![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#11141 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11142 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Zeg mij dan eens: als iemand hier iets copy/paste, dan is dat omdat hij dat opmerkzaam vindt, dus interessant, en dat is toch persoonlijk? Dat hij/zij er daarom helemaal achter staat is natuurlijk een andere zaak, maar het geeft toch aan dat hij dit min of meer wenst te backen’; mits er natuurlijk weerlegging of andere duiding bijstaat.... Duidelijk genoeg? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11143 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11144 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik kijk uit nav enkele vragen over Teslas uitvindingen en zijn persoonlijke leven [zie oorspronkelijke post 10853, p542]. En ge moogt er gerust uwen tijd voor nemen Parcifal. Tzal dan des te meer in orde zijn. Citaat:
Laatst gewijzigd door blabylonia : 29 november 2006 om 19:48. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11146 | |
|
![]() Citaat:
Maar...zo eenvoudig schijnt het niet te zijn. (Ik zal er niet opnieuw over beginnen maar u heeft, denk ik, de discussie over antisemitische bronnen gemist.) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11147 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11148 |
|
![]() Ik heb daar al over uitgeweid.
![]() |
![]() |
#11149 |
|
![]() Ik heb verschillende tests gezien die hier gepost zijn waarbij de temperaturen niet hoger gingen dan 800 graden in kantooromstandigheden. Het is niet omdat branden kunnen tot 1200 graden gaan op bepaalde lokale plaatsen dat het daarom overal een inferno is van 1200 graden. Ik dacht zelf dat het Fema rapport geen zo'n hoge brandtemperaturen gaf alhoewel ik niet zeker ben. Bovendien was er veel rookontwikkeling wat wijst op weinig zuurstof en dus lagere temperaturen.
![]() |
![]() |
#11150 |
|
![]() Dat is wel heel simpel hé. Als het in je kraam past kan het, in andere gevallen anders hoeft het niet.
Laatst gewijzigd door exodus : 29 november 2006 om 21:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11151 |
|
![]() Nee mijnheer: Jullie zeggen dat het een 'inside job' is, onder andere omdat het niet KAN. Alle links tonen aan dat het wél kan. Daarom hoeft het nog niet te gebeuren. In dit geval is het wél gebeurd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11152 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#11153 | |
|
![]() Citaat:
Maar vind je het erg dat ik aan hún woorden meer waarde hecht? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11154 |
Minister
|
![]() Ah ja, op die kerel zat ik te wachten...Een nieuwe ster in het NWO-firmanent!!!
Leo Zagami!! Geboren en getogen in Rome maar beweert een échte Siciliaan te zijn en nu wonende in Noorwegen? Die is het niet? Verdient nu zijn boterham door de enige NWO-waarheid (weeral één) te verkondigen. Beweert kleinzoon te zijn van de Markiezin de Gregorio. Deze familie was vooraanstaand lid van de Siciliaanse afdeling van de Maltezer Orde. Die is het niet? Beweert dat zijn moeder direct bloedverwant is van de Queen Mother. Die is het niet? Beweert dat paus Benedictus XVI in het Vaticaan samenwoont met zijn 24-jarig homo-vriendje. Die is het niet? Die volgende beweert (uit een interview op de website van David Icke - www.arcticbeacon.com): "That means I'm technically a Sicilian born and prince of the Sacred Roman Empire and a person protected by their own Vatican Secret Constitution, so they can't touch me" of "I'm going to be making many more revelations until time comes for the return of our only true Grand Master and the fall of Rome and the Anti-Christ". Wat hij hierboven brabbelt over de Maltezer orde raakt kant noch wal en wordt inderdaad door believers geslikt als zoete koek. Dat is uw recht, hé Exodus, net zoals het mijn recht is die kerel te beschouwen als een plat-commerciële fantast die misbruik maakt van de goedgelovigheid van mensen zoals u. Wat ik mij afvraag is het volgende: Alle zaken die deze kerel beweert komen enkel ter sprake op conspiracy-sites, andere media besteden niet de minste aandacht aan zijn toch wel hoogklinkende evangelies. Hoe komt dat toch? Ah ja, de NWO houdt hem af van de 'mainstream'-media, zeker? Of misschien schort er iets aan zijn geloofwaardgheid. Een geloofwaardigheid zoals de persoon die ook nog zo'n alomvattende waarheid kwam te vertellen. Dat kon die persoon want hij beweerde afstammeling te zijn van Jezus Christus en de laatste in bloedlijn van het Merovingisch koningshuis. Uit de verklaringen van die man is het myhteïsme rond het Heilig Bloed ontstaan wat resulteerde in de Da Vinci Code. Hoe noemde die man ook alweer? Juist, Pierre Plantard en we weten allemaal van welke koninklijke bloede hij was en hoe groot zijn geloofwaardigheid was. Als je op basis van die kerel zijn vertellingen een eigen visie wil poneren over hoe NWO en de Maltezer Orde verbonden zijn, dan zal ik er op reageren omdat ik weet dat het bij jou vanuit een oprechtheid zal voortkomen. Vergeef me echter dat ik niet inhoudelijk reageer op de nonsens van een platte opportunist.
![]() |
#11155 |
Burger
|
![]() sterk interview van iemand die het kan weten.Met zijn loopbaan,kennis van zaken als de geheime diensten en inzage wil dit toch wat zeggen...
Op 16 september j.l. werd deze voormalige duitse minister geïnterviewd in Utrecht. De videobeelden van dit interview zijn nu online te zien. Bülow wordt eerst geïnterviewd door *knip* en daarna door iemand van Zapruder.Inc. Enkele quotes: "I have dealed with secret services and a lot of false flag operations. [...] The first attack on the World Trade centers .. in 1993 .. was kind of a false flag operation, because the leader of these muslims operating from New Jersey was a FBI agent." "If these acts are not in favor of the people who are blamed, then you have to be very carefull." "There were four options: 1, a strike out of the blue; 2, we new quite a lot but the administrations didn't work together so we didn't get the picture - if this was true they would have changed these organisations, but they didn't. Instead the promoted everybody who was working on this. 3, Let it happen - with this the only thing the government had to hide is their pre-knowledge of the events. 4, Make it happen - it was a false flag operation with the goal to bring on new goals. The last one is the only picture that explains everything." Het interview is onder in zijn geheel te bekijken. http://video.google.com/videoplay?do...ocidfeed&hl=en Naam geknipt op verzoek van de persoon in kwestie.
Er is maar één ding in overvloed op deze aardkloot....en dat is verstand iedereen denkt er genoeg van te hebben! http://www.wacbelgium.be http://nl.netlog.com/Marc_Vg Laatst gewijzigd door Marc.vg : 30 november 2006 om 05:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11156 | |
|
![]() Citaat:
Voila, weer een post met aanvallen op de schrijver, maar niets inhoudelijks. Hij is zoiezo een charlatan die geld wil verdienen en zever rondspuit. Zo is het wel erg makkelijk hé. Jij vind het misschien in jouw opzicht overdreven wat hij zegt maar dat wil niet zeggen dat het niet kan. Het is gewoonweg weer dezelfde reactie als tegen de NWO-theorie. Ik had beter zijn foto niet gepost en zijn naam weggelaten je had dan misschien niet tegen zijn persoon van leer getrokken. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#11157 |
Banneling
|
![]() Het is altijd grappig wanneer mensen het Derde Rijk willen vergelijken met de NWO en links proberen te zoeken tussen beide. Wat dezen niet beseffen is dat het Derde Rijk zowat de sterkste tegenstander is die de NWO ooit heeft gehad en dat wereldoorlog twee in feite een oorlog was tussen de NWO en het Derde Rijk.
Helaas heeft Hitler door de NWO gelijk te stellen aan de internationale joodse gemeenschap een kapitale fout gemaakt en zo de NWO de ideale middelen gegeven om alles waar het Derde Rijk voor stond zwart te maken en hun "globalistische", "pluralistische", "multi-culturalistische", decadente samenlevingsmodel als ideaal in de plaats te stellen en zo geleidelijk aan de wereld om te vormen in een materialistische, individualistische eenheidsworst, waar een kleine groep van financiers met de wereld spelen alsof het een spelletje Risk is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11158 | |
Partijlid
|
![]() Ik ken die Leo Zagami niet, maar wanneer ik deze tekst lees wil ik er wel meer over weten.
Citaat:
Je lijkt me nochtans niet het type dat zo impulsief en met zware vooroordelen aan de slag gaat.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11159 |
|
![]() Tja, indien jij gelooft dat het vliegtuig in het Pentagon is verdampt zoals de autoriteiten hebben verkondigd terwijl er op de foto's juist na de crash te zien is dat een PC scherm, houten stoel, bureaumateriaal, ... intact zijn gebleven dan weet ik waar ik ga aan twijfelen en dat zou verdomd wel eens de autoriteiten kunnen zijn die jij opsomt.
![]() |
#11160 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar is de tijd dat wetenschap objectief en kwalitatief werd behandeld? Moeten we daarvoor echt terug naar de 19de eeuw? |
|
![]() |
![]() |