![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister-President
|
![]() ![]() ![]()
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Minister
|
![]() Hier vind je nog een leuk citaatje:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
|
![]() |
![]() |
#44 |
Minister-President
|
![]() In ieder geval is de BUB momenteel tot andere gedachten gekomen dan een paar weken geleden.
Toen waren zulke gesprekken niet haalbaar, nu wel. Ik kan dat alleen maar toejuichen. Het is een uiting van het Belgische credo: "Eendracht maakt macht". Dus bashen jullie maar verder op wat de BUB toen zei, ik ga voort op wat ze nu zeggen. |
![]() |
![]() |
#45 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik heb niets tegen gezamenlijke campagnes als die één en hetzelfde doel nastreven: de eenheid van België. Op dat vlak ben ik bereid samen te werken met communisten en extreem-rechts. Eendracht maakt macht." terwijl hij dezelfde dag om 16u 10 nog het volgende schreef " Het is nochtans niet moeilijk: de B.U.B. is een centrumpartij, rechts en links tegelijkertijd, maar niet extreem-rechts of extreem-links. De B.U.B. is er voor de gewone Belg die het Vlaams-nationalisme beu is. Simpel toch?" Hoe kan je nu voort gaan op wat ze zeggen. Ik heb hen daar al een paar keer op gewezen maar nog nooit antwoord gekregen driewerf
![]() |
#46 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Uw geloofwaardigheid stijgt met de minuut ...
|
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die onnozele flaminganten willen niet begrijpen dat Eendracht maakt Macht binnen de Belgische Beweging wél kan. Zij hebben immers een lange traditie van ruziemaken, splitsen en separatisme.
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zeg driewerf, gij zijt ne slimmen he
![]() Het eerste gaat over de coalitie tegen separatisme, het andere over de partij BUB. |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Daar komt nog bij dat belangrijke BUB'ers, zoals lijsttrekster Kim Roover de Vlaamse FN-vleugel ridicuul vinden want, zo meent ze "de voorzitter is de ene dag Vlaams- en de andere dag Belgischgezind". Uw nationaal voorzitter Hans Van de Cauter en ene 'Foundation' stellen het FN op de zelfde lijn als de meest radicale republikeinen en flaminganten met name het VB en de N-VA. Vermits geen van deze mensen ooit excuses aan het Front National/Fervent Nationaal hebben aangeboden, is het nogal normaal dat ik u en uw partij hypocriet vind. Bovendien kennen Belgicisten ook wel wat van splitsen en ruziemaken, zie FN en FNB, zie zelfs een proces tegen elkaar aanspannen! En van separatisme kennen de Belgen ook wel wat, want zoals Philip zei, is België er het product van. ![]() Laatst gewijzigd door Groot Bakkes : 26 juli 2004 om 13:26. Reden: Aanvulling |
|
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga op een ander zeveren, de Belgische Beweging bepaalt haar eigen koers.
Vroeg of laat kom je ons nog tegen ![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De koers waarheen?
De Bermudadriehoek of zo?
![]() |
#53 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ben politiek actief geworden bij het Liberaal Appel en nu zit ik bij het FN. |
|
![]() |
![]() |
#54 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Waw, nen echte hé gij ![]()
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zoals bij velen ben ik pas actief geworden omdat ik ondervond dat de klassieke partijen (inclusief het Blok) niet echt geinteresseerd waren in het oplossen van echte problemen van de gewone mensen. Ik dacht eerst dat het Liberaal Appel dat wel wou doen, maar de voorzitter bleek eveneens vastgeroest in het oude stramien. Daarom ben ik mee in de oprichting van de Vlaamse tak van het FN gestapt, waar ik nu mee kan nadenken over en werken aan oplossingen voor de bestaande mistoestanden. Dat doe ik nu vrij intensief. Ik weet het, ik ben er vrij nieuw in, maar dat lijkt mij eerder een voordeel! |
|
![]() |
![]() |
#56 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#58 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En Fervent Nationaal, zijn Belgiscisten (dus nooit verenigebaar met ons) wiens programma voor 80% een lauw afkooksel is van dat van het VB.
![]() |
![]() |
#59 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ben blij dat U het zelf zegt: FN is inderdaad niet verenigbaar met het Blok! Dus een kartel zal er niet komen. Het programma is gebaseerd op rechtse inzichten, dewelke nu eenmaal niet de exclusieve inzichten van het Blok zijn... Maar jullie monopoliseren nu eenmaal graag het rechtse gedachtengoed, dat weet ik wel. |
|
![]() |
![]() |
#60 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Jij doet me echt denken aan PDR, die sprak ook steeds met veel bla bla zonder inhoud.
Laatst gewijzigd door Betweter : 26 juli 2004 om 14:49. |
|
![]() |