Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 mei 2014, 22:04   #61
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Brekend!

Het zoontje van Joëlle Milquet schijnt de leider van de orgie te zijn geweest zo beweren boze tongen.

Dans les auteurs de ce fait, il y aurait Sacha, le fils de Joelle Milquet (Posté par BernardDuchenne)

Sacha is het broertje van Raphaël, Laura en Clara

Benieuwd hoe papa Pierre dit op gaat lossen.
Als Eberhard geen goede proxyserver gebruikt, levert dat hem een bezoekje van de mannen met matrakken op.
Oud 6 mei 2014, 22:13   #62
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
Oh man, het gezichtsverlies is nu al niet meer te overzien.
En dan te bedenken dat Joëlle Milquet voorop gaat in de strijd tegen prostitutie....

Nu maar hopen dat haar zoon er niet voor betaald heeft.

Inmiddels is onze goede vriend Laurent LOUIS ook op de wagen gesprongen.

https://www.youtube.com/watch?v=WZpDuHyHZS8

En is de website van het college (tijdelijk?) verwijderd. Misschien wat klassefotoos wissen?

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 6 mei 2014 om 22:17.
Eberhard Leclerc is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2014, 22:53   #63
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Op de jonge dame die zich gewillig heeft laten gebruiken als sperma-collector is een oude West-Vlaamse uitdrukking van toepassing: En'oere gelèk e peird!
In West-Vlaanderen lopen er nog échte Brabantse trekpaarden maar ook magnifieke renpaarden...
Iets voor onze Demper !
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2014, 06:20   #64
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

De minister van de federale regering zou hier en daar wat gepushed hebben om het zoontje te ontlasten en het "slachtoffer" als schuldige aan te wijzen.
Dit wordt, zo vlak voor de verkiezingen, nog een leuk tussendoortje...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2014, 06:24   #65
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Van de site van HLN:

Onze gerechtsjournalist José Masschelin verklaart waarom wij geen namen noemen

De naam van de federale minister en de minderjarige zoon die *betrokken was bij de groepsseks, zijn bij onze redactie bekend. We weten ook wie het 15-jarige meisje is dat seks had met de jongens. De wet verbiedt ons echter om ook maar de minste informatie prijs te geven die zou kunnen leiden tot de identificatie van de minderjarigen.

Ons rechtssysteem beschermt op absolute wijze minderjarigen die mogelijk betrokken zijn bij een misdrijf. Ook de identiteit van slachtoffers van een eventuele aanranding mogen de media niet prijsgeven. Volgens ons strafrecht primeert het belang van de *minderjarige op alle andere denkbare belangen in het geding.

Onze redactie respecteert onze wetten, zij het in deze zaak met enige tegenzin. Er zijn namelijk aanwijzingen dat de federale *minister macht heeft aangewend om de onfrisse zaak waarbij een zoon betrokken was, onder de mat te vegen. Een opmerkelijke kwestie die minstens een transparant onderzoek verdient. Sterker: *volgens bronnen zou de minister via een anoniem interview in een Franstalige krant het meisje *afgeschilderd hebben als nymfomane en uitlokster van de groepsseks, zonder dat het gerecht de kans kreeg om deze stelling te *onderzoeken. De minister zou op die manier de rol van de jongens geminimaliseerd hebben en zich ook verzet hebben tegen de maatregel die de school nam, namelijk de uitsluiting van de jongens.

De ouders van het meisje over*wegen nu een strafklacht tegen de jongens, wat de zaak meteen bij de jeugdrechter zou doen belanden. Het meisje is jonger dan zestien en strikt juridisch bekeken is elke *seksuele omgang met ouderen een aanranding op haar eerbaarheid. Mocht dit later bevestigd worden, dan kan het interview dat de minister zou hebben gegeven *worden beschouwd als een beïnvloeding van de rechtsgang en een schending van de scheiding der machten. Hoewel dit een zaak van openbaar belang zou zijn, telt vooreerst het belang van de minderjarige zoon en moeten we dus ook de naam van de minister verzwijgen.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Oud 7 mei 2014, 06:34   #66
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

AnarchoChristophe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
Als Eberhard geen goede proxyserver gebruikt, levert dat hem een bezoekje van de mannen met matrakken op.
Die durven in die linke getto-buurt met al die zware rappende jongens waar Eberhard vertoeft niet komen.
Oud 7 mei 2014, 06:37   #67
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

AnarchoChristophe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ik vind het tegenwoordig heel brave kindertjes ....In mijn tijd vond ik het er alleszins een pak wilder aan toegaan !
Ik vind dat het 'mijn tijd' op school al minder erg was dan in mijn zus 'hare tijd'. En dat scheelt hem maar 6 jaar (mijn zus is dus 6 jaar jonger).

