![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De definitie van bijdragen is voor iedereen anders. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vandaag zuipt Edward alle dagen koffie op het werk, terwijl de jongens die vroeger uitgingen en Edward een uitslover vonden, klagen over de € 800 die ze krijgen van mensen zoals Edward. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar nogmaals: als mensen die drie jaar, pak 5 jaar, hebben gestudeerd vinden dat ze daarna 40 jaar op hun krent mogen zitten om amper nog iets te produceren/presteren, dan vind ik deze mensen even goed een oorzaak van het verval van onze economie. En dat kan ook niet blijven duren. Nu gij weer. Laatst gewijzigd door Lance : 31 mei 2015 om 22:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bijdragen of afdragen of terugdragen dat is hetzelfde. Je bedoelt misschien dat ze geen welvaart produceren of niet productief zijn. Dan klopt dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bijdragen of afdragen of terugdragen dat is hetzelfde. Je bedoelt misschien dat ze geen welvaart produceren of niet productief zijn. Dan klopt dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Lance : 31 mei 2015 om 22:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#328 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#329 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jouw kwalificatie van uitkeringstrekkers als profiteurs is weerzinwekkend en ik deel je dan ook hierbij onmiddellijk in bij de al eerder mij bekende forum-predatoren. Moeilijke woorden zijn daarom nog geen geleerde woorden. Ik gebruik ze graag als het ook nog charmante woorden zijn. Dat jij de voorkeur schijnt te geven aan cliché scheldwoorden, dat is volledig jouw keuze. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#333 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of in andere woorden: A ge wilt poepe moete eerst uw broek uittrekke ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 |
Banneling
|
![]() Schelden doe ik niet. Ik ben recht voor de raap, dat wel. Dat jij dat schelden noemt, is jouw goed recht. Het geeft wel iets aan. Het geeft aan, dat je helemaal niet geschikt bent voor de arbeidsmarkt. Men zou maar eens moeten durven kritiek te leveren op een presentatie die je hebt voorbereid. Je gaat hen meteen toedichten, dat ze je uitschelden ...
Laatst gewijzigd door Edward De Vere : 31 mei 2015 om 22:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
guess what, toen ik bij het Ocmw belandde, heb ik hen zelfs gevraagd of ze geen jobje voor me hadden, ik wou zelfs via art.90 aan de slag .. nee zeiden die, jij moet van ons eerst een aanvraag indienen bij FOD/dienst gehandicapten want volgens de Vdab ben jij te gaga (zogezegd zou ik autist zijn) om te gaan werken ... en wist je dat mijn familie zelfs niet eens meer kerstmis met we wil vieren .. ze willen eerst dat ik 'werk' heb .... yep, van je familie moet je het hebben, ik was hier dan ook met nieuwjaar klokslag 00:00 aanwezig, en toen hebben ze hier achteraf met mij zitten spotten! juist ja, ik ben geheel vrijwillig werkloos om met kerst en nieuw lekker alleen te zijn en hier uitgelachen te worden, pfffff! 't Is me wat hé, en dan beweren sullen als eduard dat ik liever lui ben dan moe ... ze moesten eens weten hoe graag ik wel niet een jobje - zelfs als kassierster/rekkenvulster - zou hebben! en dan te zeggen dat ik een diploma ASO heb, Latijn heb gedaan in de tijd, altijd bij de eersten van de klas was, tweetalig ben, en zie mij nu, ik heb niet eens een job als loonslaaf, zelfs die van BSO/TSO steken mij nu voor, ik ben nog lager gevallen als een debielke, pffft! Laatst gewijzigd door bembem : 31 mei 2015 om 23:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 31 mei 2015 om 23:06. |
|
![]() |
![]() |