![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#11941 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Is deze antibiotica nu ook zo massaal aangeraden en voorgeschreven met als doet dat we er nu aan dood zouden gaan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11942 | |||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
De hele REFLEX-studie heeft reproduceerbaarheid zelfs ingecalculeerd: ze werd simultaan door verschillende teams in meerdere Europese landen uitgevoerd, met dezelfde protocollen. Heb je het budget van deze studie gezien? Men had gehoopt nu eens voor goed de "gezondheidsangsten" terzijde te schuiven. Dit zou hét definitieve onderzoek worden. Het viel echter anders uit... In hun conclusies zijn wetenschappers altijd zeer voorzichtig om veralgemenende conclusies te trekken. Terecht, als je elk onderzoek afzonderlijk bekijkt. Er zijn ondertussen echter honderden onderzoeken die gelijkaardige resultaten opleveren. Bedrijfsgesponsorde onderzoekers hebben - soms, niet altijd - minder scrupules om de resultaten van hun zorgvuldig opgezette onderzoeken als definitief te presenteren: "Wij hebben bewezen dat er niets aan de hand is." Citaat:
Bekijk maar eens de Zwitserse "replicatie" van het befaamde Nederlandse TNO-onderzoek. Je zal zelf zien dat het helemaal geen replicatiestudie is. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#11943 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Biologische effecten van straling zijn al lang bewezen. Alleen de invloed op onze gezondheid is heel twijfelachtig en zeker op lange termijn zijn ze niet vast te stellen. Over dat Zwitsers onderzoek. Daar hebben ze een weereffect dat hoofdpijn en duizeligheid veroorzaakt. Het onderzoek heeft aangetoont dat mensen zich meer inbeelden dat dat er verband is tussen straling en gezondheid. Zelfs zonder gsmstraling konden ze weerkundig voorspellen wanneer mensen koppijn konden hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11944 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#11945 | |
|
![]() NWO puppet Pat Robertson voorspelt massieve terroristische aanslagen in september.
Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 4 januari 2007 om 14:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11946 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Pat Robertson is nu niet direkt iemand die ze alle vijf op een rijtje heeft, dus wat die te verkondigen heeft kan me juist niks schelen. Had die ook eens niet gewaarschuwd dat één of andere staat niet verbaasd moest zijn dat ze de "woede van God" over zich kregen omdat ze "intelligent design" (idiot design zou een betere naam zijn) niet wilden toelaten in de biologielessen? Dat hij voorspelt wat hij wil, ik lig er al vast niet wakker van.
Kijk trouwens eens goed welk gebaar hij met zijn linkerhand maakt (als ik zo zijn gezicht bekijk zou ik zelfs zeggen dat hij zit te headbangen op één of ander metalnummer)? Vooruit, laat de wilde speculaties maar komen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11947 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11948 | |
|
![]() Citaat:
Pat Roberston gelooft denk ik geen bal van wat hij zelf aan Christelijke zaken verkondigt. Hij is een NWO puppet die daar gezet is om de christenen in Amerika zoet te houden (diegene die hem serieus nemen toch). Pat Robertson heeft trouwens ook een boek geschreven getiteld "the new world order", die volstaat met disinfo over de NWO. ![]() Bovendien stond hij op de cover van time magazine in 1986 een vrijmetselaarsteken te doen.
Laatst gewijzigd door exodus : 4 januari 2007 om 15:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11949 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11950 |
|
![]() Fluor (fluoride)
De namen fluor en fluoride worden beide gebruikt. In pure vorm is fluor een gas dat giftig is. In de voeding is fluor echter altijd gebonden aan een andere stof, bijvoorbeeld natrium. Het is dan niet meer giftig en heet fluoride. Fluoride is een onderdeel van tanden en botten. Als fluoride wordt opgenomen door het tandglazuur, zijn de tanden beter bestand tegen tandbederf. Fluoride is ook belangrijk voor de stevigheid van de botten. Belangrijke bronnen In vrijwel alle voedingsmiddelen zit een heel kleine hoeveelheid fluoride. Grotere hoeveelheden fluoride zitten in thee en zeevis. Verder is er geen betrouwbare informatie over de fluoridegehaltes van voedingsmiddelen bekend. Gevolgen van een tekort Onze voeding bevat te weinig fluoride om een goede bescherming te geven tegen tandbederf. Daarom wordt extra fluoride aangeraden in de vorm van tabletten of tandpasta met fluoride. Gevolgen van een te hoge inneming Langdurig gebruik van te veel fluoridetabletten geeft bruine vlekken en strepen op de tanden. Dit worden ‘zebratanden’ genoemd. Ook is er bij overmatig gebruik van fluoridetabletten kans op aantasting van de nieren, botten, zenuwen en spieren. Als een kind ongeveer 100 fluoridetabletjes in één keer heeft gegeten, is het goed direct een arts te raadplegen, het kind te laten braken en veel melk te laten drinken. Als aanvaardbare bovengrens voor inneming wordt door het Amerikaanse Institute of Medicine een waarde van 10 milligram per dag aangehouden. DETAILS
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 4 januari 2007 om 15:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11951 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 4 januari 2007 om 16:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11952 |
Gouverneur
|
![]() Zo kan ik er nog wel wat verzinnen. Van teveel vitamine A krijg je ook een vergiftiging. Vitamine C krijgt je al genoeg of teveel binnen door aardappelen.
