Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 mei 2008, 09:24   #17961
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht

Gewoon zalig!
(al zullen net de believers niet eens begrijpen waarom ...)
Waar zijn uw belangen in deze zaak, Vuursteen ? Waarom slooft u zich zo uit voor de Schaduwregering , die achter het scherm aan de touwtjes trekt ? Want u gelooft toch zelf niet dat een ministerke, of een presidentje, van één enkel landje, tegen de planetaire markt-economie kan opboksen ? De wereld word dus wel degelijk geregeerd door de bezitters van de grote kapitalen, wiens macht met alle grenzen de spot drijft...
De wereld word door deze mensen/organisaties aanzien als een bedrijf, niet meer, niet minder, en de bewoners van de planeet als doodgewone pionnen, wiens mening niet het minste gewicht heeft. Religies en politieke partijen zijn er enkel om al die mensen tegen elkaar op te zetten, terwijl ze elkaar bestrijden kijken ze niet naar wat de echte kwaaddoeners allemaal uitsteken. Dit verifieert zich op elk niveau, regionaal, nationaal en internationaal.
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2008, 09:34   #17962
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
Waar zijn uw belangen in deze zaak, Vuursteen ? Waarom slooft u zich zo uit voor de Schaduwregering , die achter het scherm aan de touwtjes trekt ? Want u gelooft toch zelf niet dat een ministerke, of een presidentje, van één enkel landje, tegen de planetaire markt-economie kan opboksen ? De wereld word dus wel degelijk geregeerd door de bezitters van de grote kapitalen, wiens macht met alle grenzen de spot drijft...
De wereld word door deze mensen/organisaties aanzien als een bedrijf, niet meer, niet minder, en de bewoners van de planeet als doodgewone pionnen, wiens mening niet het minste gewicht heeft. Religies en politieke partijen zijn er enkel om al die mensen tegen elkaar op te zetten, terwijl ze elkaar bestrijden kijken ze niet naar wat de echte kwaaddoeners allemaal uitsteken. Dit verifieert zich op elk niveau, regionaal, nationaal en internationaal.
Als ik even mag antwoorden : het is een uiteraard simplistische versie, maar de ruwe basis van wat je zegt, klopt wel ongeveer.

Het is oud nieuws trouwens. Iedereen die iets van geschiedenis weet, beseft dat er aan de top steevast geheime afspraken gemaakt worden (die al dan niet gehouden of geschonden worden).

Dus daar geef ik je gelijk in.

Wat ik echter niet geloof, is dat reeds decennialang - volgens sommige zelfs eeuwenlang - onze maatschappij en eveneens andere maatschappijen mooi het pad volgen dat reeds lang van tevoren uitgestippeld werd door The Powers That Be.

Dat is larie. En indien het wel zo zou zijn, is het in elk geval het meest grillige, waanzinnige, onlogische en onvoorspelbare pad ooit, en zijn die van de NWO een stelletje prutsers.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2008, 09:40   #17963
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Gewoon zalig!
(al zullen net de believers niet eens begrijpen waarom ...)
Waar zijn uw belangen in deze zaak, Vuursteen ? Waarom slooft u zich zo uit voor de Schaduwregering , die achter het scherm aan de touwtjes trekt ?
Het antwoord op deze nijpende vraag kan je hier lezen.

Toch bedankt om mijn punt te benadrukken!

Laatst gewijzigd door Firestone : 18 mei 2008 om 09:41.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2008, 10:17   #17964
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Iedereen die het niet met jou eens is, en jouw bevindingen in twijfel stelt, heeft een "verborgen agenda", niet ?

Zoiets dacht ik al. Typisch een redenering van een paranoïde iemand.
Hm blijkbaar lees je mijn postings niet eens.
Ik heb zelf een paar postings terug nog gezegd dat iedereen zelf moet weten wat ie denkt! Zou mooie boel zijn anders Dat is juist waar ik voor 'vecht'
Vrijheid!

Iedereen mag mijn bevindingen in twijfel stellen, dat zeg ik steeds juist!
Daarom is eigen onderzoek zo belangrijk!

Neem niks van me aan, is wat ik steeds zeg.

Ik bied de info aan en men ziet maar wat men er mee doet, daar heb ik , uiteraard en gelukkig, geen controle over.

Dus je 'redenering van een paranoide' slaat nergens op.

Ik had het slechts over EEN persoon en dat ben jij.
Je denkt even met een paar opmerkingen en ridiculisaties je te redden.

En, nogmaals, als het je echt niet intresseert wat doe je hier dan?

Ik heb ook nog niet gezien datje bereid bent bij ergens wat 'alternatief' is
er zelf energie in te steken.

Dat is namelijk minder makkelijk

Maar weet je wat, het is duizend maal meer bevredigender dan
even wat korte zinnetjes op te schrijven, en dan achterover te gaan leunen.

Pin d"Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2008, 10:21   #17965
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Astronomers Baffled by Bizarre Star

'Astronomers are baffled after finding an exotic type of star called a pulsar apparently locked in an elongated orbit around a star much like the sun -- an arrangement defying what had been known about such objects.'
http://news.aol.com/story/_a/astrono...16203609990002

Uiteraard, zoals ik vaak gezegd heb, zit de cosmos en het heelal heel anders in elkaar, en langzaam maar zeker , beetje bij beetje, laten 'ze' info los die
steeds dichter bij de 'werkelijkheid' komt.

Let maar op, er gaat veel meer van dit komen, net zoals er 'nieuwe archeologische vondsten' gedaan zullen worden.

Pin d"Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 18 mei 2008 om 10:25.
Oud 18 mei 2008, 10:30   #17966
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:

Wat ik echter niet geloof, is dat reeds decennialang - volgens sommige zelfs eeuwenlang - onze maatschappij en eveneens andere maatschappijen mooi het pad volgen dat reeds lang van tevoren uitgestippeld werd door The Powers That Be.

Dat is larie. En indien het wel zo zou zijn, is het in elk geval het meest grillige, waanzinnige, onlogische en onvoorspelbare pad ooit, en zijn die van de NWO een stelletje prutsers.
niet geloof? Ja dat kan ik me voorstellen, maar je duikt er niet eens in om te kijken of het klopt. Zoals ik hierboven al zeg.Veel mensen doie het ook niet geloofden hebben er ingedoken om zich te kunnen overtuigen van hun gelijk.
Het liep echter anders
En andersom heb ik nog nooit gehoord.

Verder is het op het eerste oog ook zeer bizar, dat snap ik best, en onvoorspelbaar, en ze gaan weleens de mist in, Zo hebben ze mijns insziens hun hand aardig overspeeld in 9/11

Maar ze zijn ook geniaal in hun manipulaties.
Wat ze doen heeft meteen verschillende lagen en bedoelingen.
Dat is , als je er in duikt, heel intressant, maar dat maakt het dus tegelijkerijd
moeilijk om een en ander aan anderen uit te leggen.

Moet je maar eens kijken hoe je zelf 'in denial' bent, precies wat 'ze' wilen.
Ze weten aardig wat ze doen hoor.

En, durf je er 'in te duiken'?

Pin d"Ar
Oud 18 mei 2008, 10:32   #17967
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
http://news.aol.com/story/_a/astrono...16203609990002

Uiteraard, zoals ik vaak gezegd heb, zit de cosmos en het heelal heel anders in elkaar, en langzaam maar zeker , beetje bij beetje, laten 'ze' info los die
steeds dichter bij de 'werkelijkheid' komt.

Let maar op, er gaat veel meer van dit komen, net zoals er 'nieuwe archeologische vondsten' gedaan zullen worden.
Zalig hoe jij een bericht dat jouw fantasieën radikaal tegenspreekt probeert te herinterpreteren!

Enkele citaten uit jouw bron:
Citaat:
"The reason why we're so excited about this is the impact it might have on our understanding of where the pulsars that we look at are coming from," David Champion, an astronomer at Canada's McGill University, told SPACE.com. "We've never seen anything like this before."

Until now, all of the ones found orbiting with another star have been doing so with a white dwarf, another type of dying star. In each case, they shared a perfectly circular orbit. But this one has a very elongated orbit around a star similar in size and composition to our sun.

"What we have found is a millisecond pulsar that is in the wrong kind of orbit around what appears to be the wrong kind of star," astronomer David Champion of the Australia Telescope National Facility said in a statement. "Now we have to figure out how this strange system was produced."

...

The understanding had been that these started out as typical, slower-spinning pulsars, then built up speed after material expelled from another star reached the pulsar's surface, giving it momentum.

"If you were to ask any astronomer if we would have found a system like this, they would have said no. So this is a very big surprise," Ransom said.
We zien hier echte wetenschappers aan het werk.

Ze ontdekken iets dat in hun huidig model niet past, en ze doen net niet wat jij steeds beweert over wetenschappers.
De ontdekking wordt niet ontkend of weggemoffeld, integendeel!
Ze gaan het onderzoeken!
Oud 18 mei 2008, 10:48   #17968
kamiel spieces
Minister

kamiel spieces's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat deze planeet geregeerd word door een klein aantal mensen die zowat het hele wereldfortuin beheersen is voor mij altijd een overtuiging geweest, al van in mijn pubertijd: Money Rules !
Presidenten, ministers komen en gaan, en zijn allemaal ondergeschikt aan de markt economie, loopjongens van het Groot Kapitaal.
Dus moet men enkel nog weten wie juist het Geld in handen heeft...Niet makkelijk om namen te plakken op de Kapitalistische Uitbuiters vandaag de dag, in deze tijd van multinationals en anonieme aandeelhouders...
Idd, Bush, Clinton en andere politieke wereldleiders zouden best wel eens de marionetten van het wereldtoneel kunnen zijn, degene die de marionetten doen dansen staan misschien wel achter de coulissen van het wereldtoneel.
kamiel spieces is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2008, 10:54   #17969
kamiel spieces
Minister

Standaard

Citaat:
Als je ziet wat voor soort volk er in die Bilderberger-bende zit dan heb je al een goed idee van wat een "schaduw-regering" zou kunnen zijn...
Zelfs Prins Flupke en onze Willy Claes (oud secretaris-generaal van de Navo) zijn leden van de Bilderberg-bende.

De Willy Claes dat verwondert me niks maar dat Flupke er lid is van mogen worden dat versta ik niet goed.

Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 18 mei 2008 om 10:54.
Oud 18 mei 2008, 11:33   #17970
kamiel spieces
Minister

Standaard

Citaat:
nee hoor, ga zelf maar eens onderzoeken, ipv het extreem goedkope gedrag
te vertonen door te ridiculiseren.

Zoals eerder gezegd, als het je niet bevalt ga je weg of zet me op de negeer
Dat je dat niet doet doet bij mj een 'verborgen agenda' vermoeden.

Nuff said!

Pin d"Ar
Idd, het feit gewoon al dat ze je blijft aanvallen op je berichten die je plaatst zegt al genoeg.

Als ik een post lees van iemand dat ik zever vind, dan kun je die persoon je mening daar is over zeggen, maar daar blijft het dan ook bij. Ik zou daar voor de rest mijne energie niet blijven insteken als ik het leugens en zever zou vinden. Het feit alleen al dat ze je blijven bestoken dat je leugens vertelt zegt meer over hun dan over jou volgens mij, toch?
Oud 18 mei 2008, 11:40   #17971
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

Ze ontdekken iets dat in hun huidig model niet past, en ze doen net niet wat jij steeds beweert over wetenschappers.
Ze gaan het onderzoeken!
De uitzondering bevestigt de regel!!

Uw "echte wetenschappers" beseffen echter meer en meer de gebreken van de wetenschappelijke methode. Meer en meer wordt duidelijk dat de wetenschap het overgrote deel van fenomenen compleet niet kan verklaren.

En wat de wetenschap (of de kliek die uit hoofde van de wetenschappelijke wereld als groep kan/mag spreken) niet kan verklaren, dat doet ze dan af als onbestaande. Of belachelijk. Want dat is zo ongeveer wat jij doet.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2008, 11:48   #17972
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
De uitzondering bevestigt de regel!!

Uw "echte wetenschappers" beseffen echter meer en meer de gebreken van de wetenschappelijke methode. Meer en meer wordt duidelijk dat de wetenschap het overgrote deel van fenomenen compleet niet kan verklaren.

En wat de wetenschap (of de kliek die uit hoofde van de wetenschappelijke wereld als groep kan/mag spreken) niet kan verklaren, dat doet ze dan af als onbestaande. Of belachelijk. Want dat is zo ongeveer wat jij doet.
Straddle, ik had iets beter van jou verwacht.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2008, 11:48   #17973
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Zalig hoe jij een bericht dat jouw fantasieën radikaal tegenspreekt probeert te herinterpreteren!

Enkele citaten uit jouw bron:

Ze gaan het onderzoeken!
man o man. Hoe blind kan je zijn.

Of je moet er voor betaald worden.

Ik zal het hier niet blijven herhalen.

Jaz'eker

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2008, 11:49   #17974
kamiel spieces
Minister

Standaard

Citaat:
Iedereen die het niet met jou eens is, en jouw bevindingen in twijfel stelt, heeft een "verborgen agenda", niet ?

Zoiets dacht ik al. Typisch een redenering van een paranoïde iemand.
Walking in circles!!

