Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 september 2006, 17:12   #8521
werkgroep morkhoven
Banneling

werkgroep morkhoven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Pindar,

Misschien zou je antwoord willen geven op deze vraag:
http://http://forum.politics.be/showpost.php?p=1942600&postcount=8514
Laat deze zaak even rusten, Van Gelre.
werkgroep morkhoven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2006, 17:16   #8522
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AEvanLoon Bekijk bericht
U hebt mijn kritiek helemaal niet weerlegd.
De tekst van Marrs geeft alleen een verslag van een politiek touwtrekken tussen enerzijds politici en zakenmensen die wat liberaler willen/wilden zijn dan de Fed Act en anderzijds politci die wat meer overheidscontrole willen/wilden.

Een gewone strijd dus tussen economisch links en economisch rechts, die in de USA toevallig niet volgens de grenzen tussen republikeinen en democraten loopt of liep (want voor- en tegenstanders vond men in beide partijen).
Tja kijk, als jij dat erin wil zien mij goed hoor. Nochtans is het duidelijk dat dit links vs. rechts overstijgt en dat het een elite is die aan eht werk is.

Citaat:
Dat daar op een of andere een NWO-complot aan gelinkt zou zijn, laat staan met concrete, bewezen argumenten, is zelfs voor zeer meegaande lezers niet evident.
Dat hoeft ook niet, en dat duidt aan dat hier enkel de feiten bekeken worden. Dit is slechts een facet in het veel groter geheel van de NWO.

Citaat:
En dat de tegenstanders van de Fed (u beschouwt Jefferson, president Taft en senator Lindbergh bijvoorbeeld als notoire bestrijders van de NWO)
Dit is niet correct. Ze zijn tegenstanders van de Fed, niet van de NWO. Ik weet niet of zich zij bewust waren van de NWO of niet.

Citaat:
ook tegenstanders zouden zijn van alle occulte, esoterische en geheimzinnige mythes die conspirationisten als jij zelf toeschrijven aan de NWO-elite, en de anderen (politici als Wilson en Roosevelt) daar juist mee dwepen, haal ik al evenmin uit die 3500 woorden
.

Dit is toch nooit gesuggereerd geweest?

Citaat:
Ik blijf erbij dat ik nog altijd niks meer weet over uw argumenten om in een NWO-complot te geloven.
Je bent teveel gefocused op de NWO zelf, het is alsof je direct wil springen naar "waar is het bewijs van de NWO hier". De NWO is omvrangrijk, en je moet net vele zaken bekijken om er een goed beeld over te krijgen. Alleen lezen over de FED zal je inderdaad geen holistisch beeld geven van wat de NWO is. Met het artikel over de CFR komen we al iets dichterbij.

Laatst gewijzigd door exodus : 1 september 2006 om 17:17.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2006, 17:45   #8523
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkgroep morkhoven Bekijk bericht
Wat mij opvalt, is dat het wetenschappelijk onderzoek zich meestal op verschijnselen of objecten richt.
Idd maar er is NOG iets en nu zullen er wel wat
'wetenschappers' met vuurpijlen gaan gooien, het zij zo!
Ik bied dit ter info aan en ieder moet maar er mee doen wat hij/zij wil:

Idd richt de 'wetenschap' zich op
objecten, expres! De 'objecten' zijn namelijk
secundair, de energie die 'er achter' zit is primair, de oorzaak!!! Maar nee, daar mogen we niet naar kijken.
Voordat iemand nu brult dat ik onzin uitkraam zou ie eerst eens het werk van de geniale Victor Schauberger moeten
onderzoeken. Schauberger was 'maar' een boswachter, met een scherp intellectueel en spritueel inzicht(overigens een perfecte combinatie!).
Hij ontdekte de subtiele energien die deze wereld regeren,
in deze bossen. Een van zijn uitspraken is: Bestudeer de natuur en kopieer haar!. Als je het gaat onderzoeken is
de natuur(niet de natuurkunde!!) g-e-n-i-a-a-l.
en a-b-s-o-l-u-u-t niet zoals we op school/uni voorgekauwd krijgen! Het is wel effe stevig spitten en wat vooroordelen de deur uit doen, maar dan opent zich ook
een werkelijk sprankelende wereld!

Pin d'Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 1 september 2006 om 17:55.
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2006, 17:55   #8524
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Laat deze zaak even rusten, Van Gelre.
Dit is nu de tweede keer dat je dit doet. Ik weet niet waarom je dit doet, zoals ik ook niet weet waarom je zo nodig PB'tjes moest sturen naar Pindar om te zorgen dat hij niet antwoordt.

Wel weet ik dat jij niet bepaalt wat ik op dit forum schrijf of doe.

Wat ik ook weet is dat je overloopt van persoonlijke rancune jegens mij, omdat ik heb aangetoond dat een groot aantal van je berichten een antisemitische strekking hebben. Om die rancune te botvieren is niets je te dol. Berichten en citaten vervalsen, valse beschuldigingen, proberen mede-forummers tegen me op te zetten, zelfs een draad 'antisemitisme' openen om alsnog te proberen je gelijk te halen. Je doet maar.

De believers hebben je liefdevol opgenomen in hun midden. Ik echter, ben je eindeloze stroom antisemitische en inhoudsloze posts zat. Je insinuaties, je totale gebrek aan begrip waar het in een draad om gaat, je persoonlijke aanvallen, je vervalsingen én je gestook. Anderen blijkbaar (nog) niet. Ik vind het jammer dat ik nu, voor het eerst, op een discussieforum, mijn toevlucht moet nemen tot iets waar ik principieel tegen ben...

Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 1 september 2006 om 17:58.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2006, 17:59   #8525
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dit is nu de tweede keer dat je dit doet. Ik weet niet waarom je dit doet, zoals ik ook niet weet waarom je zo nodig PB'tjes moest sturen naar Pindar om te zorgen dat hij niet antwoordt.

Wat ik ook weet is dat je overloopt van persoonlijke rancune jegens mij, omdat ik heb aangetoond dat een groot aantal van je berichten een antisemitische strekking hebben. Om die rancune te botvieren is je niets te dol. Berichten en citaten vervalsen, valse beschuldigingen, proberen mede-forummers tegen me op te zetten, zelfs een draad 'antisemitisme' openen om alsnog te proberen je gelijk te halen. Je doet maar.

De believers hebben je liefdevol opgenomen in hun midden. Ik ben je eindeloze stroom antisemitische en inhoudsloze posts zat. Je insinuaties, je totale gebrek aan begrip waar het in een draad om gaat, je persoonlijke aanvallen, je vervalsingen én je gestook. Anderen blijkbaar (nog) niet. Ik vind het jammer dat ik nu, op een discussieforum, mijn toevlucht moet nemen tot iets waar ik principieel tegen ben...
Beste Hertog, Laat deze zaak even rusten. U vervult uw functie als anti-antisemiet-politie iets te gemotiveerd.
Oud 1 september 2006, 18:00   #8526
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:

Wat ik ook weet is dat je overloopt van persoonlijke rancune jegens mij, omdat ik heb aangetoond dat een groot aantal van je berichten een antisemitische strekking hebben. Om die rancune te botvieren is niets je te dol. Berichten en citaten vervalsen, valse beschuldigingen, proberen mede-forummers tegen me op te zetten, zelfs een draad 'antisemitisme' openen om alsnog te proberen je gelijk te halen. Je doet maar.

