![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gaat over de geldstromen die geïnvesteerd worden. In ongezonde industrie, in industrie die geen arbeidsrechten duldt, die mensenrechten met voeten treden. De helft van de werkende wereldbevolking, 1,4 miljard mensen, verdient minder dan 2 dollar per dag. Dat betekent werken en toch niet boven de minimale armoedegrens van 2 dollar komen! Ben je niet geshockeerd? Heb je geen goesting om daartegen eens te fulmineren? Laatst gewijzigd door artisjok : 24 oktober 2009 om 15:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Banneling
|
![]() Aan carolus66
Ik beschuldig enkel iemand ervan mijn mening te verzinnen indien hij/zij mijn mening verzint. Je mag gerust mijn bericht quoten waaruit zou blijken dat ik Mugabe als mijn held kies. Je mag ook toegeven dat je mijn bericht verkeerd gelezen hebt; en je verzinsels intrekken. p.s. Waarom schrijf je niet gewoon "bullshit" als je bullshit bedoeld? |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Volgens jou zijn er dus geen illegalen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Mijn vrouw haar vorige baas is geboren en opgegroeid in Zimbabwe. Toffe kerel btw. Hij en z'n broer baatte daar de familie boerderij uit die hun grootvader daar lang geleden had opgebouwd. De boerderij was een bron van inkomsten niet alleen voor hen maar ook de lokale bevolking gezien ze vele mensen te werk stelden. 10 jaar geleden besloot de regering in Zim even de blanke boeren hun grond te beginnen onteigenen en 'terug te geven aan de zwarte bevolking' dus zijn ze het grootste deel van de grond kwijt geraakt. Gezien de boerderij niet groot genoeg meer was om 2 families te voorzien is hij en z'n vrouw gevlucht naar Aus, z'n broer woont nog in Zim met wat overblijft van de boerderij, die riskeert nu trouwens de rest van de grond ook te verliezen. De onteigende grond ligt er nu verwilderd bij en veel van de mensen die op de boerderij werkten zijn hun werk kwijtgeraakt en in de armoede gedwongen. Ik vind dus niet dat het geplaatst is om het 'groot-kapitaal' te viseren, als zij ergens een hotel of fabriek neerplaatsen stellen ze tenminste mensen aan het werk." dan hoef ik helemaal niets te verzinnen wanneer ik ervan uit ga dat jij deze zwarte hitler gunstig gestemd zijt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toch een verzinsel van jou! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
en dit is de laatste keer dat ik op jouw zelfde vraag geantwoord heb. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Banneling
|
![]() Het feit dat jij niet kan aangeven wat ik schreef/citeerde om "er vanuit te gaan dat" verklaart inderdaad alles.
Duidelijk een verzinsel van jou! Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 25 oktober 2009 om 19:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carolus66 Bekijk bericht wanneer jij dit "Hoewel er iets te zeggen viel voor de herverdeling van landbouwgrond –één procent van de bevolking bezat zeventig procent van de grond– had de manier waarop dat gebeurde desastreuze gevolgen. Het was een pure overlevingstactiek van een despoot in nood, stelt Mbanga: ‘Mugabe positioneert zich als de Afrikaanse leider die opkomt tegen het westers imperialisme en neokolonialisme." aanhaalt als antwoord op volgende post "Over onteigenen van boerkes hun land gesproken, zal ik even een voorbeeld geven. Mijn vrouw haar vorige baas is geboren en opgegroeid in Zimbabwe. Toffe kerel btw. Hij en z'n broer baatte daar de familie boerderij uit die hun grootvader daar lang geleden had opgebouwd. De boerderij was een bron van inkomsten niet alleen voor hen maar ook de lokale bevolking gezien ze vele mensen te werk stelden. 10 jaar geleden besloot de regering in Zim even de blanke boeren hun grond te beginnen onteigenen en 'terug te geven aan de zwarte bevolking' dus zijn ze het grootste deel van de grond kwijt geraakt. Gezien de boerderij niet groot genoeg meer was om 2 families te voorzien is hij en z'n vrouw gevlucht naar Aus, z'n broer woont nog in Zim met wat overblijft van de boerderij, die riskeert nu trouwens de rest van de grond ook te verliezen. De onteigende grond ligt er nu verwilderd bij en veel van de mensen die op de boerderij werkten zijn hun werk kwijtgeraakt en in de armoede gedwongen. Ik vind dus niet dat het geplaatst is om het 'groot-kapitaal' te viseren, als zij ergens een hotel of fabriek neerplaatsen stellen ze tenminste mensen aan het werk." dan hoef ik helemaal niets te verzinnen wanneer ik ervan uit ga dat jij deze zwarte hitler gunstig gestemd zijt. lees toch gewoon! is dat nu zoooo moeilijk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat staat er in de tekst die ik citeerde dat rechtvaardigt dat jij er van uit zou mogen gaan dat ik Mugabe gunstig gestemd zou zijn? Of dat hij mijn held zou zijn. Toch een verzinsel van jou! Voor alle duidelijkheid; ik kan jou toevertrouwen dat ik geen fan ben van Mugabe. Vertel voor de afwisseling misschien waarom jij niet bullshit schrijft als je bullshit bedoeld, maar 1 letter vervangt door een ander karakter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Europees Commissaris
|
![]() Als je niet zo wereldvreemd was zou je weten dat in vele forums woorden zoals bullshit, fuck, pussy ... automatisch uitgefilterd worden.
![]() |
#217 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op dit forum wordt een woord als bullshit blijkbaar niet weggefilterd. Laatst gewijzigd door artisjok : 26 oktober 2009 om 06:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zij vinden dat niet kunnen.
![]() |
![]() |
#219 |