Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 24 maart 2011, 20:11   #201
Gwylan
Minister-President

Gwylan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Wat is daar nu weer mis mee? Een goed geconserveerde man in een zwembad, sinds wanneer is dat "wansmakelijk"?
Waar ziet u op die foto een "goed geconserveerde man" ?
Gwylan is offline  
Oud 24 maart 2011, 20:11   #202
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lollysticky Bekijk bericht
Dit is een nieuwe

feitelijk komt dit stuk neer op wat u iets hoger schrijft; u steekt alles op de manipulator. Indien er iets gebeurt en het is slecht, dan is het de manipulator geweest. Indien er niets gebeurt, dan is het ook de manipulator zijn schuld. Lijkt me geen logische redenering...
Die gaat toch niet op !

Een groot manipulator gaat nooit zelf iets doen. Hij laat het doen aan de anderen over. Als er iets gebeurt kan het nooit de schuld zijn van de manipulator. Hij heeft nooit de kans gekregen om de gebeurtenis tegen te houden.
ViveLaBelgique is offline  
Oud 24 maart 2011, 20:12   #203
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Het Belgisch Franstalig minderheidsregime heeft zich constitutioneel dermate ingedekt dat

a. de mogelijke politieke macht van de veruit grootste bevolkingsgroep in België (de Vlamingen) op volstrekt ondemocratische wijze wordt beknot
b. er geen enkele wezenlijke wijziging aan de staatsstructuur en aan de overmacht en invloed van het regime kan geschieden zonder de instemming van het minderheidsregime zelve.

In die omstandigheden vind ik dat de onweerlegbaar grootste Vlaamse partij, die u gerust “nationalistisch” mag noemen doch die ik liever omschrijf als één van de zeldzame partijen met een enigszins Vlaamse attitude, zich democratisch mag veroorloven om te DURVEN het been stijf te houden voor wat de inwilliging van haar belangrijkste eisen betreft.
Persoonlijk vind ik dat die partij, zoals in wezen elke partij in Vlaanderen zou moeten doen, het aan haar kiezers en aan de Vlamingen in het algemeen zelfs VERPLICHT is om dat te DURVEN. Het werd overigens zo stilaan de tijd dat er in Vlaanderen uiteindelijk eens een partij is die dat DURFT.

Het is niet aan de N-VA en/of aan welkdanige Vlaamse partij om het ondemocratisch Belgisch Franstalig minderheidsregime te bestendigen of recht te houden. Dat moet het regime zelf maar DOEN. Het feit dat een Leterme en zijn CD&V bereid gevonden worden om het daarbij dermate te helpen dat dit mogelijk wordt, verdient de scherpste kritiek (en een afstraffing temeer bij volgende verkiezingen).
Schotland wordt al decennia bestuurd door Engelse minderheidsregeringen vanachter de deur dat recent door Dewever mythische machten werd toebedeeld. U weet wel symbool van de Britse natie etc...
solidarnosc is offline  
Oud 24 maart 2011, 20:13   #204
Gwylan
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Valt op dat Leterme niet de PS of andere Walen met de vinger wijst.

Waar is toch dat Vlaamse front naartoe ?
Die soliede onaantastbare Vlaamse eenheid ?
Wat is er nu van "PLAN C" ?

Laten we eerlijk zijn, buiten een paar zinnen in Latijn hebben we van De Wever nog niet veel gezien.
Er is nooit een Vlaamse eenheid geweest, laat staan een soliede en/of onaantastbare. Ware dit wel zo geweest, dan bestond België nu niet meer. Zo eenvoudig is dat, mijnheer Henri.
Gwylan is offline  
Oud 24 maart 2011, 20:15   #205
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

drosophila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waar ziet u op die foto een "goed geconserveerde man" ?
http://www.youtube.com/watch?v=2PR3RzHRPJc
drosophila is offline  
Oud 24 maart 2011, 20:15   #206
Gwylan
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc Bekijk bericht
Schotland wordt al decennia bestuurd door Engelse minderheidsregeringen vanachter de deur dat recent door Dewever mythische machten werd toebedeeld. U weet wel symbool van de Britse natie etc...
Spreken we hier over Schotland of Burkina Faso, of zullen we het bij België houden ?
Gwylan is offline  
Oud 24 maart 2011, 20:17   #207
Gwylan
Minister-President

Standaard

Citaat:
De vraag was : waar ziet u op die foto een "goed geconserveerde man". Als ik vragen zou hebben over mijn gezondheid zal ik die wel stellen aan mensen die daar kunnen over oordelen.
Gwylan is offline  
Oud 24 maart 2011, 20:19   #208
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Die gaat toch niet op !

Een groot manipulator gaat nooit zelf iets doen. Hij laat het doen aan de anderen over. Als er iets gebeurt kan het nooit de schuld zijn van de manipulator. Hij heeft nooit de kans gekregen om de gebeurtenis tegen te houden.
De eerste politicus in deze onderhandelingen die een voorstel op papier zette, kan dan alvast moeilijk een groot manipulator genoemd worden.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 24 maart 2011, 20:21   #209
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
De vraag was : waar ziet u op die foto een "goed geconserveerde man". Als ik vragen zou hebben over mijn gezondheid zal ik die wel stellen aan mensen die daar kunnen over oordelen.
Misschien zijn het niet uw ogen. Misschien bent u zo jaloers op die grote rode bobbel dat u uw zicht verloochent.
drosophila is offline  
Oud 24 maart 2011, 20:28   #210
CyberpunX
Staatssecretaris

CyberpunX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Misschien zijn het niet uw ogen. Misschien bent u zo jaloers op die grote rode bobbel dat u uw zicht verloochent.

Daar scheelt niets aan die foto. Ga eens op een drukke dag naar het strand, dat is véél erger.
CyberpunX is offline  
Oud 24 maart 2011, 20:30   #211
Gwylan
Minister-President

Standaard

Citaat:
Als u hier niets zinnigs weet te posten, bent u niet verplicht zich in de discussie te mengen.

Deze discussie gaat over de hypocriete houding van Leterme. Ik stel voor dat we ons daar bij houden.
Gwylan is offline  
Oud 24 maart 2011, 20:35   #212
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Als u hier niets zinnigs weet te posten, bent u niet verplicht zich in de discussie te mengen.

Deze discussie gaat over de hypocriete houding van Leterme. Ik stel voor dat we ons daar bij houden.
U post hier verschillende onzinnigheden, tot ik u bij uw pietje heb. Nu wil u ineens weer naar Leterme. (die is overigens veel minder goed geconserveerd dan Di Rupo).
drosophila is offline  
Oud 24 maart 2011, 20:35   #213
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het Belgisch Franstalig minderheidsregime heeft zich constitutioneel dermate ingedekt dat

a. de mogelijke politieke macht van de veruit grootste bevolkingsgroep in België (de Vlamingen) op volstrekt ondemocratische wijze wordt beknot
b. er geen enkele wezenlijke wijziging aan de staatsstructuur en aan de overmacht en invloed van het regime kan geschieden zonder de instemming van het minderheidsregime zelve.
Het grote onrecht dat voorgesteld wordt door de grote manipulator ! Stel het grote onrecht voor als een grote onrechtvaardigheid. Gebruik nooit een exact beeld van wat men kan verwachten eens dat grote onrecht is verholpen. Gebruik dat grote onrecht om een betere situatie voor te spiegelen. Wees er echter nooit te concreet over.

Citaat:
In die omstandigheden vind ik dat de onweerlegbaar grootste Vlaamse partij, die u gerust “nationalistisch” mag noemen doch die ik liever omschrijf als één van de zeldzame partijen met een enigszins Vlaamse attitude, zich democratisch mag veroorloven om te DURVEN het been stijf te houden voor wat de inwilliging van haar belangrijkste eisen betreft.
Waarmee U bevestigd dat een groot manipulator nooit ZELF iets DURFT doen. Voor hetgeen een groot manipulator wel naar eigen zeggen DURFT ( het been stijf houden) vraagt hij een grote bewondering en zal hij enorm veel medelijden opwekken voor zijn zware opofferingen !

Het grote onrecht moet aangepakt worden, en de grote manipulator belooft dat hij het gaat aanpakken !

De grote manipulator heeft nooit beloofd het been stijf te houden, nee hij beloofde een aanpak geen herhaling van de aanpak van de voorgangers ! De grote manipulator wekt veel bewondering bij zijn gedwee volgers. Hij durft nogal hé ?

Citaat:
Persoonlijk vind ik dat die partij, zoals in wezen elke partij in Vlaanderen zou moeten doen, het aan haar kiezers en aan de Vlamingen in het algemeen zelfs VERPLICHT is om dat te DURVEN. Het werd overigens zo stilaan de tijd dat er in Vlaanderen uiteindelijk eens een partij is die dat DURFT.
Een groot manipulator gaat altijd stellen dat hij meer en beter is dan de anderen. Een groot manipulator gaat altijd de schijn opwekken dat hij een moraliteit heeft. Een groot manipulator gaat altijd vaag blijven over deze moraliteit. Een groot manipulator gaat beroep doen op het moraliteitsgevoel bij andere partijen. Een groot manipulator gaat altijd de andere partijen zijn werk laten doen. Een groot manipulator gaat nooit ZELF iets DOEN. Hij gaat het altijd door anderen laten doen. Een groot manipulator gaat elke gelegenheid gebruiken om andere partijen af te schilderen als belemmering in zijn strijd. Een groot manipulator gaat altijd andere partijen beschuldigen van belemmering van zijn strijd.

Citaat:
Het is niet aan de N-VA en/of aan welkdanige Vlaamse partij om het ondemocratisch Belgisch Franstalig minderheidsregime te bestendigen of recht te houden. Dat moet het regime zelf maar DOEN.
De allergrootste manipulators gaan stellen dat het onrecht dat ze bestrijden zo groot is dat een superieure macht dit onrecht ooit zal aanpakken. Als het niet een superieure macht is die het grote onrecht zal aanpakken dan zal het volgens de grote manipulator een immanente evolutie zijn die recht zal doen geschieden.

De grote manipulator gaat altijd erkenning eisen omdat hij het grote onrecht aanklaagt en omdat hij het grote onrecht aanvecht ( door zelf niets te doen, hij schakelt enkel anderen in). Hij verwacht hier ook heel veel respect voor omdat hij een harde strijd levert omdat het een geweldig groot onrecht is dat hij aanvecht.

Citaat:
Het feit dat een Leterme en zijn CD&V bereid gevonden worden om het daarbij dermate te helpen dat dit mogelijk wordt, verdient de scherpste kritiek (en een afstraffing temeer bij volgende verkiezingen).
De regering in lopende zaken wordt gebruikt door de grote manipulator. Ze DOEN zaken die de grote manipulator wil maar waarvoor de grote manipulator geen verantwoording moet afleggen. Want de grote manipulator mag niet meespelen omdat hij het grote onrecht aanvecht.

Als ik praat over de grote manipulator bedoel ik niet alleen BDW. Het gaat over de Vlaams Nationalisten die de Vlaamse lijn aanhangen.

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 24 maart 2011 om 20:42.
Oud 24 maart 2011, 20:36   #214
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Laat het ons maar Yves Letermes hypocriete houding houden, hoewel ik niet begrijp wat dat ooit voor zinnigs opleveren zou kunnen.

(overigens moet ik bekennen stikjaloers te zijn op Elios lichaam, zwijmel)

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 24 maart 2011 om 20:39.
4x10E6 is offline  
Oud 24 maart 2011, 20:41   #215
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het grote onrecht dat voorgesteld wordt door de grote manipulator !

Waarmee U bevestigd dat een groot manipulator nooit ZELF iets DURFT doen. Voor hetgeen een groot manipulator wel naar eigen zeggen DURFT ( het been stijf houden) vraagt hij een grote bewondering en zal hij enorm veel medelijden opwekken voor zijn zware opofferingen !

Het grote onrecht moet aangepakt worden, en de grote manipulator belooft dat hij het gaat aanpakken !

De grote manipulator heeft nooit beloofd het been stijf te houden, nee hij beloofde een aanpak geen herhaling van de aanpak van de voorgangers ! De grote manipulator wekt veel bewondering bij zijn gedwee volgers. Hij durft nogal hé ?

Een groot manipulator gaat altijd stellen dat hij meer en beter is dan de anderen. Een groot manipulator gaat altijd de schijn opwekken dat hij een moraliteit heeft. Een groot manipulator gaat altijd vaag blijven over deze moraliteit. Een groot manipulator gaat beroep doen op het moraliteitsgevoel bij andere partijen. Een groot manipulator gaat altijd de andere partijen zijn werk laten doen. Een groot manipulator gaat nooit ZELF iets DOEN. Hij gaat het altijd door anderen laten doen. Een groot manipulator gaat elke gelegenheid gebruiken om andere partijen af te schilderen als belemmering in zijn strijd. Een groot manipulator gaat altijd andere partijen beschuldigen van belemmering van zijn strijd.

De allergrootste manipulators gaan stellen dat het onrecht dat ze bestrijden zo groot is dat een superieure macht dit onrecht ooit zal aanpakken. Als het niet een superieure macht is die het grote onrecht zal aanpakken dan zal het volgens de grote manipulator een immanente evolutie zijn die recht zal doen geschieden.

