![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#8521 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8522 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dit is toch nooit gesuggereerd geweest? Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 1 september 2006 om 17:17. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8523 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
'wetenschappers' met vuurpijlen gaan gooien, het zij zo! Ik bied dit ter info aan en ieder moet maar er mee doen wat hij/zij wil: Idd richt de 'wetenschap' zich op objecten, expres! De 'objecten' zijn namelijk secundair, de energie die 'er achter' zit is primair, de oorzaak!!! Maar nee, daar mogen we niet naar kijken. Voordat iemand nu brult dat ik onzin uitkraam zou ie eerst eens het werk van de geniale Victor Schauberger moeten onderzoeken. Schauberger was 'maar' een boswachter, met een scherp intellectueel en spritueel inzicht(overigens een perfecte combinatie!). Hij ontdekte de subtiele energien die deze wereld regeren, in deze bossen. Een van zijn uitspraken is: Bestudeer de natuur en kopieer haar!. Als je het gaat onderzoeken is de natuur(niet de natuurkunde!!) g-e-n-i-a-a-l. en a-b-s-o-l-u-u-t niet zoals we op school/uni voorgekauwd krijgen! Het is wel effe stevig spitten en wat vooroordelen de deur uit doen, maar dan opent zich ook een werkelijk sprankelende wereld! ![]() Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 1 september 2006 om 17:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8524 |
|
![]() Dit is nu de tweede keer dat je dit doet. Ik weet niet waarom je dit doet, zoals ik ook niet weet waarom je zo nodig PB'tjes moest sturen naar Pindar om te zorgen dat hij niet antwoordt.
Wel weet ik dat jij niet bepaalt wat ik op dit forum schrijf of doe. Wat ik ook weet is dat je overloopt van persoonlijke rancune jegens mij, omdat ik heb aangetoond dat een groot aantal van je berichten een antisemitische strekking hebben. Om die rancune te botvieren is niets je te dol. Berichten en citaten vervalsen, valse beschuldigingen, proberen mede-forummers tegen me op te zetten, zelfs een draad 'antisemitisme' openen om alsnog te proberen je gelijk te halen. Je doet maar. De believers hebben je liefdevol opgenomen in hun midden. Ik echter, ben je eindeloze stroom antisemitische en inhoudsloze posts zat. Je insinuaties, je totale gebrek aan begrip waar het in een draad om gaat, je persoonlijke aanvallen, je vervalsingen én je gestook. Anderen blijkbaar (nog) niet. Ik vind het jammer dat ik nu, voor het eerst, op een discussieforum, mijn toevlucht moet nemen tot iets waar ik principieel tegen ben... Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 1 september 2006 om 17:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8525 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8526 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat een onterechte razernij zeg! Pin d' Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8527 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8528 | |
|
![]() George Kelly boek:
Citaat:
![]() ![]()
In het begin was er niets, wat ontplofte. Laatst gewijzigd door TomB : 1 september 2006 om 18:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8529 |
Banneling
|
![]() Pinda, ben jij enigszins gelieerd met Daan De Wit?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8530 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8531 | |
|
![]() Citaat:
Met die razernij valt het wel mee, maar je moet eens proberen om een paar draden tegelijkertijd te volgen als ze steeds worden volgespamd met dezelfde inhoudsloze berichten. En de koffie staat reeds voor me. Misschien zou je als je tijd hebt eens antwoord kunnen geven op de vraag die ik al twee keer heb gesteld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8532 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
over: what the bleep do we know dus, inderdaad, heb je gelijk in, maar voor de leek een fantastisch menselijke benadering op de concepten van quantum-mechanica. Voor mij was het in elk geval genoeg om mij te gaan verdiepen in de materie (voor zo ver ik kan natuurlijk). Plezant is dat ik veel raakpunten hierin gevonden heb met mijn leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8533 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8534 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Begrijp me goed, ik heb er niks tegen, alleen was ie, helaas, voor mij te oppervlakkig. Niet dat ik alles er van begrijp, dat bedoel ik zeker niet. Ik had gewoon gehoopt dat ze op bepaalde zaken er wat dieper op ingegaan waren. Pin d' Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8535 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En als je het inhoudsloze berichten vind, wat kan, wat dat is dan jouw mening, wat doe je hier dan???????? Nuff said Pin d' Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8536 | |
|
![]() Citaat:
En ik stelde jou slechts een vraag. Daar hoef je natuurlijk niet op te antwoorden maar ik vraag me wel af waarom niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8537 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
omdat ik vind dat je erg vooringenomen discussieert en dus eigenlijk niet discussieert. verder no hard feelings maar daar laat ik het bij. Pin d' Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 1 september 2006 om 18:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8538 | |
|
![]() Citaat:
Ik neem dan maar aan dat mijn conclusies juist zijn. |
|
![]() |
![]() |