![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Lees jij niet of zo? Hier de derde keer: http://www.spitsnieuws.nl/binnenland...-man-eindhoven
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik geef het op. Tegen zoveel onzin is niemand opgewassen. Ga een eindje tegen jezelf leuteren Vive, het is goed.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat geeft ie letterijk toe. Dan kun je toch moeilijk verwachten dat ik van de tegenstanders van de actie van het interventie-team, nog veel brood wil lusten. Ik heb die gasten overigens op het nieuws zien oefenen. Hun gezichten waren geblurd om ze onherkenbaar te maken. Misschien kijk jij ook teveel televisie, en verwar je de Antwerpse snelle interventieteams met de speciale eenheden van de Amerikaanse politie. Wat eigenlijk niet kan, want jij weet alles.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En de feiten dateren van 1 november en halen pas nu de voorpagina? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als er doden van vallen bij een discotheek gebeurt er steeds een onderzoek door het parket. Dat is in Nederland niet anders. Nergens wordt bevestigd dat een gebroken glas de oorzaak was. Ik neem het je niet kwalijk. Er is een algemene perceptie dat men met een gebroken drinkglas slagaders kan oversnijden. Dat is helemaal geen evidentie. Het beste kan je het proberen met zuiver antiek kristal. Omdat glazen alomtegenwoordig zijn en potentieel gevaarlijk is men reeds een halve eeuw de productie ervan onderworpen aan strenge reglementering.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De recuperatie-machinerie van verenigd links en belgicistisch "weg met Dewever" laat ook wel eens een steekje vallen. Wees gerust, hadden ze op 1 november al ten volle de ernst en het perspectief van deze zaak beseft, waren ze er toen al met volle geweld ingevlogen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alles goed om toch maar gelijk te krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze werd dus niet uitgeschakeld = bijna of helemaal dood geschoten! Wat leuk voor een bepaalde groep om daar weer groot kabaal over te maken! Trouwens, als het zo simpel is een "ongetraind meisje de baas te kunnen", lopen er dan in dat centrum geen mensen rond die dat wel zouden kunnen zonder politie enz te moeten oproepen??? Wat was er dan meer aan de hand? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor hun job moeten ze in de komende jaren alvast niet vrezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog een geluk dat er niet een paar doden zijn gevallen tussen de omstaanders, nietwaar!
Laatst gewijzigd door andev : 11 november 2015 om 17:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Banneling
|
![]() Er zijn zo veel gebieden: ik ken niks van een hele hoop vreemde talen, sporten, hobby's... Ik ken niks van wiskunde, statistiek, elektronica, mechanica, geologie, fysica, astronomie, klassieke muziek, strips...
Laatst gewijzigd door Another Jack : 11 november 2015 om 17:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo zie je maar hoe men de zaken verdraait tot er niets echt meer van overschiet... tenzij stomme kritiek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meer woordjes moeten we er niet aan vuil maken. http://www.gva.be/cnt/aid928195/agre...r-met-bierglas http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20130920_00752669 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Gouverneur
|
![]() Als je voldoende bochten neemt passeer je sowieso 180 en 360 graden. Dat wordt hier inderdaad met verve bewezen.
![]() |
#279 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |
Banneling
|
![]() Een links centrum...
Wat moeten we ons daarbij voorstellen? Een gesloten LIDL?? Laatst gewijzigd door Another Jack : 11 november 2015 om 17:31. |
![]() |
![]() |