![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar daar gaat het hier niet over: we hebben nu eenmaal wetten die genocides ontkennen strafbaar maakt. Waarom dan onderscheid maken omdat de genocide-ontkenner een Turk is? Gelden de Belgische wetten dan niet voor iedereen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 17 oktober 2012 om 11:36. |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ontbreekt mij aan de genoegzaamheid om in staat te zijn alles te volgen. Jij zal mij zeker het genoegen gunnen om meer specifiek te verwijzen naar meer informatie.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het probleem is dat het onderwerp voor het Belgisch publiek minder sexy is dan de onderbroekverhalen van BV's-VN'ers.
|
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De link werkt niet meer. Kan je eens de uitspraak van de veroordeling geven ?
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() sorry mijn secretaresse is met verlof. Vraag het aan de uwe.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vraag ze het is als ze terug is uit verlof. Zeker de uitspraak van de rechtbank interesseert me. Je mag deze altijd via PB doormailen, ik kan niet verzekeren dat ik altijd alles weet wat hier op dit forum wordt meegedeeld.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 17 oktober 2012 om 13:24. |
![]() |
![]() |
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tja, hij past anders wel bij Sint-Joost-Ten-Node.
|
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dubbelpaspoortigen horen helemaal geen politieke functie uit te oefenen in 't ene land, terwijl ze nog loyaal zijn aan hun andere land d.m.v. dat andere paspoort!
In geen enkel land!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 17 oktober 2012 om 14:07. |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() binnenkort hebben we hier zo'n bipatride minister van landsverdediging... leuk als het een Libier had geweest!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar zou hun loyaliteit liggen �*ls puntje bij paaltje komt, bij de democratie?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#33 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In dit land heb je politiek correcte negationisten (de achterbakse linkse kerk) en dan enkele rechtse negationisten (de enige soort die moet vervolgd worden en van zijn burgerrechten ontdaan). |
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En vandaag nog : http://www.lavenir.net/article/detai...21017_00219886 In Brussel is Kir al lang een controversiële politicus, die eigenlijk geen enkel resultaatplanning opbrengen (hij is bevoegd voor netheid...) maar die immens populair is binnen de Turkse gemeenschap... En die stemmen zijn broodnodig voor de PS in Brussel, dus mag hij zijn gang gaan. Nu zijn wij er tenminste vanaf, op gewestelijk niveau althans. Een helaas prachtvoorbeeld van een "ethnopoliticus" die wij, Brusselaars, als kiespijn kunnen missen. My2cent uiteraard.
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet jij al 'n antwoord op de vraag wat de keuze zal zijn als puntje bij paaltje komt; democratie of theocratie? Dat geldt ook voor jou Eber, je bent vrij te vertrekken.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() De eerste, uit de vele allochtone publieke burgervaders die zullen komen. Ik zou er maar aan wennen... het staat je steeds vrij te emigreren.
#39 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |