 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En waarvan getuigt het van steeds maar te doen alsof je niet begrijpt wat de mensen hier op het forum bedoelen? Opnieuw en opnieuiw en opnieuw...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 |
Banneling
|
![]() Waarom , U antwoord , daarom , maar U geeft geen uitleg , omdat U er geen hebt en uw kop in het zand steekt voor het vele misbruik.
Ik ben ook getrouwd met een buitenlandse vrouw , die na 3 weken aan het werk was en na 8 maand al flink Nederlands praat . Ik heb de winkel dus doorlopen en uren met mijn voeten laten spelen en van het kastje naar de muur gestuurd om haar documenten in orde te krijgen . Maar ja ik was een Vlaming hé . Maar die trutwijven achter de balie die hun de benen van onder het lijf lopen en bijna ne moslim op de schoot nemen en ipv hem door te sturen , de mensen laten wachten en zelf van links naar rechts hollen naar andere kantoren om zijn dossier te helpen samenstellen . Ahh ja , die mens verstaat dan niet hé . IPV de wet toe te passen en hun zelf alles in orde te laten maken , worden ze pot verdorie in tegenstelling tot nen Belg nog voorgetrokken en geholpen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#454 |
Banneling
|
![]() F.B. heeft dat mooi geformuleerd in een andere draad, maar ik ga het niet herhalen anders gaat Artisjok onmiddellijk bleiten bij de mods.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#455 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U kan het altijd wel eens quoten nietwaar.
![]() |
#456 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wie bepaald wat profitariaat is?
![]() |
#457 |
Banneling
|
![]() Hmmm leuk idee .
Men zou een balanske kunnen opmaken van personen , zoals van Vennootschappen . Negatief eigen vermogen ? Prestaties en omzet van de laatste 3 jaar ? Kosten en investeringen ? Herwaardeering aangaande hun werkervaring of opleiding en capaciteit ? Macht men dat opmaken voor elke persoon , dan was het mogelijk voor de staat om te kijken aan welke groep de overheid of sociale zekerheid iets over had of er zwaar had ingestoken . Profitariaat zou beter kunnen worden aangetoond . en natuurlijk , ieder jaar bij uw belastingbrief Uw persoonlijk balanske , dan weet je meteen tot welke klasse je behoord . Na een bepaalde graad met negatief eigen vermogen . stopt de geldkraan . Verzekeringen gooien U er ook uit als je hortig bent en wat te veel ongevallen hebt. Vb max opname sociaal krediet . Vb Max 3 jaar met verlies draaien Of is dit echt niet sociaal ? Ik bedoel het maar om mensen er attent op te maken dat ze niet altijd aan de kant van bedeling kunnen staan |
![]() |
![]() |
![]() |
#458 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zelstandig moet je niet worden zonder startkapitaal . DUS !!! het land binnen komen zonder startkapitaal of eigen middelen kan ook niet . Trouwens ga de wereld rond , en kijk eens in hoeveel landen je moet aankomen zonder geld en zonder werk , en MET de intentie alles wat je kunt schrapen , naar huis te sturen en gelijktijdig blijven bleiten dat je in de armoede te blijft zitten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#459 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In jouw berekening is iemand die in zijn beroepsleven nu en dan gedopt heeft en dan zwaar ongeneeslijk ziek valt per definitie een profiteur. Niet iedere dopper is een profiteur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#460 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |