![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#821 |
Banneling
|
![]() Waarom zou dat de mondialisering terugdraaien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#822 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Dat allemaal omdat ze zoveel opbrengen en later je pensioen zouden gaan betalen!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 23 mei 2011 om 12:10. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#823 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#824 | ||||
Banneling
|
![]() [quote]hoezo grap
een echt multicultureel land, en de financiële hub van Europa Citaat:
wat zeggen die andere, kort Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#825 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#826 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#827 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kom jij dan met cijfers van die 'baten', heb ik je al zo vaak gevraagd, maar 't blijft steeds oorverdovend stil aan de overkant!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#828 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Komaan! :")
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Waarom ligt 't delicaat, als de 'baten' hoger zouden zijn dan de 'kosten', zou 't dan nog 'delicaat' liggen? Citaat:
Citaat:
En 2. Niet wie of wat jij in gedachten hebt, nog nie misschien, ik ben al voorbereid zo te zeggen!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 23 mei 2011 om 19:11. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#829 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vraag ze aan het VB of LDD. Als die de kosten berekenen, bereken ze toch ook de baten. Eerlijk als ze zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#830 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#831 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#832 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en ze niet laten bestuderen, te delicaat toch is de sterkste natie in de moderne geschiedenis zo sterk geworden door immigratie trouwens, Rome, dat waren ook niet veel romeinen hoor Laatst gewijzigd door eno2 : 23 mei 2011 om 19:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#833 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() wil je volhouden dat het de chocola-bruintjes zijn die UK naar de knoppen hielpen en niet jouw ozo performante witte mannetjes met hun witte boordjes van witteboordcriminelen? think again Laatst gewijzigd door eno2 : 23 mei 2011 om 19:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#834 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De 'baten' verdwijnen in 't niets bij de 'kosten', vandaar dat er ook niet over gesproken mag worden, geen serieuze onderzoeken naar gedaan mogen worden! Denk je niet dat, indien de baten zo hoog waren, er geen onderzoeken naar gedaan zouden mogen worden en openbaar gemaakt? Indien die 'baten' hoger waren dan de 'kosten' zou 't ons dagelijks door de strot gedouwd worden om aan te tonen hoe goed die moeltiekoel wel werkt, zou ook geen kat zich afvragen wat de 'baten' of 'kosten' zijn!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#835 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben mooi bruin nu, 't is erg warm en zonnig, mag ik?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#836 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#837 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dat niet doen is onverantwoordelijk maar jij doet zo precies of dat is al bekend en geweten, en opzettelijk verborgen gehouden complottheorie dus nederland heeft wel een aanzet gedaan die heb ik gegeven en jij beweert dat je meer gegevens kent geef ze dan je kan ons niet verwijten dat we geen gegevens geven als ze ontbreken Laatst gewijzigd door eno2 : 23 mei 2011 om 19:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#838 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#839 | |