![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1641 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1642 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik hoor precies geknars van tanden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1643 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wordt dit goed betaald en heb je ook recht op een 13de maand ?
Staat anders niet in dit lijstje. De 10 gekste goed betaalde jobs ooit.
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 3 januari 2018 om 22:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1644 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op eno2 zijn vals gebit gelopen ?
![]() ![]()
![]() |
#1645 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [IMG]
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1646 |
|
![]() Plaag die jongen niet zo, doe hem maar eens na, daar jaren eenzaam en alleen volledig uitzichtloos op dien koude berg zitten gelukkig wezen. Dat is een fulltime job zelle.
![]()
![]() |
#1647 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1648 |
Banneling
|
![]() Gender equality
Alle zeg Vrouwen gaat nu wettelijk evenveel moeten verdienen voor hetzelfde werk in Duitsland. We zijn 2018. Dat ik dat nog meemaak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1649 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Werk aan de winkel ! https://forum.politics.be/showthread...179847&page=21 ![]()
![]() |
![]() |
#1650 |
|
![]() De nulliteit ? van een lineaire afbeelding of matrix is de dimensie van de kern van die lineaire afbeelding of matrix. Intuïtief is dit begrip als volgt te duiden: een matrix die uit niets anders dan nullen bestaat, heeft meer nulliteit dan een matrix waarvan de determinant nul is, maar waarvan alle minoren verschillend van nul zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1651 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1652 |
|
![]() De nulliteit ? van een lineaire afbeelding of matrix is de dimensie van de kern van die lineaire afbeelding of matrix. Intuïtief is dit begrip als volgt te duiden: een matrix die uit niets anders dan nullen bestaat, heeft meer nulliteit dan een matrix waarvan de determinant nul is, maar waarvan alle minoren verschillend van nul zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1653 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Werk aan de winkel ! https://forum.politics.be/showthread...179847&page=21 ![]()
![]() |
![]() |
#1654 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pure milieu criminaliteit. Deze gek en puppet van Corpolandia is een gevaar voor de globale samenleving. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1655 |
Banneling
|
![]() De Trump saga
1 Wolff (Fire and Fury) “My credibility is being questioned by a man who has less credibility than perhaps anyone who has ever walked on earth at this point,” “I will tell you the one description that everyone gave, everyone has in common. They all say, ‘He is like a child,’ and what they mean by that is he has a need for immediate gratification. It’s all about him. He just has to be satisfied in the moment. “They say he’s a moron, an idiot. Actually, there’s a competition to sort of get to the bottom line here of who is this man is. Let’s remember, this man does not read, does not listen, so he’s like a pinball just shooting off the sides.” 2 Chris Ruddy On Friday, a longtime friend and confidante of Trump rejected Wolff’s suggestion that the president is losing mental stability. Chris Ruddy, chief executive of conservative Newsmax Media, told CNN: “He is not psychologically unfit, he has not lost it, as [Wolff] claimed. I saw the president every other day over a 10-year period during the holiday. I conversed with him during this time. I saw him interact with people. He was remembering things, he was on point, he was following up on discussions.” Ruddy recalled that he took Michael Schmidt, a New York Times journalist, to meet and interview the president at his Mar-a-Lago estate in Florida over Christmas. “I don’t believe Michael walked out and said, ‘This man is crazy, this man is unfit’. So this is just an absurd allegation by someone who’s talked to a lot of disgruntled people at the White House.” Ruddy added: ‘This is just an absurdity and it’s really trash, actually.” 3 Eno: the child conclusion is valid. 200 negative comments on T mean something. Of course a few friends are going to object. Laatst gewijzigd door eno2 : 5 januari 2018 om 15:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1656 |
Banneling
|
![]() 7 wetenschappelijk bewezen manieren om gelukkiger te zijn
1. Leer dankbaar zijn: Nee 2. Doe iets cultureels: Nee 3. Doe vrijwilligerswerk: Nee 4. Probeer iets nieuws:Nee 5. Mediteer: Ja. Ik heb vormen van meditatie. Dat is mij genoeg. 6. Geef geld uit: Nee 7. Slaap meer: Nee |
![]() |
![]() |
![]() |
#1657 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Meditatie and cleaining In 27 years of practice, I largely prefer cleaning my mind to real cleaning. The first I like and I have no problem with it. The second I do only when it has become unavoidable and it's a bit of a problem overcoming my avoidance. Naar aanleiding van https://www.theguardian.com/commenti...ment-110466627 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1658 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |