Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 8 juni 2012, 22:33   #261
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Noorwegen?

Was die Breivik niet een moslim toevallig?

In 2010 werden er in heel Noorwegen 36 moorden gepleegd.

Breivik vermoordde er een jaar later in zijn eentje 77.

En dan kom je janken over Noorse allochtonen?
In Allahtonenland worden er door autochtone Breiviks alle dagen 77 moslims vermoord.
Daar lezen we nooit je gelul over.
Maar over seriele verkrachtingen door moslims in Europa moeten wij de bek houden ?
Jank ze zelf, jong.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2012, 23:36   #262
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Noorwegen?

Nee hoor, maar hij bewonderde wel hun manier van jihad-spelen, putte er ook z'n inspiratie uit voor z'n 'daden'.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2012, 23:54   #263
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
In Allahtonenland
Het ging over Noorwegen.

Citaat:
Maar over seriele verkrachtingen door moslims in Europa moeten wij de bek houden ?
Waarom?

Het perspectief is dat er in dat land een blanke autochtone massamoordenaar rondliep terwijl de blonde vrouwtjes gierig zijn op allochtoon (moslim) zaad. En nu verkleurt Noorwegen snel.

Wat is daar mis mee?

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 8 juni 2012 om 23:55.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2012, 23:59   #264
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Als je met 'verkleuren' bedoelt dat blonde meiden hun haren donker moeten kleuren om niet verkracht of aangerand te worden, heb je gelijk, dat is wel in Zweden, maar zou op andere plaatsen ook zomaar kunnen.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2012, 00:02   #265
Macchiavelli
Minister

Macchiavelli's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het ging over Noorwegen.

Waarom?

Het perspectief is dat er in dat land een blanke autochtone massamoordenaar rondliep terwijl de blonde vrouwtjes gierig zijn op allochtoon (moslim) zaad. En nu verkleurt Noorwegen snel.

Wat is daar mis mee?
Het gaat hier over "blonde vrouwtjes" die verkracht zijn. Als jij dat "gierig zijn op allochtoon (moslim) zaad" gaat noemen, dan is er toch echt wel een vijs aan je los.
Oud 9 juni 2012, 00:32   #266
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Het ging over Noorwegen.
Nuance, het ging over moslims in Noorwegen, terwijl in moslimlanden verkrachtingen en aanslagen ook schering en inslag zijn.
Breivik was een uitzondering op de regel, een aanslagvrije dag in een moslimland is een uitzondering.

Citaat:
Waarom?

Wat is daar mis mee?
Verknipte racisten, die mohammedaanse jongens, dat is wat er mis mee is.

Voor de rest is elke verkrachte blanke vrouw, koran- én zwart-racismegewijs, weer een stapje dichter naar de onderwerping en/of vernietiging als einddoel van die racistische ongelovige witneuzen.
Kickt dat zo wat lekker, Eberhard ?
Puur en onversneden racisme is nogal een drive, eh...

Btw, je negeerlijst werkt niet meer.
Oud 9 juni 2012, 00:33   #267
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli Bekijk bericht
Het gaat hier over "blonde vrouwtjes" die verkracht zijn. .
Er zullen altijd blonde vrouwtjes verkracht worden.

Interessanter is het waarom er ook blonde jongetjes verkracht worden. En door wie?

In ons land blonken de witmannen van de rk kerk daar nogal in uit. Over voortplanting gesproken.

Hoe zou dat toch in Noorwegen zitten? En waarom jonge jongens?

Citaat:
Btw, je negeerlijst werkt niet meer.
Ik heb geen negeerlijst. Nooit gehad ook.

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 9 juni 2012 om 00:35.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2012, 00:42   #268
Macchiavelli
Minister

Standaard

Citaat:
Er zullen altijd blonde vrouwtjes verkracht worden.

Interessanter is het waarom er ook blonde jongetjes verkracht worden. En door wie?

In ons land blonken de witmannen van de rk kerk daar nogal in uit. Over voortplanting gesproken.

Hoe zou dat toch in Noorwegen zitten? En waarom jonge jongens?
Stel je toch niet zo aan, en open anders nog eens een topic over Vangeluwe. Dan kun je meteen je favoriete foto van de pedopriester nog eens plaatsen. Je bent toch niet ziek of zo he, want het is eigenlijk al veel te lang geleden dat ik je die foto heb zien plaatsen.

Noorwegen is voor zover er door autochtonen nog geloofd wordt, voor het overgrote deel lutheraans, en dominees mogen gewoon trouwen en er een seksleven op na houden, zoals je misschien wel weet.

Heb je verder nog iets ontopic te melden of blijft het vandaag bij wat puberaal getrol?
Oud 9 juni 2012, 10:03   #269
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Noorwegen?

In 2010 werden er in heel Noorwegen 36 moorden gepleegd.

Breivik vermoordde er een jaar later in zijn eentje 77.

En dan kom je janken over Noorse allochtonen?
De logica van Eberhard; omdat er een Breivik bestaat, mogen vrouwen gerust verkracht worden, daar moeten we nu deemoedig over zwijgen!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2012, 10:16   #270
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Misschien is het handig om te weten waarover iets gaat alvorens je in een discussie te mengen. Het hollaback initiatief gaat wel degelijk ook over fluiten naar vrouwen op straat, ermee flirten of ze aanspreken. Meer zelfs, de meerderheid van de zaken waar de vrouwen in Brussel en elders mee te maken krijgen, zijn dat soort dingen. Bekijk misschien ook eens het filmpje waar in de openingspost naar gelinkt wordt. Misschien vinden jullie dat niet storend (of enkel storend indien allochtonen het doen), maar sommige vrouwen zijn het beu om daar dagelijks mee geconfronteerd te moeten worden. Gelukkig zijn agressie, ongewenste aanrakingen, aanranding en verkrachting niet zo algemeen voorkomend. Maar denken dat autochtonen zo'n zaken niet doen omdat je er zelf nog nooit mee geconfronteerd bent, zou ik naïef kunnen noemen, indien ik niet beter wist.

Het doel van hollaback is nochtans simpel hoor. Ze willen gewoon af van seksuele intimidatie op straat en dat doe je dus niet door één groep te viseren, maar wel de feiten zelf.
Ik kan me echt niet voorstellen dat vrouwen die bij hun gezond verstand zijn, een vereniging oprichten omdat er al eens of ooit op straat naar je gefloten is.
Dat zou nogal absurd zijn, wanneer je veel vaker te maken hebt met regelrechte agressie in de zin van achtervolgen, hoer en slet roepen, gooien met zaken omdat je niet reageert, kleinerende en beledigende opmerkingen, en dat meestal van jongeren in groep.
Gaat u nu beweren dat dit niet veel bedreigender is voor vrouwen dan een man die naar je fluit?
Viseren ze die feiten niet?
Of zoekt u spijkers op laag water, waarbij u inplaats van te erkennen dat er veel meer agressie is vanuit bepaalde groepen dan anderen naar vrouwen, gezien hun opvattingen over wat vrouwen al of niet horen te doen, wilt klasseren onder racisme en discriminatie?
Kunt u erkennen dat het vooral " allochtone jongeren " zijn die vrouwen op straat seksueel intimideren?

Niemand hier beweert dat dit enkel en alleen door die jongeren gebeurt, niemand zegt dat ook anderen geen grensoverschrijdend gedrag stellen, maar blind zijn voor wie de meerderheid vormt is politiek correct geleuter en een schande tegenover vrouwen die slachtoffer worden van seksuele agressie.
Oud 9 juni 2012, 10:23   #271
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het gaat hier niet over gaybashing, maar over seksuele intimidatie op straat. Wel bij de les blijven hé Eigenzinnig.
En daarmee is het beledigen van homo's op straat dus geen probleem van intimidatie, omwille van seksuele geaardheid?
Misschien moet jij eens gaan praten met vooral jonge homo's die in Brussel uitgaan.
Vorige week een( Afrikaanse homoseksuele )vriend van mijn zoon;uitgeweest, lopen in een groepje met één meisje over straat in Brussel, meisje wordt lastig gevallen door Afrikanen, vriend verdedigd haar en wordt vijf minuten later van achteren aangevallen, over straat gesleurd en beroofd door dezelfde " jongeren" die hem uitschelden voor smerige homo...
Maar niets aan de hand hoor, nog een paar voorbeelden uit de realiteit nodig?
Oud 9 juni 2012, 10:26   #272
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ik kan me echt niet voorstellen dat vrouwen die bij hun gezond verstand zijn, een vereniging oprichten omdat er al eens of ooit op straat naar je gefloten is.
Dat zou nogal absurd zijn, wanneer je veel vaker te maken hebt met regelrechte agressie in de zin van achtervolgen, hoer en slet roepen, gooien met zaken omdat je niet reageert, kleinerende en beledigende opmerkingen, en dat meestal van jongeren in groep.
Gaat u nu beweren dat dit niet veel bedreigender is voor vrouwen dan een man die naar je fluit?
Viseren ze die feiten niet?
Of zoekt u spijkers op laag water, waarbij u inplaats van te erkennen dat er veel meer agressie is vanuit bepaalde groepen dan anderen naar vrouwen, gezien hun opvattingen over wat vrouwen al of niet horen te doen, wilt klasseren onder racisme en discriminatie?
Kunt u erkennen dat het vooral " allochtone jongeren " zijn die vrouwen op straat seksueel intimideren?

