![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 |
Europees Commissaris
|
![]() Roerend mee eens, met de meeste van jouw bijdragen trouwens. Vraagje: ik ben hier nieuw, een echt groentje, maar ik heb al enkele malen opgemerkt dat sommigen soms een 2 voor hun bericht plaatsen. Wat betekent dat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zou die gangbang toch niet zo vrijwillig geweest zijn als wordt uitgeschijnt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#345 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#346 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#347 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mocht dit mijn zoon zijn en moest blijken dat ie dit op z'n kerfstok zou hebben .. het zou z'n beste dag niet zijn!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Wat gaan die gastjes en dat meisje uitsteken later als ze ouder zijn?? Elk weekend naar de parenclub? En/of het beest gaan uithangen in derdewereldlanden & co .. pffffffffff Zo'n kind is een dikke merde, want hoe je seks op die leeftijd ook bekijkt, er zijn er die zich beheersen en niet het varken uithangen. Dit heeft meer met karakter te maken dan met wat anders. Beleving van seks op jeugdige leeftijd is niet hetzelfde als promiscuiteit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#348 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eberhard je slaat de nagel op de kop. De vrijheid van de pers mag hier niet door in het gedrang komen, mais bon we zijn hier en Belgique -> le pays des magouilles ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#349 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo werkt linkse democratie in België: de man in de straat weet nog altijd van niks.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik denk dat de directeur gewoon gehandeld heeft uit het besef dat voor een meisje de situatie gewoon anders is dan voor een jongen, en dat zij meer bescherming nodig heeft.
![]() |
#351 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die '2' betekent zoveel als: ik ga akkoord.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Strict juridisch gezien is zelfs politic.be strafbaar omdat forum participanten namen openbaar maken van minderjarigen of refereren naar personen die het vergemakkelijken de identiteit van deze minderjarigen te achterhalen. Laatst gewijzigd door Gipsy : 9 mei 2014 om 06:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#354 |
Minister-President
|
![]()
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#355 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensenlief... Wat een hoop gezever en trammelant omdat een paar oververhitte tieners seks hebben gehad met elkaar...
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#356 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wat wel relevant is, is dat Milquet zou (voorwaardelijke wijs, laat dat duidelijk zijn) een onredelijke druk zou uitgeoefend hebben en haar positie zou misbruikt hebben. Zelfs Vlamingenhater Marcel Sel vliegt in zijn blog uit naar Milquet. Dat ze dan ook nog eens zou gezegd hebben dat het meisje dat allemaal uitgelokt zou hebben met haar kledij, maakt het nog wranger natuurlijk. Tiens, zou daarom heel die rel rond Zaventem zo goed uitkomen voor haar???
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#358 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een storm in een glas water. Tieners zijn nu eenmaal benieuwd naar seks en zullen - als de kans zich voordoet - experimenteren. Die hele heisa daarrond, inclusief de eventueel mogelijke reactie erop die Milquet misschien zou kunnen gegeven hebben, is compleet overroepen. Door alle partijen die erbij betrokken zijn.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#359 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Seks is normaal. Ook bij puberende tieners. Dat dat voor jou niet normaal is, is wat mij betreft niet onverwacht, maar toch geheel voor jouw rekening.
![]() |
![]() |
![]() |
#360 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 9 mei 2014 om 08:31. |
|
![]() |
![]() |