![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#701 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#702 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#703 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#704 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben wel eens benieuwd (weet het eigenlijk niet, gewoon interesse) welke cijfers we dan zouden krijgen. Maar dat Belgie uitblinkt door windowdressing, en Verhofstadt, windowdressing tot zijn handelsmerk heeft gemaakt, is dan wel een feit. |
|
![]() |
![]() |
#705 | ||
|
![]() Citaat:
Goed dat je dat inziet. Citaat:
Ik ben vorige zomer naar het VK geweest. Als je daar ziet hoe de wegen wél in goede staat zijn, en hoe georganiseerd alles is, dan zeg ik : dit is een prutsland. En wat die 200.000 jobs betreft : hoe kan men nu aantonen dat VHS die gecreëerd heeft ? In tijden van hoogconjunctuur komen er toch sowieso jobs bij ?
![]() |
#706 |
Banneling
|
![]() Behalve De Wever dan. Die schept niets en die doet niets. En toch wordt hij vet betaald door de gemeenschap. Dat noem ik pas kosten afwentelen op de maatschappij!
Laatst gewijzigd door system : 27 maart 2011 om 22:02. |
![]() |
![]() |
#707 | |
|
![]() Citaat:
Verhofstadt was aan de macht, Dewever is (nog) niet aan de macht.
![]() |
#708 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Di Rupo ,Onkelinx,Milquet en andere fluffo's worden even vet betaald ,en die doen nog véél minder ......
Laatst gewijzigd door Svennies : 27 maart 2011 om 22:03. |
![]() |
![]() |
#709 |
|
![]() Hij wordt betaald ... maar door zijn partij. En zoals elke Vlaamse volksvertegenwoordiger. Maar dit laatste heeft niets met zijn bezigheden bij de onderhandelingen te maken. Als hij gauwgauw een ministerpostje in de federale regering zou meepikken, dan pas kon je hem van zakkenvuller beschuldigen, maar daar moet je tot nu toe nog altijd bij de traditio's zijn. Tiens, daar hoor ik je niets over zeggen! Of toch???
|
![]() |
![]() |
#710 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Weg ermee! Allemaal. Laatst gewijzigd door system : 27 maart 2011 om 22:05. |
|
![]() |
![]() |
#711 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie denkt ge overigens die de weddes betaalt van de Vlaamse parlementairen? Gij en ik. En het ergste van al is dat Olijke Bart zich zelden of nooit vertoont in het VLaams parlement. En in de Senaat maar evenmin. En wij maar dokken... Ik vraag me trouwens af hoe iemand soms op twee plaatsten tegelijkertijd aanwezig kan zijn. Enfin voor De Wever is dat geen probleem: hij is bijna nooit aanwezig op geen enkele van die twee plaatsen. En dat zijn dan onze Vlaams leiders... Gaai wel moat, moar ikke nie. Nie me maai. Laatst gewijzigd door system : 27 maart 2011 om 22:16. |
|
![]() |
![]() |
#712 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#713 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#714 | |
|
![]() Citaat:
De Kadhaffi van België ?
![]() |
#715 |
|
![]() het valt op dat de Belgicisten altijd maar extremer worden.
is er iets dat zij weten en wij (nog) niet? |
![]() |
![]() |
#716 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 27 maart 2011 om 22:17. |
|
![]() |
![]() |
#717 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
- Verhofstadt heeft dit gezegd en het regeerakkoord gezet. - Die 200.000 jobs zijn er ook geweest. - Dit cijfer staat los van de discussie van de geschrapte werkzoekenden ( brugpensioenen, ...) Dit is ook een feit maar het weegt niet in het cijfer van de 200.000 jobs. - Er zouden sowieso jobs zijn bijgekomen. - De dienstencheques creëerden veel job, maar kosten ook veel. - Het was altijd de bedoeling de prijs van de dienstcheques regelmatig te verhogen. - Meer en meer jobs worden gefinancierd door de overheden zonder dat deze een reële bijdrage hebben tot de inkomsten voor de overheden. Als er dus zoals vorige keer een politieke partij het getal 500.000 jobs uitspreekt worden ze hieraan altijd vergeleken met de 200.000 Verhofstadt jobs. Nu heeft Bart De Wever nog een lange weg te gaan in zijn beloofde 500.000 jobs. Er is wel economische heropleving maar dat weegt minder zwaar door in de cijfers van het aantal nieuwe jobs door de maatregelen van de tijdelijke werkloosheid. |
|||
![]() |
![]() |
#718 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wie houdt de 83% van de parlementsleden die niet van de N-VA zijn eigenlijk tegen om wel iets te doen? Dat noem ik pas kosten afwentelen op de maatschappij! 83% van de parlementsleden die onder hun parasol liggen en zeggen: Bart nu moet gij het oplossen, want wij kunnen het niet, we willen het niet en we durven het niet.
|
![]() |
![]() |
#719 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja of nee mijn beste.... Zoniet hebben deze politici nog véél minder gepresteert dan diegene waarop u zo graag basht... |
|
![]() |
![]() |
#720 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |