![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#17961 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De wereld word door deze mensen/organisaties aanzien als een bedrijf, niet meer, niet minder, en de bewoners van de planeet als doodgewone pionnen, wiens mening niet het minste gewicht heeft. Religies en politieke partijen zijn er enkel om al die mensen tegen elkaar op te zetten, terwijl ze elkaar bestrijden kijken ze niet naar wat de echte kwaaddoeners allemaal uitsteken. Dit verifieert zich op elk niveau, regionaal, nationaal en internationaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17962 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het is oud nieuws trouwens. Iedereen die iets van geschiedenis weet, beseft dat er aan de top steevast geheime afspraken gemaakt worden (die al dan niet gehouden of geschonden worden). Dus daar geef ik je gelijk in. Wat ik echter niet geloof, is dat reeds decennialang - volgens sommige zelfs eeuwenlang - onze maatschappij en eveneens andere maatschappijen mooi het pad volgen dat reeds lang van tevoren uitgestippeld werd door The Powers That Be. Dat is larie. En indien het wel zo zou zijn, is het in elk geval het meest grillige, waanzinnige, onlogische en onvoorspelbare pad ooit, en zijn die van de NWO een stelletje prutsers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17963 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Toch bedankt om mijn punt te benadrukken!
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 18 mei 2008 om 09:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17964 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb zelf een paar postings terug nog gezegd dat iedereen zelf moet weten wat ie denkt! Zou mooie boel zijn anders Dat is juist waar ik voor 'vecht' Vrijheid! Iedereen mag mijn bevindingen in twijfel stellen, dat zeg ik steeds juist! Daarom is eigen onderzoek zo belangrijk! Neem niks van me aan, is wat ik steeds zeg. Ik bied de info aan en men ziet maar wat men er mee doet, daar heb ik , uiteraard en gelukkig, geen controle over. Dus je 'redenering van een paranoide' slaat nergens op. Ik had het slechts over EEN persoon en dat ben jij. Je denkt even met een paar opmerkingen en ridiculisaties je te redden. En, nogmaals, als het je echt niet intresseert wat doe je hier dan? Ik heb ook nog niet gezien datje bereid bent bij ergens wat 'alternatief' is er zelf energie in te steken. Dat is namelijk minder makkelijk Maar weet je wat, het is duizend maal meer bevredigender dan even wat korte zinnetjes op te schrijven, en dan achterover te gaan leunen. Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17965 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uiteraard, zoals ik vaak gezegd heb, zit de cosmos en het heelal heel anders in elkaar, en langzaam maar zeker , beetje bij beetje, laten 'ze' info los die steeds dichter bij de 'werkelijkheid' komt. Let maar op, er gaat veel meer van dit komen, net zoals er 'nieuwe archeologische vondsten' gedaan zullen worden. Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 18 mei 2008 om 10:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17966 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het liep echter anders ![]() En andersom heb ik nog nooit gehoord. Verder is het op het eerste oog ook zeer bizar, dat snap ik best, en onvoorspelbaar, en ze gaan weleens de mist in, Zo hebben ze mijns insziens hun hand aardig overspeeld in 9/11 Maar ze zijn ook geniaal in hun manipulaties. Wat ze doen heeft meteen verschillende lagen en bedoelingen. Dat is , als je er in duikt, heel intressant, maar dat maakt het dus tegelijkerijd moeilijk om een en ander aan anderen uit te leggen. Moet je maar eens kijken hoe je zelf 'in denial' bent, precies wat 'ze' wilen. Ze weten aardig wat ze doen hoor. En, durf je er 'in te duiken'? Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17967 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enkele citaten uit jouw bron: Citaat:
Ze ontdekken iets dat in hun huidig model niet past, en ze doen net niet wat jij steeds beweert over wetenschappers. De ontdekking wordt niet ontkend of weggemoffeld, integendeel! Ze gaan het onderzoeken!
