![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Er zal altijd wel zwart geld zijn, omkoopschandalen, witwaspraktijken, drugsgeld, geld uit wapenhandel enz enz. Verder is het enorm moeilijk om geld te traceren, men werkt met dubbele boekhoudingen, geld wordt via verschillende bedrijven en omwegen doorgesluisd om dan uiteindelijk pas zijn doel te bereiken. Justitie heeft de tijd en de middelen niet om dit allemaal op te volgen. Laatst gewijzigd door Mcnab : 20 oktober 2009 om 10:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat het moeilijk is en nooit perfect zal zijn, dat we niet tenminste in de richting kunnen gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dat is toch al zo? Boekhouding die in orde moet zijn, controle op belastingen enz...
Je kan het msch nog iets stricter maken, maar veel zal dat niet uithalen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom wordt het bankgeheim niet opgeheven? Maar ga je voor de rest akkoord dat we toch op zijn minst alvast het witte geld regels kunnen opleggen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Tuurlijk dat, voor zover je kan bewijzen dat dat geld effectief "wit" geld is natuurlijk.
Het kan enkel een stap in de goede richting zijn. Mijn punt is gewoon dat frauderen altijd zal bestaan. Zolang er politiek, armoede, drugs en oorlog is zal men frauderen, want al die zaken gaan hand in hand. |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je alleen perfectie wil moet je nooit nog iets doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dat is juist, maar het blijft dweilen met de kraan open.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Bovendien is niemand verplicht zijn geld op de bank te zetten. Informatie omtrent geld betekent dat de fiscus het recht krijgt je privé woning te onderzoeken. http://financieel.infonu.nl/belastin...in-belgie.html quote Wie ook niet gehouden is aan het bankgeheim, zijn fiscale ambtenaren die zich bezighouden met de inning van de personenbelasting. Zij mogen aan de financiële instellingen alle gewenste informatie opvragen om de vermogenssituatie van hun klanten in kaart te brengen. unquote Je argumentatie lijkt mij ingegeven door een soort 'wrok' waarin je leeft, maar ik kan me natuurlijk vergissen. Laatst gewijzigd door Conscience : 21 oktober 2009 om 12:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat in het geval van een onderzoek de bankgegevens kunnen gevraagd worden? Maar aangezien er volgens jou geen bankgeheim bestaat, heb je er niets op tegen dat de bank automatisch alle gegevens doorgeeft aan de fiscus. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() tegenwoordig zijn illegalen heel dikwijls mensen die een bom geld betaald hebben om hier ons systeem te kunnen komen melken. dus nog een geluk dat het geld vrij heeft mogen circuleren, tot in hun geboorteland zelfs, want anders hadden ze de trip nooit kunnen financieren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
voor mezelf kan ik zeggen dat elke samenleving z'n schuim heeft, daarom is het belangrijk dat we niet het schuim van andere samenlevingen gaan binnenhalen. er zijn landen waar procentsgewijs een pak meer migranten arriveren dan in belgië maar die landen eisen wel bepaalde dingen van hun exotische influx. en in die landen werkt het systeem van migratie want de samenleving is er dynamisch en leefbaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
gij weet uw helden te kiezen........ trouwens, wat zou je ervan vinden moesten ze hier in het westen mugabe's logica delen????? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Banneling
|
![]() Gelieve een minimum aan beleefdheid in acht te nemen. Waarvoor dank.
Citaat:
Maar jij beseft dat het de mensensmokkelaars zijn die er enorm veel geld aan verdienen, terwijl veel illegalen (en hun familie) zich in de schulden steken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |||
Banneling
|
![]() Waarom schrijf je bullshit met een * op de plaats van de i?
Citaat:
Heb je iets gelezen van het artikel? Citaat:
Jij weet iemands post te verdraaien; te verzinnen eigenlijk! Citaat:
Welke logica bedoel je? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |||
Banneling
|
![]() Zou je me fatsoenlijk kunnen citeren, en jouw tekst niet tussen de mijne schrijven.
Waarom schrijf je dan niet gewoon "bullshit"? Citaat:
Je las overduidelijk het artikel niet. Citaat:
Citaat:
De logica om de ene uitbuiter te vervangen door een andere, ben ik niet genegen. Hoe kan je die logica nu toepassen op Europa? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
die kan idd niet toegepast worden in europa, dat zou onmenselijk zijn maar indien die geweldplegingen in afrika tegen blanken gebeuren, dan is er toch geen probleem!? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Minister-President
|
![]() Ah, toen ik de titel las dacht ik aan de grote geldstromen die jaarlijks naar het buitenland vloeien , gestort via western union oa door mensen die hier ons sociaal stelsel uitmelken en in hun geboorteland minstens één, zoniet meerdere huizen bezitten!!!
Verkeerd gelezen; eigenlijk is de toestand tegenwoordig immigratie van gelukzoekers die hier het geluk van onze kinderen op het spel zetten en ondertussen hun verkregen geld emigreren!! Later kunnen onze kinderen misschien emigreren naar wat ze eerst zelf hebben bekostigd. Laatst gewijzigd door omaplop : 24 oktober 2009 om 14:52. |
![]() |
![]() |