De believers hebben je liefdevol opgenomen in hun midden. Ik echter, ben je eindeloze stroom antisemitische en inhoudsloze posts zat. Je insinuaties, je totale gebrek aan begrip waar het in een draad om gaat, je persoonlijke aanvallen, je vervalsingen én je gestook. Anderen blijkbaar (nog) niet. Ik vind het jammer dat ik nu, voor het eerst, op een discussieforum, mijn toevlucht moet nemen tot iets waar ik principieel tegen ben...
jemig, volgens mij weet je denk ik helaas zelf niet eens meer wat je zegt. Als ik jou was zou ik eerst even een kopje thee, nee geen koffie, nemen om tot zinnen te komen.
Wat een onterechte razernij zeg!

Pin d' Ar
Oud 1 september 2006, 18:04   #8527
werkgroep morkhoven
Banneling

werkgroep morkhoven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Wat ik ook weet is dat je overloopt van persoonlijke rancune jegens mij, omdat ik heb aangetoond dat een groot aantal van je berichten een antisemitische strekking hebben. Om die rancune te botvieren is je niets te dol. Berichten en citaten vervalsen, valse beschuldigingen, proberen mede-forummers tegen me op te zetten, zelfs een draad 'antisemitisme' openen om alsnog te proberen je gelijk te halen. Je doet maar.

De believers hebben je liefdevol opgenomen in hun midden. Ik ben je eindeloze stroom antisemitische en inhoudsloze posts zat. Je insinuaties, je totale gebrek aan begrip waar het in een draad om gaat, je persoonlijke aanvallen, je vervalsingen én je gestook. Anderen blijkbaar (nog) niet. Ik vind het jammer dat ik nu, op een discussieforum, mijn toevlucht moet nemen tot iets waar ik principieel tegen ben...
Je moet me nemen zoals ik ben, Van Gelre. Ik heb zowel goede als slechte kanten. Eén van mijn goede kanten is dat ik vaak bemiddelend probeer op te treden in conflicten.
werkgroep morkhoven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2006, 18:08   #8528
TomB

TomB's schermafbeelding

Standaard

George Kelly boek:

Citaat:
Bush further reinforced his traumas to Kelly's mind with sophisticated NASA electronic and drug mind-control devices. Bush also instilled...[mental] binds on Kelly, further reinforcing her sense of helplessness. The systematic tortures and traumas I endured as a child now seem trite in comparison to the brutal physical and psychological devastation that George Bush inflicted on my daughter.
Hier is zo'n mind control device van de NASA:

Laatst gewijzigd door TomB : 1 september 2006 om 18:09.
TomB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2006, 18:08   #8529
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
jemig, volgens mij weet je denk ik helaas zelf niet eens meer wat je zegt. Als ik jou was zou ik eerst even een kopje thee, nee geen koffie, nemen om tot zinnen te komen.

Pin d' Ar
Pinda, ben jij enigszins gelieerd met Daan De Wit?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2006, 18:10   #8530
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Pinda, ben jij enigszins gelieerd met Daan De Wit?
Nee, maar ik ken hem wel(niet persoonlijk) en hij was vanavond op de tv
(nederland 2)

Pin d' Ar
Oud 1 september 2006, 18:11   #8531
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
Pin d' Ar
Beste Pindar,

Met die razernij valt het wel mee, maar je moet eens proberen om een paar draden tegelijkertijd te volgen als ze steeds worden volgespamd met dezelfde inhoudsloze berichten. En de koffie staat reeds voor me. Misschien zou je als je tijd hebt eens antwoord kunnen geven op de vraag die ik al twee keer heb gesteld.
Oud 1 september 2006, 18:11   #8532
KrisKras
Banneling

KrisKras's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Persoonlijk vond ik hem heeeel oppervlakkig, maar goed, iedereen moet lezen/kijken/zien wat hem.haar verder helpt.

over: what the bleep do we know dus,

inderdaad, heb je gelijk in, maar voor de leek een fantastisch menselijke benadering op de concepten van quantum-mechanica. Voor mij was het in elk geval genoeg om mij te gaan verdiepen in de materie (voor zo ver ik kan natuurlijk).
Plezant is dat ik veel raakpunten hierin gevonden heb met mijn leven.
KrisKras is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2006, 18:12   #8533
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je moet me nemen zoals ik ben, Van Gelre. Ik heb zowel goede als slechte kanten. Eén van mijn goede kanten is dat ik vaak bemiddelend probeer op te treden in conflicten.

Quote van de dag.
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2006, 18:13   #8534
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KrisKras Bekijk bericht
over: what the bleep do we know dus,

inderdaad, heb je gelijk in, maar voor de leek een fantastisch menselijke benadering op de concepten van quantum-mechanica. Voor mij was het in elk geval genoeg om mij te gaan verdiepen in de materie (voor zo ver ik kan natuurlijk).
Plezant is dat ik veel raakpunten hierin gevonden heb met mijn leven.
vind ik alleen maar mooi, zeker als het voor mensen een goed startpunt is om er verder in te duiken
Begrijp me goed, ik heb er niks tegen, alleen was ie, helaas, voor mij te oppervlakkig. Niet dat ik alles er van begrijp, dat bedoel ik zeker niet. Ik had gewoon gehoopt dat ze op bepaalde zaken er wat dieper op ingegaan waren.

Pin d' Ar
Oud 1 september 2006, 18:15   #8535
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Beste Pindar,

Met die razernij valt het wel mee, maar je moet eens proberen om een paar draden tegelijkertijd te volgen als ze steeds worden volgespamd met dezelfde inhoudsloze berichten. En de koffie staat reeds voor me. Misschien zou je als je tijd hebt eens antwoord kunnen geven op de vraag die ik al twee keer heb gesteld.
Nee, ik stop hier de discussie, het is voor mij allang aangetoond dat ie zinloos is.
En als je het inhoudsloze berichten vind, wat kan, wat dat is dan jouw mening, wat doe je hier dan????????

Nuff said

Pin d' Ar
Oud 1 september 2006, 18:20   #8536
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
Nee, ik stop hier de discussie, het is voor mij allang aangetoond dat ie zinloos is.
En als je het inhoudsloze berichten vind, wat kan, wat dat is dan jouw mening, wat doe je hier dan????????

Nuff said

Pin d' Ar
Ik had het in het bericht, waar jij op reageerde, over de inhoudsloze posts van Morkhoven.
En ik stelde jou slechts een vraag. Daar hoef je natuurlijk niet op te antwoorden maar ik vraag me wel af waarom niet.
Oud 1 september 2006, 18:30   #8537
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik had het in het bericht, waar jij op reageerde, over de inhoudsloze posts van Morkhoven.
En ik stelde jou slechts een vraag. Daar hoef je natuurlijk niet op te antwoorden maar ik vraag me wel af waarom niet

omdat ik vind dat je erg vooringenomen discussieert en dus eigenlijk niet discussieert.

verder no hard feelings maar daar laat ik het bij.

Pin d' Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 1 september 2006 om 18:31.
Oud 1 september 2006, 18:37   #8538
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
omdat ik vind dat je erg vooringenomen discussieert en dus eigenlijk niet discussieert.

verder no hard feelings maar daar laat ik het bij.

Pin d' Ar
Jammer dat je de discussie niet aandurft. Ik stelde je een keurige, relevante vraag naar aanleiding van je bericht. Dat is namelijk gebruikelijk op een discussieforum.

Ik neem dan maar aan dat mijn conclusies juist zijn.
Oud 1 september 2006, 18:40   #8539
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Jammer dat je de discussie niet aandurft. Ik stelde je een keurige, relevante vraag naar aanleiding van je bericht. Dat is namelijk gebruikelijk op een discussieforum.

whatever

Pin d'Ar
Oud 1 september 2006, 18:40   #8540
KrisKras
Banneling

KrisKras's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Assumption Is The Mother Of All Mistakes!
KrisKras is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be