![]() |
![]() |
#17968 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17969 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De Willy Claes dat verwondert me niks maar dat Flupke er lid is van mogen worden dat versta ik niet goed. ![]() Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 18 mei 2008 om 10:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17970 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als ik een post lees van iemand dat ik zever vind, dan kun je die persoon je mening daar is over zeggen, maar daar blijft het dan ook bij. Ik zou daar voor de rest mijne energie niet blijven insteken als ik het leugens en zever zou vinden. Het feit alleen al dat ze je blijven bestoken dat je leugens vertelt zegt meer over hun dan over jou volgens mij, toch? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17971 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Uw "echte wetenschappers" beseffen echter meer en meer de gebreken van de wetenschappelijke methode. Meer en meer wordt duidelijk dat de wetenschap het overgrote deel van fenomenen compleet niet kan verklaren. En wat de wetenschap (of de kliek die uit hoofde van de wetenschappelijke wereld als groep kan/mag spreken) niet kan verklaren, dat doet ze dan af als onbestaande. Of belachelijk. Want dat is zo ongeveer wat jij doet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17972 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17973 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of je moet er voor betaald worden. Ik zal het hier niet blijven herhalen. Jaz'eker |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17974 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het teken dat bevindingen van Pindar al in twijfel getrokken worden zoals jezelf aanhaalt hierboven wilt al zeggen dat ze niet zeker zijn van hun eigen standpunt. Die mensen zullen nog wat meer onderzoek moeten ondernemen voor ze een duidelijk standpunt kunnen innemen, maar voor je een standpunt inneemt vind ik dat je niet te snel moet oordelen over iemand zijn visie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17975 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Voor zo'n mensen zijn wij maar slechts doodgewone pionnen die ze proberen langs alle kanten te manipuleren, om er voor hun het meeste winst uit te halen. De VS doet dat op de meest sluwe manieren. Zo gebruiken ze hun Godsdienst bijvoorbeeld om hun sluwe corrupte praktijken goed te keuren naar de wereld toe in de naam van God en misschien sussen ze daardoor ook nog eens hun eigen geweten mee als ze dat al of niet hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17976 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17977 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Mag ik u er op wijzen dat Pindar mij in de eerste plaats lachwekkend vond? En over 'ridiculiseren' en 'respect' gesproken. Als ik vraag om een bewijs achter de bewering dat de wereld geregeerd wordt door shapeshiftende reptielen en dat de 'Queen of England' daar zeer goed in is, maar dat bewijs zelf maar moet zoeken.. Wie is hier dan belachelijk bezig en wie toont hier dan geen zogenaamd respect? Je kan geen 2000 onbewezen beweringen samenbundelen om ze dan te 'verkopen' als zijnde een groot complot tegen de mensheid.
![]() |
![]() |
#17978 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En lees ik nu tussen de regels door dat wij volgens jou respect moeten hebben voor het Brits koningshuis?? Waar lig jij wakker van man? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17979 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() Shapeshifting en machtige reptielen komen wel vaker in deze draad voor. Daarvoor moet je niet ver terug gaan. Dat is maar één van de zovele beweringen die hier gedaan worden. Iemand die kritisch is en om bewijzen vraagt, krijgt simpelweg het antwoord:'daarvoor moet je zelf naar op zoek gaan...' Tja. Als klap op de vuurpijl zijn de kritische geesten kop van jut! Over brainwashen gesproken... Citaat:
Maar ik wilde alleszins niemand dwingen respect voor het Brits koningshuis te hebben. Het woord 'respect' verwees naar jouw 'respect voor de opponent'; ik dacht dat dat duidelijk was; ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#17980 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik zal een voorbeeldje geven: Het debat tussen darwinisme en creationisme - en de mogelijkheid dat beide stromingen er compleet naast zitten ten voordele van het catastrofisme (Velikovsky) - is meer prangend dan ooit. Zelfs Carl Sagan heeft moeten toegeven dat Velikovsky wel eens juist zou kunnen zijn... Er zijn meer en meer zaken en ontdekkingen die niet in het huidige model en paradigma (bv van het ontstaan der mensheid) passen. Of draai het om: er is een gebrek aan bewijzen die bv Darwin's theorie onderschrijven. De theorie is over de 100 jaar oud en ondanks ontelbare archeologische vondsen bevestigt er geen enkele de theorie.... Darwin zelf wist dat dat de zwakte van zijn theorie was. En als je dan het creationisme bekijkt. Zaken die men niet correct vertaald of verkeerd geinterpreteerd heeft vanuit Genesis. En dat de wetenschap weigert (of niet kan) van er op in te gaan etc. omdat anders het huidige geldende model dan totaal in mekaar stort en men van 0 moet herbeginnen wat betreft het ontstaan van de mensheid. Tal van ontdekkingen en archeologische vondsten geven aan dat de mensheid veel ouder is dan tot nu toe door het wetenschappelijk establishment aangenomen. Wat een enorme impact zou het wel niet hebben als alles wat we dachten te weten over onstaan der mensheid, overdracht van kennis, puur verkeerd is? Wat als we inderdaad gecreeerd zouden zijn via buitenaardse interventie (Nefilim)? De groep van gevestigde wetenschappers die zich tegen de "establishment scientists" verzetten groeit met de dag. Ik heb onlangs nog "Forbidden History" van Douglas Kenyon gelezen. Bijzonder interessant. |
![]() |
![]() |