U kan ook eens trachten door de jaren heen het OV te nemen in de buurt van een school en zien hoe hopeloos de zaak wordt.

Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 7 mei 2014 om 06:39.
AnarchoChristophe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2014, 06:38   #68
Klein Licht
Minister-President

Standaard

Citaat:
Brekend!

Het zoontje van Joëlle Milquet schijnt de leider van de orgie te zijn geweest zo beweren boze tongen.
Mais c'est génial ça!

Op Radio 1 vanmorgen hadden ze het over 'een zoon van een federaal minister'

Citaat:
Misschien wat klassefotoos wissen?
Zijt maar zeker. Het zal een nationale race worden naar een klasfoto met de tenoren omcirkeld.

Laatst gewijzigd door Klein Licht : 7 mei 2014 om 06:38.
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2014, 06:48   #69
Conscience
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Allez, toch ene die zich hier wat volwassen gedraagt op dit forum. Als ik naar de anderen kijk, begin ik zo de indruk te krijgen dat die allemaal liever hun dochter zwanger zien thuiskomen... Wel, liever zij die er geld aan verkwisten, dan ik.
Don't worry, het typische grote-muil-gedoe. Tot mama roept.
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2014, 07:11   #70
69kk
Partijlid

Standaard copycat

Dat hebben zij zeker op internet geleerd.
69kk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2014, 07:22   #71
1207
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Ons rechtssysteem beschermt op absolute wijze minderjarigen die mogelijk betrokken zijn bij een misdrijf. .
en over welk misdrijf praten we?
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2014, 07:36   #72
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
en over welk misdrijf praten we?
Seks met minderjarigen zeker?

Oud 7 mei 2014, 07:40   #73
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Seks met minderjarigen zeker?
Seks tussen minderjarigen....
Oud 7 mei 2014, 07:44   #74
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Ik vind dat het 'mijn tijd' op school al minder erg was dan in mijn zus 'hare tijd'. En dat scheelt hem maar 6 jaar (mijn zus is dus 6 jaar jonger).

U kan ook eens trachten door de jaren heen het OV te nemen in de buurt van een school en zien hoe hopeloos de zaak wordt.
Als ik nu naar een concert (doe ik nog steeds )ga en ik vergelijk dat met de jaren 70 concerten in Ahoy Rotterdam Vorst Brussel...of Earls court in London dan stel ik enkel vast dat alles er nu heel braafjes en gedisciplineerd aan toe gaat ....Maar blijkbaar heeft U gezien uw ''jonge'' leeftijd die wilde jaren niet meegemaakt. Het kan ook moeilijk anders ....er mag niks meer en wat nog mag is verplicht

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 7 mei 2014 om 07:48.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2014, 07:44   #75
Wiley E Coyote
Minister

Wiley E Coyote's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Wat dus een probleem is als het consentueel was: wie juist vervolgen aangezien alle betrokken minderjarigen zijn. In dat geval - consentueel - zijn alle partijen in de "fout", en zal het parket na onderzoek niet verder handelen. Als er echter de minste zwijm is van gedwongen karakter verandert de zaak uiteraard en wordt het een zaak bij de jeugdrechtbank.
Wiley E Coyote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2014, 07:47   #76
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
men sprak over een leeftijd waarop geen wettelijke toestemming kon gegeven zijn, zelfs tssn minderjarigen ...

ik vermoed dus dat het meisje zelfs geen 14 zal blijken ...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2014, 07:47   #77
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Allez, toch ene die zich hier wat volwassen gedraagt op dit forum. Als ik naar de anderen kijk, begin ik zo de indruk te krijgen dat die allemaal liever hun dochter zwanger zien thuiskomen... Wel, liever zij die er geld aan verkwisten, dan ik.
weet je, de pil van uw dochter betalen is niet verboden hoor, noch aan uw zoon duidelijk maken dat hij nooit zonder muts buiten mag gaan.

En als uw dochter ook nog beseft dat haar lief ook zijn plastiekske moet dragen, is het nog beter.
Oud 7 mei 2014, 07:49   #78
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Van de site van HLN:

Onze gerechtsjournalist José Masschelin verklaart waarom wij geen namen noemen

De naam van de federale minister en de minderjarige zoon die *betrokken was bij de groepsseks, zijn bij onze redactie bekend. We weten ook wie het 15-jarige meisje is dat seks had met de jongens. De wet verbiedt ons echter om ook maar de minste informatie prijs te geven die zou kunnen leiden tot de identificatie van de minderjarigen.

Ons rechtssysteem beschermt op absolute wijze minderjarigen die mogelijk betrokken zijn bij een misdrijf. Ook de identiteit van slachtoffers van een eventuele aanranding mogen de media niet prijsgeven. Volgens ons strafrecht primeert het belang van de *minderjarige op alle andere denkbare belangen in het geding.

Onze redactie respecteert onze wetten, zij het in deze zaak met enige tegenzin. Er zijn namelijk aanwijzingen dat de federale *minister macht heeft aangewend om de onfrisse zaak waarbij een zoon betrokken was, onder de mat te vegen. Een opmerkelijke kwestie die minstens een transparant onderzoek verdient. Sterker: *volgens bronnen zou de minister via een anoniem interview in een Franstalige krant het meisje *afgeschilderd hebben als nymfomane en uitlokster van de groepsseks, zonder dat het gerecht de kans kreeg om deze stelling te *onderzoeken. De minister zou op die manier de rol van de jongens geminimaliseerd hebben en zich ook verzet hebben tegen de maatregel die de school nam, namelijk de uitsluiting van de jongens.

De ouders van het meisje over*wegen nu een strafklacht tegen de jongens, wat de zaak meteen bij de jeugdrechter zou doen belanden. Het meisje is jonger dan zestien en strikt juridisch bekeken is elke *seksuele omgang met ouderen een aanranding op haar eerbaarheid. Mocht dit later bevestigd worden, dan kan het interview dat de minister zou hebben gegeven *worden beschouwd als een beïnvloeding van de rechtsgang en een schending van de scheiding der machten. Hoewel dit een zaak van openbaar belang zou zijn, telt vooreerst het belang van de minderjarige zoon en moeten we dus ook de naam van de minister verzwijgen.
Zo te zien aan de reactie van die krant hebben ze al lichte druk van hogerop gekregen.
Als er dan nog wat elleboogwerk van een hoger geplaatst persoon aan te pas is gekomen om zaken te verdraaien of te verdoezelen kan dat stevige gevolgen hebben. 't Is niet omdat men nu spreekt over een 16 jarige dat het al niet langer aan de gang(bang) is of dat er niet meer aan de hand is...
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2014, 07:49   #79
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wiley E Coyote Bekijk bericht
Wat dus een probleem is als het consentueel was: wie juist vervolgen aangezien alle betrokken minderjarigen zijn. In dat geval - consentueel - zijn alle partijen in de "fout", en zal het parket na onderzoek niet verder handelen. Als er echter de minste zwijm is van gedwongen karakter verandert de zaak uiteraard en wordt het een zaak bij de jeugdrechtbank.
Als er jongeren tussen zitten die ouder zijn dan 16 jaar, vrees ik dat zij in de problemen zouden kunnen geraken.

Maar inderdaad, alles zal afhangen van wat er exact is gebeurd.
Oud 7 mei 2014, 07:50   #80
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wiley E Coyote Bekijk bericht
Nee hoor, volgens de kranten is het meisje 15 en de jongens 16 . Dan is de wet simpel, elk sexueel contact onder de 16 (boven de 14) word aanzien als aanranding, strafbaar tot 5/6 jaar dacht ik.

Die jongens zitten dus serieus in de problemen zelf al lokte dat meisje het uit .
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be