De grote manipulator gaat altijd erkenning eisen omdat hij het grote onrecht aanklaagt en omdat hij het grote onrecht aanvecht ( door zelf niets te doen, hij schakelt enkel anderen in). Hij verwacht hier ook heel veel respect voor omdat hij een harde strijd levert omdat het een geweldig groot onrecht is dat hij aanvecht.

De regering in lopende zaken wordt gebruikt door de grote manipulator. Ze DOEN zaken die de grote manipulator wil maar waarvoor de grote manipulator geen verantwoording moet afleggen. Want de grote manipulator mag niet meespelen omdat hij het grote onrecht aanvecht.

Als ik praat over de grote manipulator bedoel ik niet alleen BDW. Het gaat over de Vlaams Nationalisten die de Vlaamse lijn aanhangen.
Duidelijk wat mij betreft. De vlaams nationalisten die de waalse lijn aanhangen, daar praten we niet over.

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline  
Oud 24 maart 2011, 20:45   #216
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
De eerste politicus in deze onderhandelingen die een voorstel op papier zette, kan dan alvast moeilijk een groot manipulator genoemd worden.
Een groot manipulator gaat altijd veel respect en medelijden vragen voor de grote inspanningen die HIJ zou geleverd hebben.

Een groot manipulator wordt altijd nagepraat in zijn redenering.
Oud 24 maart 2011, 20:47   #217
Gwylan
Minister-President

Standaard

Citaat:
U post hier verschillende onzinnigheden, tot ik u bij uw pietje heb. Nu wil u ineens weer naar Leterme. (die is overigens veel minder goed geconserveerd dan Di Rupo).
Vermits u er kennelijk op staat om het niveau van deze discussie naar beneden te halen tot een peil dat eerder in de lagere regionen van dit forum past, deze verduidelijking : het is nogal moeilijk om mij “bij mijn pietje” te hebben, want ik heb er geen.

Over de conservatiegraad van Leterme, vergeleken bij deze van Di Rupo, kan en wens ik niet te oordelen. Ik laat dat graag over aan mensen die Leterme blijkbaar zo goed kennen dat ze hem zelfs reeds in kledingloze toestand mochten bewonderen. Het zal mij overigens een zorg wezen.

Waarmee we dan toch weer bij Leterme zijn aanbeland, wat in deze discussie hoort, naar mijn mening.
Gwylan is offline  
Oud 24 maart 2011, 20:51   #218
Gwylan
Minister-President

Standaard

Citaat:
Een groot manipulator gaat altijd veel respect en medelijden vragen voor de grote inspanningen die HIJ zou geleverd hebben.

Een groot manipulator wordt altijd nagepraat in zijn redenering.
Wel wel, daarvoor hoeft men zelfs niet eens een manipulator te zijn, laat staan een Grrrroot Manipulator. Elke politicus met enige aanhang wordt door zijn aanhang "nagepraat in zijn redenering", hoor. Straffer nog : men stemt er zelfs voor.
Gwylan is offline  
Oud 24 maart 2011, 20:56   #219
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
Duidelijk wat mij betreft. De vlaams nationalisten die de waalse lijn aanhangen, daar praten we niet over.
Wat zegt de grote manipulator over zijn vijand ? Dat hij er uitstekende persoonlijke omgangsvormen mee heeft. Het doel blijft altijd het grote onrecht op te lossen. Daarom vraagt de grote manipulator respect voor zijn zelfopoffering, omdat hij zichzelf verlaagt tot het niveau van de grote vijand. Een groot manipulator gaat altijd de enormiteit van zijn taak in de verf zetten. Een groot manipulator gaat altijd in het vooruitzicht stellen dat hij de grote aanpak zal doen van het grote onrecht.

De grootste manipulator zal het aan anderen overlaten om zijn vijand aan te duiden. Een grote manipulator zal ook nooit zelf pleiten voor revolutie, hij laat dat aan anderen over.
Oud 24 maart 2011, 20:58   #220
Jakko
Minister-President

Standaard

Citaat:
Die gaat toch niet op !

Als het van L'Avenir komt dat Bart De Wever de grootste manipulator is, is een Belgicistische kinderhand vlug gevuld. Je kunt er alle kanten mee uit.

Ook Milquet was best tevreden met de uitval van Leterme. Milquet is voor de Vlaamse kranten wat De Wever is voor de Waalse kranten.

Meer moet dat niet zijn: Bedankt CD&V, bedankt Milquet en uiteraard ook ViveLaBelgique.

Laatst gewijzigd door Jakko : 24 maart 2011 om 21:05.
Jakko is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be