Het teken dat bevindingen van Pindar al in twijfel getrokken worden zoals jezelf aanhaalt hierboven wilt al zeggen dat ze niet zeker zijn van hun eigen standpunt. Die mensen zullen nog wat meer onderzoek moeten ondernemen voor ze een duidelijk standpunt kunnen innemen, maar voor je een standpunt inneemt vind ik dat je niet te snel moet oordelen over iemand zijn visie.
Oud 18 mei 2008, 12:01   #17975
kamiel spieces
Minister

Standaard

Citaat:
Het is zoals je zegt!

Voor zo'n mensen zijn wij maar slechts doodgewone pionnen die ze proberen langs alle kanten te manipuleren, om er voor hun het meeste winst uit te halen. De VS doet dat op de meest sluwe manieren. Zo gebruiken ze hun Godsdienst bijvoorbeeld om hun sluwe corrupte praktijken goed te keuren naar de wereld toe in de naam van God en misschien sussen ze daardoor ook nog eens hun eigen geweten mee als ze dat al of niet hebben.
Oud 18 mei 2008, 12:05   #17976
kamiel spieces
Minister

Standaard

Citaat:
Hm blijkbaar lees je mijn postings niet eens.
Ik heb zelf een paar postings terug nog gezegd dat iedereen zelf moet weten wat ie denkt! Zou mooie boel zijn anders Dat is juist waar ik voor 'vecht'
Vrijheid!

Iedereen mag mijn bevindingen in twijfel stellen, dat zeg ik steeds juist!
Daarom is eigen onderzoek zo belangrijk!

Neem niks van me aan, is wat ik steeds zeg.

Ik bied de info aan en men ziet maar wat men er mee doet, daar heb ik , uiteraard en gelukkig, geen controle over.

Dus je 'redenering van een paranoide' slaat nergens op.

Ik had het slechts over EEN persoon en dat ben jij.
Je denkt even met een paar opmerkingen en ridiculisaties je te redden.

En, nogmaals, als het je echt niet intresseert wat doe je hier dan?

Ik heb ook nog niet gezien datje bereid bent bij ergens wat 'alternatief' is
er zelf energie in te steken.

Dat is namelijk minder makkelijk

Maar weet je wat, het is duizend maal meer bevredigender dan
even wat korte zinnetjes op te schrijven, en dan achterover te gaan leunen.

Pin d"Ar
Duidelijker kan je echt niet meer zijn Pindar!
Oud 18 mei 2008, 12:08   #17977
Lamme Goedzak
Burgemeester

Lamme Goedzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben 100 pct zeker dat jij een dubbelnick bent.

Voorbeelden? Heb eens door uw profiel gewandeld. Geregistreerd op 22 april ll, dus een paar weken terug. Amper 180 posten, waarvan geen enkele serieuze, nagenoeg allemaal one liners en pure zever, dus geen enkele serieuze bijdrage of stelling. Je klapt wel alsof je hier al jaren aanwezig bent.

In het onwaarschijnlijke geval dat je idd een nieuwkomer bent, waarom dan direct tegen Pindar te keer gaan zonder al zijn bijdragen gelezen te hebben. Ge gaat mij niet wijsmaken dat ge al zijn posten en bijdragen al gelezen hebt op die korte tijd als nieuwkomer.

In elke optie dan ook (wel of geen dubbelnick), het is duidelijk dat ge niet ter goeder trouw (debatteren met respect voor uw opponent) bezig zijt, maar snel efkes komt ridiculiseren.
Ridiculiseren? Ik zou geen respect voor mij opponent hebben?
Mag ik u er op wijzen dat Pindar mij in de eerste plaats lachwekkend vond?

En over 'ridiculiseren' en 'respect' gesproken. Als ik vraag om een bewijs achter de bewering dat de wereld geregeerd wordt door shapeshiftende reptielen en dat de 'Queen of England' daar zeer goed in is, maar dat bewijs zelf maar moet zoeken.. Wie is hier dan belachelijk bezig en wie toont hier dan geen zogenaamd respect?

Je kan geen 2000 onbewezen beweringen samenbundelen om ze dan te 'verkopen' als zijnde een groot complot tegen de mensheid.
Oud 18 mei 2008, 12:52   #17978
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lamme Goedzak Bekijk bericht
Ridiculiseren? Ik zou geen respect voor mij opponent hebben?
Mag ik u er op wijzen dat Pindar mij in de eerste plaats lachwekkend vond?