Niemand hier beweert dat dit enkel en alleen door die jongeren gebeurt, niemand zegt dat ook anderen geen grensoverschrijdend gedrag stellen, maar blind zijn voor wie de meerderheid vormt is politiek correct geleuter en een schande tegenover vrouwen die slachtoffer worden van seksuele agressie.
Godverdomme ik heb geluk gehad.
Ik heb destijds op goed geluk mijn toekomstige vrouw onverhoeds een kus gegeven .
Stel je voor dat ze ne toen afgewezen had , ik zat waarschijnlijk nu nog in den bak.

Laatst gewijzigd door Pericles : 9 juni 2012 om 10:39.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2012, 10:36   #273
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Ik heb in het destijds op goed geluk mijn toekomstige vrouw onverhoeds een kus gegeven .
Stel je voor dat ze ne toen afgewezen had , ik zat waarschijnlijk nu nog in den bak.
en dat deed je met alle meisjes die je op straat zag lopen zeker?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2012, 10:38   #274
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
en dat deed je met alle meisjes die je op straat zag lopen zeker?
Het was om te lachen hé Circe.
Kent ge mij nu nog niet .
Oud 9 juni 2012, 10:55   #275
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het was om te lachen hé Circe.
Kent ge mij nu nog niet .
ikke wel... maar het zou kunnen dat anderen je voorbeeld gaan volgen zie je.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2012, 11:13   #276
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb destijds op goed geluk mijn toekomstige vrouw onverhoeds een kus gegeven .
Gij hebt geluk gehad, hopelijk heb je nooit naar een vrouw gefloten!
Oud 9 juni 2012, 11:35   #277
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Gij hebt geluk gehad, hopelijk heb je nooit naar een vrouw gefloten!
Fluiten kan ik niet (of toch niet goed genoeg).
Maar met heimwee denk ik aan de tijd , toen mijn vrouw en ik nog niet getrouwd waren en we in de zomer gingen rampetampen verscholen tussen de fruitbomen.
Oud 9 juni 2012, 13:27   #278
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Ik heb geen negeerlijst. Nooit gehad ook.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
De negeerlijst is weer langer geworden.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=172112#6
Oud 9 juni 2012, 14:37   #279
Macchiavelli
Minister

Standaard

Nog maar eens terugkomend op de golf van geweldadige verkrachtingen op straat in Oslo:

Vorige berichten daarover gingen over 2010 en voorgaande jaren, terwijl de cijfers tot halverwege november 2011 over 49 van zulke overvalsverkrachtingen in Oslo spreken, waarvan 45 begaan door niet-westerse daders.

Een artikel uit de Frankfurter Rundschau ditmaal.
Daar lezen we:

Citaat:
In einem Fackelzug waren Hunderte Frauen durch Oslo gezogen, um gegen eine Welle von Vergewaltigungen zu protestieren, die Norwegens Hauptstadt heimsucht. Doch kaum war die Kundgebung vorbei, geschah es doch wieder: Eine 18-Jährige wurde im Vaterlandspark von zwei Männern überfallen und vergewaltigt. Oslos Polizei, die am Wochenende 20 zusätzliche Beamte auf die Straße geschickt hatte, rechtfertigte sich. „Wir waren dort, aber der Park ist groß, und wir können nicht überall sein“, sagte Polizeichef Arnstein Gjengedahl.

Es war die 49. Vergewaltigung auf offener Straße in Oslo in diesem Jahr, 24 hatte es im ganzen Vorjahr gegeben, und auch das galt schon als besonders schlimm. Jeder neunte Norweger wohnt in der Hauptstadt, zwei Drittel aller Sexualgewaltdelikte werden dort begangen.
En dan durft de stoute burgemeester van Oslo zomaar dit te zeggen:
Citaat:
Der konservative Bürgermeister Fabian Stang fordert „dramatische Schritte“. Das „Menschen- und Frauenbild“ gewisser Gruppen sei in Frage zu stellen, sagt er. Dann führt er konkret aus: Für Asylbewerber aus bestimmten Ländern müsse man „die Bewegungsfreiheit einschränken“.
Bijgestaan door de baas van de politievakbond:
Citaat:
So sieht das auch Arne Johannesen, Chef der Polizeigewerkschaft. Wenn man „Asylbewerber ohne Identitätspapiere“ automatisch in geschlossenen Lagern interniere, würde das die Zahl der Vergewaltigungen „kräftig reduzieren“.
Verder zegt die baas van de politievakbond:
Citaat:
Doch der Polizeigewerkschafter Johannesen erwidert: „Tatsache ist, dass kriminelle Asylbewerber ohne Dokumente in der Täterstatistik klar überrepräsentiert sind.“
En krijgt bijval van:
Citaat:
Selbst die aus Somalia stammende Chronistin Kadra Yusuf sagt, sie gehe „lieber hinter einem Olaf als hinter einem Ahmed nach Hause“.
Oud 10 juni 2012, 13:43   #280
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vanop de website hollaback! brussels website:

Erg jammer dus dat dit initiatief weeral eens wordt misbruikt door sommigen om hun racisme op te botvieren. Dit onderwerp staat niet in het juiste subforum. Seksuele intimidatie kom je jammer genoeg overal tegen.

Grappig ook hoe sommigen van de posters hier seksuele intimidatie ineens onaanvaardbaar vinden wanneer het over moslims gaat, terwijl ze het van anderen (zoals Pol Vandendriessche) blijkbaar wel tolereren en relativeren. Is het niet Egidius en circe?
Inderdaad, Hollaback! is een fantastisch initiatief van meiden die op een democratische manier en vanuit een gezond principe van zelforganisatie aan hun eigen emancipatie werken. Alle respect daarvoor!

Het is inderdaad een probleem dat vrouwen in grote steden (in Parijs waar ik ook woonde, is het nog erger) niet alleen buiten kunnen komen zonder te worden lastigvallen. Zoals de meiden van Hollaback! terecht stellen, is het zo dat de helft van de Brusselse bevolking, mannen en vrouwen, op racistische wijze beledigen, dit probleem niet zal oplossen.

Ja, er zitten "allochtonen" bij de sekstische zwijnen die vrouwen lastigvallen. Maar er zitten ook "allochtonen" bij de vrouwen (én solidaire mannen) die elke dag concreet aan dit probleem werken. In mijn zeer allochtone wijk zie ik meiden zeer weerbaar reageren op seksistische opmerkingen en provocaties en de omstaanders erg solidair reageren met de meiden in kwestie.

Ik heb zo een aantal memorabele scènes beleefd, hoor. Twee meiden lopen voorbij een groepje jongens en er roept er een "salope!". De meiden stoppen onmiddellijk en een van de meiden stuift het groepje in en vraagt "qui a dit salope?" De dader wordt alras ontmaskerd en probeert zich eruit te lullen dat hij het zo niet bedoeld heeft. De "maten" van de dader lachen hem uit terwijl hij roder wordt en vernederd naar de grond kijkt, en terwijl de meiden hem verder de les lezen, ...

Die jongen had daarmee ook zijn lesje geleerd. Zo wordt het probleem concreet aangepakt, via educatie en dit vanaf een jonge leeftijd.

En de racisten, die moeten gewoon zwijgen.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.

Laatst gewijzigd door Kallikles : 10 juni 2012 om 13:50.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be