![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een groot manipulator gaat nooit zelf iets doen. Hij laat het doen aan de anderen over. Als er iets gebeurt kan het nooit de schuld zijn van de manipulator. Hij heeft nooit de kans gekregen om de gebeurtenis tegen te houden. |
|
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#204 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#205 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#206 |
Minister-President
|
![]() Spreken we hier over Schotland of Burkina Faso, of zullen we het bij België houden ?
|
![]() |
![]() |
#207 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#209 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Misschien zijn het niet uw ogen. Misschien bent u zo jaloers op die grote rode bobbel dat u uw zicht verloochent.
|
![]() |
![]() |
#210 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Deze discussie gaat over de hypocriete houding van Leterme. Ik stel voor dat we ons daar bij houden. |
|
![]() |
![]() |
#212 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() U post hier verschillende onzinnigheden, tot ik u bij uw pietje heb. Nu wil u ineens weer naar Leterme. (die is overigens veel minder goed geconserveerd dan Di Rupo).
|
![]() |
![]() |
#213 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het grote onrecht moet aangepakt worden, en de grote manipulator belooft dat hij het gaat aanpakken ! De grote manipulator heeft nooit beloofd het been stijf te houden, nee hij beloofde een aanpak geen herhaling van de aanpak van de voorgangers ! De grote manipulator wekt veel bewondering bij zijn gedwee volgers. Hij durft nogal hé ? Citaat:
Citaat:
De grote manipulator gaat altijd erkenning eisen omdat hij het grote onrecht aanklaagt en omdat hij het grote onrecht aanvecht ( door zelf niets te doen, hij schakelt enkel anderen in). Hij verwacht hier ook heel veel respect voor omdat hij een harde strijd levert omdat het een geweldig groot onrecht is dat hij aanvecht. Citaat:
Als ik praat over de grote manipulator bedoel ik niet alleen BDW. Het gaat over de Vlaams Nationalisten die de Vlaamse lijn aanhangen. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 24 maart 2011 om 20:42. |
|||||
![]() |
![]() |
#214 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
(overigens moet ik bekennen stikjaloers te zijn op Elios lichaam, zwijmel)
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 24 maart 2011 om 20:39. |
|
![]() |
![]() |
#215 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
#216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een groot manipulator wordt altijd nagepraat in zijn redenering. |
|
![]() |
![]() |
#217 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Over de conservatiegraad van Leterme, vergeleken bij deze van Di Rupo, kan en wens ik niet te oordelen. Ik laat dat graag over aan mensen die Leterme blijkbaar zo goed kennen dat ze hem zelfs reeds in kledingloze toestand mochten bewonderen. Het zal mij overigens een zorg wezen. Waarmee we dan toch weer bij Leterme zijn aanbeland, wat in deze discussie hoort, naar mijn mening. |
|
![]() |
![]() |
#218 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#219 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De grootste manipulator zal het aan anderen overlaten om zijn vijand aan te duiden. Een grote manipulator zal ook nooit zelf pleiten voor revolutie, hij laat dat aan anderen over. |
|
![]() |
![]() |
#220 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ook Milquet was best tevreden met de uitval van Leterme. Milquet is voor de Vlaamse kranten wat De Wever is voor de Waalse kranten. Meer moet dat niet zijn: Bedankt CD&V, bedankt Milquet en uiteraard ook ViveLaBelgique. Laatst gewijzigd door Jakko : 24 maart 2011 om 21:05. |
|
![]() |