![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#163 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn ethische regels worden geschonden, maar dat zijn geen wetten en die hebben dan ook geen betekenis. |
|
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jaja,we zullen bij de rik nog even moeten wachten tot die twee laatste werkende hersencellen elkaar nog eens ontmoeten in een poging om een zinvolle repliek in elkaar geflanst te krijgen.... Misschien moeten we hem eens langs het CERN sturen... |
|
![]() |
![]() |
#165 |
Vreemdeling
|
![]() Ge kunt de kleur van licht omzetten naar een schaal in Kelvin. Maar ik zie nie in wa da hier ter zake doe.
|
![]() |
![]() |
#166 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#167 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar nu is het kindje terug braaf en luistert gedwee naar de papa. Rekenen is nog een beetje een probleempje. Dat hij maar snel terug naar de privé gaat. Terug naar het onbekende. |
|
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pasop nu de walen zeker zijn dat ze 80% van de belastingen mogen houden gaan ze keihard beginnen groeien zodat het vlaanderen nog zal spijten dat ze niet aande borst van wallonie kan liggen
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 27 september 2011 om 21:07. |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
We kunnen echter rond partij lijnen blijven discusiëren, en over de motivaties van DeCroo al evenzeer. Wat wel het feit is, is dat OVLD in de (zelf geïnduceerde) verkiezingen heeft verloren. Het lijkt me dus democratisch gezien eerder verwonderlijk dat een partij die de verkiezingen verliest alsnog aan regeringsonderhandelingen deelneemt. In zake de houding van De Wever. Er werd bij het publiceren van de nota Di Rupo aan de partijen gevraagd of zij op basis van deze nota aan een regeringsonderhandeling wilden deelnemen. Gezien de 40 minuten persconferentie die de NVA, bij monde van De Wever, heeft gehouden lijkt het duidelijk dat het voor die partij onmogelijk was om op basis van de nota (gezien de partij filosofie) te onderhandelen. De deur werd echter niet volledig dichtgetrokken. Ik tracht me hier zo veel mogelijk buiten partij lijnen een beeld te vormen, maar moet toch vaststellen dat hier met de democratie een loopje wordt genomen. Laatst gewijzigd door WvN : 27 september 2011 om 21:18. Reden: Zinsconstructie fout |
|
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor alle duidelijkheid, misschien is rikske nog ergens, dat zijn de graden van een hoek. Bij 180 graden heeft u zich omgedraaid. En dat is net wat DeCroo heeft gedaan. Tenminste dat is mijn visie erover. Uw argumentatie is ook overweldigend overigens. De publieke optredens van DeCroo vind ik over het algemeen ook zeer goed, vooral zijn intelligente manier om zich in de voet te schieten. |
|
![]() |
![]() |
#173 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik weet het, niet realistisch en ik zou zoiets zelf ook niet durven. te laf, ik geef het toe. |
|
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Licht heeft geen temperatuur. Misschien dat je ooit eens iets over Planck gelezen hebt en dat dan verkeerd begrepen. Een lichaam dat verwarmd wordt t.o.v. de omgeving straalt licht uit in alle mogelijke kleuren, zij het dat er bij een of andere kleur een maximum is in de intensiteit. Het verband is een vierde macht of zoiets.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, dat is mensen iets wijsmaken. En steek uw 500.000 jobs argument waar de zon niet schijnt. Het werd al 100000 keer toegelicht, ik ga het niet nog eens doen. Demagoogje.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...77&postcount=9
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#177 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het laatste belangenconflict liep toen immers op zijn einde,en had dus bijgevolg een éénzijdige Vlaamse stemming onherroepelijk geweest wat de splitsing betreft,en dit zonder één enkele compensatie... Citaat:
De tsjeven hebben nog harder verloren , en de sossen waren er ook niet op vooruit gegaan... Drie verliezers en één klein winnaartje leiden de besprekingen aan Vlaamse zijde,waarvan er gelijk met alle ingediende onderhandelingscoorstellen steeds weer diezelfde twee partijen direkt akkoord waren,natuurlijk ,immers de beloofde ministerpostjes liggen al te wachten... Citaat:
Er is nog niets veranderd sinds 1831.... Dat kan allemaal op één voorwaarde,must be in belgium... Dit onland is géén democratie.... Het is een particratie ,gestuurd door het aloude francofone belgique a papa met volle medewerking van de koning... |
|||
![]() |
![]() |
#178 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Maar dit is volledig off topic denk ik |
|
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De enige kleur die hier zou moeten worden aangegeven, is schaamrood.
|
![]() |