Nog een leuke, die tabletten of sprays tegen verkoudheden verzorgen de symptonen maar de verkoudheid blijft langer duren. Het nut of gevaar van voedingssuplementen wordt algemeen in twijfel getrokken. Er staat ook niet voor niks in de bijsluiter de maximale hoeveelheid die je mag innnemen. Teveel Colal Light geeft ook koppijn. Ik kan er ook wel wat mensen mee mishandelen door ze een overdosis aspartaan te geven. Zelfde over smaakstof E441, dit is ook chemisch spul dat naar het schijnt kankerverwekkend kan kan zijn. Chloor is ook niet echt gezond he. Toch wordt ons water er ook mee ontsmet. En zoek is op hoeveel chemisch afval er gerecycleerd wordt en in onze voeding gebruikt wordt? Je gaat er verbaast van zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11953 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Fluoride is een klein anion, en dus vlot wateroplosbaar. Bijgevolg kan vrij fluoride zich niet opstapelen in het lichaam: vrij fluoride wordt verwijderd door de nieren.
Wat fluor wel kan, is in hydroxyapathiet het hydroxide ion vervangen, het hierbij bekomen fluoroapathiet is sterker en meer bestand tegen zuren, wat meteen de reden is waarom fluoride in tandpasta zit: tandglazuur is van nature hydroxyapathiet. Ook op andere plaatsen in het lichaam is apathiet aanwezig, zoals in het beendergestel en ook in de pijnappelklier. Fluor stapelt zich op in de pijnappelklier op dezelfde wijze als in het tandglazuur, door nucleofiele substitutie van hydroxide. Deze opstapeling is niet afhankelijk van blootstelling aan fluor: fluor komt overal, van nature, voor in ppm - concentraties. De reden daarvoor is de zeer sterke doorbloeding van de pijnappelklier en de afwezigheid van de bloed-hersenbarrière die fluor in de andere delen van de hersenen buitensluit. Dit in tegenstelling tot de opstapeling van fluor in de beenderen, waar de doorbloeding minder intens is. Fluor is enkel gevaarlijk in hoge concentraties, langdurige blootstelling aan matige concentraties, nierdialyse patiënten en zuigelingen. In Europa wordt fluor ook helemaal niet aangeboden als voedingssuplement (herinner u de storm rond Aelvoet). Ik zie ook niet goed in waarom de chemische industrie fluor kwijt wil in de voeding, fluor is essentieel in de productie van aluminium, een groeiende sector. Voor meer info, zie link: http://www.icnr.com/jluke/fluoridedeposition.html
![]() |
![]() |
#11954 | |
Banneling
|
![]() Fluoride is hier al veel vaker genoemd.
Ook dat Fluoride een afvalprodukt is van het " Manhattan-project" EN dat Fluoride de pijnappelklier verschrompelt, en daarmee wordt gedeeltelijk de intuitie afgeknepen. Een andere stof die gebruikt wordt en veel veel meer dan de mensen denken: SOYA! o.m. soya bonen, soya lecitihine etc etc Wel de eerste slachtoffers in mijn omgeving zijn al gevallen! Btw wist u dat babyvoeding met soya, het equivalent is van 4 a 5 pillen (ja van DE pil!, er zit nl oestrogeen in soya. Vandaar dat veel kinderen, voornamelijk in de US of A. Veeeeeeeeeeeel te vroeg puver worden. O ja en het zou B12 voor vegetariers vervangen, au contraire het rukt B12 uit je lijf! En zo is er een waslijst van problemen. ![]() . Citaat:
http://www.westonaprice.org/soy/soy_brochure_nl.html En U denkt dat bovenstaande toeval is? Hmmm think again! Pin d' Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 4 januari 2007 om 18:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11955 |
Banneling
|
![]() Wie echt goed onderzoek wil doen naar Fluoride komt niet om deze site heen:
http://fluoridealert.org/health/index.html en dit boek: ![]() Ik durf te wedden dat je na het lezen van dit boek, geen druppel fluoride meer in je lijf wil hebben! Nuff Said Pin d' Ar Pin d' Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 4 januari 2007 om 18:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11956 | |
Banneling
|
![]() Ook heel intressant toch?
![]() Citaat:
Pin d' Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11957 |
Banneling
|
![]() Ik wil een, denk ik, zeer intressant experiment doen
Daarvoor wil ik weten wie er momenteel thuis een 'gewone encyclopedie" heeft! Zelf heb ik er helaas geen. (btw Dit experiment is zeer relevant voor de NWO thread) Als je er een thuis of ergens anders hebt, wil je dat dan neerzetten, samen met het jaar van uitgifte? Ik hoop dat er genoeg mensen mee doen, de reden van deze vraag zal ik later uitleggen. Pin d' Ar |
![]() |
![]() |
![]() |
#11958 | |
Banneling
|
![]() Zoals al eerder gemeld hier!
Citaat:
Pin d' Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11959 | |
Banneling
|
![]() Onzin wat we vertellen toch?
Ohhh Com'on!!! shit coming up! pfff Citaat:
http://www.telegraph.co.uk/news/main...3/wsudan03.xml Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11960 | |
Banneling
|
![]() it's coming!!!!!!!!!!
(dat betekent dus dat ze dat allang kunnen!) (they know your frequency!) Citaat:
Pin d' Ar |
|
![]() |
![]() |