![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
1. BUB en FN haalden dit jaar in de kieskring Vl-Brabant samen 1,3% (BUB 0,55% en FN 0,75%) en dus niet 1,5% (misschien geen groot absoluut verschil, maar relatief gezien wel...) 2. In 2003 (federale verkiezingen) was er geen kieskring Vlaams-Brabant! Enkel BHV en kieskring Leuven... BUB haalde toen in beide kieskringen 0,29%, FN kwam enkel op in kieskring BHV en haalde daar 2,25% (waarschijnlijk vooral stemmen uit Brussel?). Hoe U deze resultaten kunt samentellen en tot 0,3% komt voor "unitaristische partijen" in Vlaams-Brabant is mij een raadsel. Volgens mij zou dit resultaat hoger moeten liggen dan Uw 0,3% moest er dan ook een kieskring Vlaams-Brabant bestaan hebben. Beide punten bij elkaar genomen, is de "opgang" van de "unitaristische partijen" dan ook fel overtrokken mijns inziens... PS: U kan deze getallen zelf verifiëren via wat waarschijnlijk de openingspagina van uw browser is: http://www.belgium.be
Waalse vrienden, laat ons scheiden... Laatst gewijzigd door Melchior : 2 augustus 2004 om 02:26. |
|
![]() |
![]() |
#142 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#145 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Er is dus geen verandering geweest! U hebt toen (of nu) gelogen! |
|
![]() |
![]() |
#146 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
2. In 2003 (federale verkiezingen) was er geen kieskring Vlaams-Brabant! Enkel BHV en kieskring Leuven... BUB haalde toen in beide kieskringen 0,29%, FN kwam enkel op in kieskring BHV en haalde daar 2,25% (waarschijnlijk vooral stemmen uit Brussel?). Hoe U deze resultaten kunt samentellen en tot 0,3% komt voor "unitaristische partijen" in Vlaams-Brabant is mij een raadsel. Volgens mij zou dit resultaat hoger moeten liggen dan Uw 0,3% moest er dan ook een kieskring Vlaams-Brabant bestaan hebben. Of haalde FN maar 0,01% in wat we zouden kunnen omschrijven als de kieskring Vlaams-Brabant (moest die toen bestaan hebben)???
Waalse vrienden, laat ons scheiden... Laatst gewijzigd door Melchior : 2 augustus 2004 om 12:34. |
|
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#148 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ge snapt dus nog altijd niet dat ik iets anders wil aantonen. Nameliijk dat uw cijfer van 0,3% te LAAG is! Als BUB al 0,29% haalt... Is het aandeel stemmen van FN in Vlaams Brabant (ik spreek niet over Brussel eh!) dan maar 0,01%??? Dat lijkt mij wel héél laag ingeschat... Mijn stelling is dus dat de "unitaristische partijen" in 2003 MEER halden dan de 0,3% die u naar voren schuift en dat ze dit jaar geen 1,5% maar slechts 1,3% behaalden. Uw conclusie over de steile opgang van de belgicisten is dus een beetje overtrokken. Dixit. En nu leg ik het niet meer uit, ik word niet betaald om te onderwijzen...
![]() |
#149 |
Vreemdeling
|
![]() Tussen haakskes, Patriotteken... Waarom zo nodig Vlaams-Brabant gebruiken voor uw vergelijking?? Niet echt representatief me dunkt... Waarom vergelijk je geen nationale resultaten van 2003 met regionale Vlaams+Waalse resultaten van 2004? Bang dat uw cijferkes te laag worden dan?
Waalse vrienden, laat ons scheiden... Laatst gewijzigd door Melchior : 2 augustus 2004 om 14:51. |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#153 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
En stop aub eens met dat "Zuid-België" en "Noord-België" gedoe... Het begint mijn keel uit te hangen... Wij spreken toch ook niet over Wallonië als onze zuiderburen? Zolang de splitsing nog geen feit is doen we dat niet...
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat kan ons dat nu schelen. |
|
![]() |
![]() |
#155 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#156 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Melchior Hanske, Hanske, Hanske... Hebt ge nu echt niks beter kunnen vinden om te antwoorden? Kunt ge het met serieuze argumenten niet meer halen? Pfff... Eerlijk gezegd vind ik dat een beetje triestig hoor... En stop aub eens met dat "Zuid-België" en "Noord-België" gedoe... Het begint mijn keel uit te hangen... Citaat:
![]() |
#157 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#159 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hans, wanneer ga je eens antwoorden op wat ik hier heb gecpoy-pastet? Citaat: Oorspronkelijk bericht door Hans1 Ik heb niets tegen gezamenlijke campagnes als die één en hetzelfde doel nastreven: de eenheid van België. Op dat vlak ben ik bereid samen te werken met communisten en extreem-rechts. Eendracht maakt macht. Dan zal ook snel duidelijk worden wie de echte en de valse Belgen zijn. Hans, wat lees ik hierboven? En wat lees ik hieronder? "Het is nochtans niet moeilijk: de B.U.B. is een centrumpartij, rechts en links tegelijkertijd, maar niet extreem-rechts of extreem-links. De B.U.B. is er voor de gewone Belg die het Vlaams-nationalisme beu is. Simpel toch?" Door diezelfde Hans1 http://forum.politics.be/showthread...ed=1#post591735 Neen, dit is niet simpel meer. niet omdat zij fan zijn van den tricoloor en nog minder van het koningshuis driewerf
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het eerste citaat heeft Hans het over gezamelijke campagnes, in het tweede over onze partij. Wij zijn niet extreem-rechts of extreem-links, maar dat betekent niet dat wij niet met zulke mensen willen samenwerken in campagnes tegen separatisme. |
|
![]() |