![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#7001 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Wat dacht jij dan?JFK wou het Federal Reserve System veranderen door met Executive Order 11110 (4 June 1963) intrestvrije US$ in de economie te pompen,wat de dag na zijn begrafenis werd herroepen,hij wou de CIA veranderen/opsplitsen...hij begon zicht te verzetten,hij luisterde niet,hij had beter moeten weten-Lincoln was dezelfde toer opgegaan met het geld...
![]() |
![]() |
#7002 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
(Bush zal dat niet doen hoor(<Brown Brothers Harriman)-en als hij het al zou proberen heeft hij prijs)
![]() |
![]() |
#7003 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het executive Order van JFK om interestloos geld in de economie te laten vloeien is teruggeroepen de dag na zijn dood,waarom?Dit wekt bij jouw wederom geen argwaan? ![]()
![]() |
![]() |
#7004 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Op deze loze beschuldigingen gaat Stone niet in hoor. ![]() (als ik vind dat Pindar juist zit ga ik akkoord en verdedig ik hem,anderzijds (en dat komt vaker voor) ga ik er tegenin.En dat hoeft niet op de manier die jij voor ogen hebt,de reptielen en Dutroux de Jood er elke keer bijhalen om zijn integriteit aan te tasten en van het onderwerp af te dwalen en hem aan te vallen i.p.v. de inhoud.Ik stel meestal een vraag over de inhoud in een context die er voor mij op wijst dat er een fout in de redenering zit.En dit doe ik niet enkel bij "believers".Je zou dat beter zelf eens proberen i.p.v. met beledigende termen te spuien zoals hierboven waar niemand mee opschiet.
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 14 augustus 2006 om 15:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7005 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Op mijn vraag antwoord je niet, jouw goed recht. Wat mijn argwaan wekt en wat niet kan jij niet weten. Dat Kennedy wegens het genoemde Executive Order werd vermoord is een hypothese die nergens op steunt. Bovendien vind ik nergens een degelijke bron die zegt dat deze Executive Order de dag na zijn dood werd teruggeroepen. Wat de echte implicaties van deze Executive Order zijn moet ik overigens nog opzoeken. Mijn ervaring met conspiracy-sites (waar deze informatie staat) is dat ze heel vaak overdrijven en overinterpreteren. We zullen wel zien hoe het hier zit.
![]() |
![]() |
#7006 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De VS (en andere landen;waarvan de centrale banken die geld lenen aan de natie aan dezelfde kliek linken) zit in een onomkeerbare,dieper wordende schuldenput en jij doet hier alsof dat niet uitmaakt en het bepaalde mensen niet enorm veel macht bezorgt-temeer als je de links natrekt met mensen die het systeem sturen...JFK,Jackson en Lincoln wilden het niet voor niks veranderen hoor. Ben jij (in tegenstelling tot voorgenoemde:JFK,Jackson en Lincoln) voorstander van het Federal Reserve System/rentegeld die de schuldenberg van 9 trillioen heeft opgeleverd,and growing...? Waarom wilden ze het systeem volgens jou veranderen? Wekt het bij jou argwaan (dat deze die het systeem wilden veranderen zijn omgelegd)? (nu kan je weer afkomen met je goedkope:wat ken het jou schelen wat mij interesseert,gevolgd door iets in de trant van:de believers zijn enkel geïnteresseerd is,gevolgd door een opsomming van de gebruikelijke Dutroux de Jood,holle manen en nog wat meer van dat)
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 14 augustus 2006 om 15:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7007 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hier een artikel dat het meer occulte aspect van de NWO benadert, ipv het politieke en economische. We zien dat de NWO op al deze vlakken uiting vind, het het is duidelijk dat dit plan al veel langer dan 300 jaar in de planning zit.
ivm religie is de new age een volledig NWO product. De links tussen new agster Alice Bailey en de U.N en geliëerde new ages organisaties zijn hier al enkele keren aan bod gekomen. De new age spreekt van een Hierarchy van wezens van wie men het plan van een NWO krijgt (merk op dat de new age een rooskleurige versie van de NWO heeft). Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#7008 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik ga uiteraard geen discussie voeren over "feiten" die helemaal niet vaststaan, zoals jullie obsessie met Rothschild. De "feiten" die je gisteren hebt aangebracht zijn totaal irrelevant (Schiff woonde in hetzelfde huis als Rothschild, de Rothschild deden zaken met andere banken, enz ...) Ik wacht op concrete elementen die bewijzen dat de Rothschilds "een der machtigste, zoniet de machtigste" families op aarde is. Geen enkel objectief feit (noch persoonlijk fortuin, noch de grootte van de verschillende Rothschild banken) laat toe zoiets te schrijven. Toch blijf je dat beweren, omdat je ergens idiote (en al lang verjaarde) roddels hebt opgevangen. Jackson en Lincoln hebben met de FED niets te maken, en Jackson werd niet vermoord. Dat Lincoln en JFK om monetaire redenen vermoord werden is een hypothese waarvoor ik niet de minste basis zie. Of de schuldenberg aan de FED ligt of aan de regering is een andere discussie. Jij beweerde gisteren dat deze schuld bij de "internationale bankiers" zit. (Iedereen die bekend is met de propaganda van de extreem-rechtse Amerikaanse groepen weet perfect wie daarmee bedoeld wordt.) Ik vroeg of dat wel klopte. Niemand schijnt het te weten, en jij blijkbaar ook niet. Toch post je het (weer kritiekloos overgenomen). Of de toepassing van de Executive Order daar wezenlijks iets aan zou hebben veranderd, ook daar moet ik ernstige bronnen voor vinden. Wat de holle manen betreft, ik zal daar met plezier naar verwijzen telkens jullie beweren dat het hier een ernstige discussie is. Op dezelfde wijze zal ik naar de Joodse Dutroux en de Protocollen verwijzen telkens jullie beweren dat ik mij het anti-joods gestook inbeeld. Dat jij (en anderen) daar pissig om zijn is mijn laatste zorg.
![]() |
![]() |
#7009 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat de hypothese nergens op steunt steunt nergens op.
![]() |
![]() |
#7010 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik wil er nogmaals op wijzen dat ik graag de echte implicaties van deze Executive Order wil zien, en niet op een conspiracy-site. Citaat:
Zo kan men elke maatregel die Kennedy trof als reden voor zijn moord aanwijzen. Want meer doe je niet. ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 14 augustus 2006 om 15:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7011 | ||||||||
|
![]() Hier zijn er nochtans enkele quotes van Rotshilds die erop wijzen dat ze wel geinteresseerd zijn in macht. Trouwens , als je nu gelooft in de NWO of niet, je kan niet ontkennen dat de Rtoshilds zeer rijk en machtig zijn doorheen het bankwezen. (let op, niet alle quotes gaan direct over Rotshild, vooraleer Firestone hier weer op zit).
Citaat:
Citaat:
En Benjamin Disreali over Rotschild: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#7012 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
+ze hebben niet enkel links met alle bankiers die van tel zijn en naties geld lenen en in de schulden steken,ze zijn ook reeds eeuwen dik met de adel en degenen die de grondstyoffenmarkt controleren (en zoveel meer). Citaat:
Citaat:
(je verwijzingen heel de tijd naar exreem rechts raken kant noch wal;dat zijn in elk geval niet mijn bronnen.Tal van niet extreem rechtsen hebben zich ertegen verzet zelfs toen de FED werd opgericht-lang voordat extreem rechtsen met die zaken naar buiten kwamen/konden komen leverden Lindberg en McFadden al strijd met hen) Citaat:
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 14 augustus 2006 om 15:40. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7013 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ***zucht*** (tot de 314ste macht)
Mijn allerbeste exodus, is er echt niets dat je opvalt in jouw "citaten"? ![]()
![]() |
#7014 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wie had een beter motief en meer middelen dan degene waar het hierover gaat? Als je afweegt daarop alleen is het al de beste mogelijkheid,als je er dieper op ingaat wordt het alleen maar aannemelijker,waarschijnlijker,kan het haast niet anders gezien de rest van het pakket,bvb. dat het zeker niet LHO op zijn eentje was...
![]() |
![]() |
#7015 |
|
![]() Zeker als je weet dat zijn broer Robert Kennedy ook vermoord is. Blijkbaar mocht er absoluut geen Kennedy meer aan de macht komen.
![]() |
![]() |
#7016 |
|
![]() Ja hoor.
![]() |
![]() |
#7017 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Vliegtuigcrash...how convenient.
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 14 augustus 2006 om 15:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7018 | |
|
![]() Citaat:
1. Ze zijn niet in de oorspronkelijke taal, dus al eerder door iemand samengevat. Waarschijnlijk een engelstalige. ![]() 2. Maar dat is niet te checken, ook niet of de citaten correct zijn, want er staat nergens een bronvermelding bij. 3. De 'citaten' zijn in een context geplaatst. Door wie? Waarschijnlijk niet door Exodus zelf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7019 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze waren één van de vijf banken die rechtstreeks bij de London Gold Fix betrokken waren. Nu trouwens niet meer. Waarom besteed je geen aandacht aan die andere banken, of aan de vele banken die veel groter zijn dan de Rothschild banken? Citaat:
![]() Eigenlijk een prachtvoorbeeld hoe "argumenten" bij believers nooit worden opgegeven. In het begin van de 20ste eeuw kon men inderdaad nog begrijpen dat men de Rothschilds in samenzweringstheorieën terugvindt. Nu is het totaal onlogisch, maar "toevallig" blijven de believers over de Rothschild zeveren. Citaat:
Citaat:
![]() Het gaat om de ridicule fixatie daar net de Rothschilds uit te pikken en van hen de spilfiguur te maken. En dit tegen alle feiten in. Citaat:
En ja hoor, bijna alles wat jij (en de meeste andere believers; ik zie maar één uitzondering) post is terug te vinden om de klassieke extreem-rechtse Amerikaanse websites. Kinderachtig is hoe jij het posten van bepaalde zever op dit forum ontkent.
![]() |
![]() |
#7020 | |
|
![]() Citaat:
Er zijn duidelijk opinies bij van mensen dat er een enorme financiele kracht is in Europa waar ze bang en beducht voor zijn.
![]() |
![]() |