En over 'ridiculiseren' en 'respect' gesproken. Als ik vraag om een bewijs achter de bewering dat de wereld geregeerd wordt door shapeshiftende reptielen en dat de 'Queen of England' daar zeer goed in is, maar dat bewijs zelf maar moet zoeken.. Wie is hier dan belachelijk bezig en wie toont hier dan geen zogenaamd respect?

Je kan geen 2000 onbewezen beweringen samenbundelen om ze dan te 'verkopen' als zijnde een groot complot tegen de mensheid.
Beetje veel bij de haren getrokken. Zoals Akufen al zei, je neemt 1 uiterst merkwaardig element (en vanuit onze alledaags vertrouwde wereld een enigzins belachelijk element) uit Pindar's opwerpingen, je vergroot dat uit en vervolgens is alles wat Pindar zegt (" 2000 onbewezen samenbundelingen") larie en apekool en wordt hij op alles en nog wat gepakt. Dat vind ik nu toch zo ondermaats van zovelen.

En lees ik nu tussen de regels door dat wij volgens jou respect moeten hebben voor het Brits koningshuis?? Waar lig jij wakker van man?
Oud 18 mei 2008, 13:07   #17979
Lamme Goedzak
Burgemeester

Lamme Goedzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Beetje veel bij de haren getrokken. Zoals Akufen al zei, je neemt 1 uiterst merkwaardig element (en vanuit onze alledaags vertrouwde wereld een enigzins belachelijk element) uit Pindar's opwerpingen, je vergroot dat uit en vervolgens is alles wat Pindar zegt (" 2000 onbewezen samenbundelingen") larie en apekool en wordt hij op alles en nog wat gepakt. Dat vind ik nu toch zo ondermaats van zovelen.
Met de haren getrokken is het inderdaad.

Shapeshifting en machtige reptielen komen wel vaker in deze draad voor. Daarvoor moet je niet ver terug gaan.

Dat is maar één van de zovele beweringen die hier gedaan worden. Iemand die kritisch is en om bewijzen vraagt, krijgt simpelweg het antwoord:'daarvoor moet je zelf naar op zoek gaan...' Tja.

Als klap op de vuurpijl zijn de kritische geesten kop van jut!
Over brainwashen gesproken...

Citaat:
En lees ik nu tussen de regels door dat wij volgens jou respect moeten hebben voor het Brits koningshuis??
Wat jij tussen de regels leest weet ik niet.

Maar ik wilde alleszins niemand dwingen respect voor het Brits koningshuis te hebben. Het woord 'respect' verwees naar jouw 'respect voor de opponent'; ik dacht dat dat duidelijk was;

Citaat:
Waar lig jij wakker van man?
Reële zaken?
Oud 18 mei 2008, 13:16   #17980
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Straddle, ik had iets beter van jou verwacht.

Ik zal een voorbeeldje geven:

Het debat tussen darwinisme en creationisme - en de mogelijkheid dat beide stromingen er compleet naast zitten ten voordele van het catastrofisme (Velikovsky) - is meer prangend dan ooit. Zelfs Carl Sagan heeft moeten toegeven dat Velikovsky wel eens juist zou kunnen zijn...

Er zijn meer en meer zaken en ontdekkingen die niet in het huidige model en paradigma (bv van het ontstaan der mensheid) passen. Of draai het om: er is een gebrek aan bewijzen die bv Darwin's theorie onderschrijven. De theorie is over de 100 jaar oud en ondanks ontelbare archeologische vondsen bevestigt er geen enkele de theorie.... Darwin zelf wist dat dat de zwakte van zijn theorie was.

En als je dan het creationisme bekijkt. Zaken die men niet correct vertaald of verkeerd geinterpreteerd heeft vanuit Genesis. En dat de wetenschap weigert (of niet kan) van er op in te gaan etc. omdat anders het huidige geldende model dan totaal in mekaar stort en men van 0 moet herbeginnen wat betreft het ontstaan van de mensheid.

Tal van ontdekkingen en archeologische vondsten geven aan dat de mensheid veel ouder is dan tot nu toe door het wetenschappelijk establishment aangenomen. Wat een enorme impact zou het wel niet hebben als alles wat we dachten te weten over onstaan der mensheid, overdracht van kennis, puur verkeerd is? Wat als we inderdaad gecreeerd zouden zijn via buitenaardse interventie (Nefilim)?

De groep van gevestigde wetenschappers die zich tegen de "establishment scientists" verzetten groeit met de dag. Ik heb onlangs nog "Forbidden History" van Douglas Kenyon gelezen. Bijzonder interessant.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be