![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#401 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#402 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hangt af van welke toegevingen je gedaan hebt.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
#403 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar blijft de nota van Elio dan?
#404 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat is dat juist 'deftig bestuur'. Dit is juist het vage einddoel dat grote manipulators vooropstellen. Ze blijven er bewust vaag over. Als ze aan 'deftig bestuur' moeten beginnen spelen ze al hun geloofwaardigheid kwijt.
|
![]() |
![]() |
#405 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarmee draait België ook vierkant. De federale heeft te weinig soevereine bevoegdheid over de deelstaten. Door het zakgeldfederalisme lijken de deelstaten niet te moeten meedoen aan de besparingen. De Vlaams Nationalisten zeggen er inderdaad niet bij dat als men het zakgeldfederalisme aanpakt er sowieso besparingsmaatregelen moeten komen, liefst gepaard met besparingen in het ambtenarenapperaat, de pensioenen en uitkeringen en in de gezondheidszorg. De grote truk van manipulators is natuurlijk de zaak vaag voor te stellen en steeds anderen gebruik om de schuld op te stoken. |
|
![]() |
![]() |
#406 |
Minister-President
|
![]() Weer het typisch gezever van Vive, Largo en System, waarom ben ik niet verbaasd...BDW beweert niet dat we niets zullen moeten besparen, meer woorden maak ik er niet aan vuil.
|
![]() |
![]() |
#407 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#408 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Leugenaar. |
||
![]() |
![]() |
#409 |
Minister-President
|
![]() Mensen houden niet van een realiteit die hen niet bevalt.
Sommigen passen daar een mouw aan : de realiteit aldus interpreteren dat ze aan hun wensen voldoet. Ze bedriegen er enkel zichzelf mee, niet degenen die de realiteit blijven zien zoals ze is. Laatst gewijzigd door Gwylan : 25 maart 2011 om 15:09. |
![]() |
![]() |
#410 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
#411 |
Minister-President
|
![]() Herman Van Rompuy vindt het kennelijk nodig om zijn maatje Leterme een beetje te helpen :
http://www.lalibre.be//actu/belgique...ropeennes.html Laatst gewijzigd door Gwylan : 25 maart 2011 om 15:13. |
![]() |
![]() |
#412 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar haal je eigenlijk je mosterd om tot die cijfers te komen? Want ik heb zo de indruk dat de Vlaamse kiezer andere cijfers geeft.
![]() |
![]() |
#413 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#414 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Anderen vallen hun compaan kritiekloos bij . Ook zij moeten dan niets uitleggen en zijn er zo vanaf. Zij zijn even pernicieus natuurlijk. En eigenlijk nog wat slinkser. Zoals hier de Française. Welnu, ik zal het geheugen van u beiden eens vlug opfrissen se. In maart 2011, in één van de uitzendingen van Terzake, was Bart De Wever heel duidelijk over zijn voorgestelde tekst. Hij oreerde vastberaden: ‘Dit is mijn minimumbod’, daar ga ik niet onder’! Ja goed, als zijn tekst een minimumbod is en hij daar niet ondergaat, dan staan de zaken duidelijk: Roma locuta, causa finita! Schluss damit dus vermits er niets meer te discussiëren valt. Besluit: als er hier iemand is die zichzelf bedriegt en de andere probeert om de tuin te leiden, dan is het de post(s)ter uit la douce France. Laatst gewijzigd door system : 25 maart 2011 om 16:42. |
|
![]() |
![]() |
#415 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#416 |
Banneling
|
![]() Een minimumbod komt neer op een ultimatum. In feite zegt men: 'ge neemt op zijn minst dit minimumbod aan of het zal niets zijn'. Dat is natuurlijk gemakkelijk. En dat is wat ik stelde, terwijl de twee kornuiten hierboven weer eens hun traditionele cliché-praat debiteerden.
Laatst gewijzigd door system : 25 maart 2011 om 16:48. |
![]() |
![]() |
#417 |
Minister-President
|
![]() ELKE partij heeft zijn minimumbod dus volgens die logica stellen ze ALLEMAAL een ultimatum, wat is je punt nu system? Je krijgt een 0/10 voor je posts. 0/10 voor inhoud, 0/10 voor vorm, 0/10 voor relevantie, 0/10 voor belang. 0/10 voor eerlijkheid. Je bent hier zelden tot nooit consequent. Daarom heb ik eens besloten je eigen kinderachtige methode te gebruiken, misschien dat het zo duidelijk wordt wat velen hier zo storend aan je vinden. Stop aub met je zwart/wit kijken. Heb je altijd ongelijk? Neen, soms heb je een punt, de verwoording daarentegen...
Laatst gewijzigd door Gwyndion : 25 maart 2011 om 16:57. |
![]() |
![]() |
#418 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#419 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bovendien,als ik 0/10 geeft, dan doe ik dat maar omdat er geen resultaten zijn, noch van De Wever, noch van Di Rupo. Dat zijn de feiten. Meer nog, ik geef zelf geen 0/10 natuurlijk. Zij geven zichzelf dat cijfer wegens hun meer dan schabouwlijk resultaat na meer dan 300 dagen onderhandelen. Een schande is het. Weg met die vetbetaalde onbekwamen! Laatst gewijzigd door system : 25 maart 2011 om 17:17. |
|
![]() |
![]() |
#420 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |