![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1° tot ze naar de kleuterschool gaan de hele dag niks te doen 2° buiten de schooluren voorzien de ouders geen activiteiten tenzij het sterotiep rondlummelen in huis met als gevolg heel veel gebabbel, geschreeuw en getier want die kinderen willen leren en zaken ontdekken en vaak is hun enige speelgoed hun stem. Ik heb vandaag trouwens een sopraan kopstem gehoord van één van de meisjes van mijn Palestijnse buren. Notenleer en zangles, forget it. 3° vele ouders voeden bewust of onbewust -laat ik in het midden- hun kinderen op met de boodschap afstand te houden van autochtone mensen, en in feite van de cultuur van het land. De ouders nemen geen deel aan het gemeenschapsleven. Mijn buurman heeft zes kinderen (de oudste is nu tien jaar ongeveer). Wel elk weekend, elke feestdag en alle kleine schoolvakanties zitten die kinderen thuis en in de tuin. Ze gaan nooit naar het zwembad, naar de bieb of naar het provinciaal domein. Alles in loop- en fietsafstand. En papa zit thuis en voor de TV wanneer hij niet werkt. En de moeder is nog meer wereldvreemd dan haar zes kinderen, dus van haar zullen de kinderen zeker niets kunnen meepikken tenzij een afgrijselijk rolpatroongedrag. De jongens natuurlijk niet. Zij zien hun moeder ook met niemand praten. Echt praten. En zeker niet met autochtone mensen. De vervreemding is dus compleet wanneer de puberteit aanbreekt. En het is pedagogisch gezien niet meer haalbaar om een zienswijze te veranderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#304 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() even off topic: hoe lang blijft die chemische castratie dan duren? jaarlijks? per kwartaal?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar zijn het niet Bart en Dieter, maar Mohammed en Chimelu die op een extreme manier vrouwen lastigvallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat nu eens eindelijk het achterste van je tong zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() DUS je verdedigt multicul, je verdedigt godsdienstvrijheid (betekent dat je de islam eveveel rechten moet geven als andere godsdiensten), je verdedigt immigratie, je verdedigt het liberaal-kapitalisme dat een sterk uitlokkingsmechanisme is voor asielzoekerij, illegalenstroom naar Europa,... je verdedigt de multiraciale Melting Pot maatschappij. Dus je bent geen identitaire nationalist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik verdedig geen enkele van die dingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Of heb ik het mis? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat eens het achterste van je tong zien. Liever lui dan moe, Jo? Zover ik weet is het Westen een groep van landen waar wij ook toebehoren. Ik wil op politiek vlak net die dingen veranderen die jij opnoemt. Maarja, volgens jou heeft politiek geen zin, want politiek komt volgens jou uit de loop van een geweer. Ondertussen train je mensen die op het juiste moment zullen ingrijpen (zeer intelligent om dat op het net te zetten). Politiek heeft geen zin maar toch zit je op een politiek forum. Wat doe je hier dan? Heeft praten met jou wel zin? Meer dan vragen stellen, mysterieus gebrabbel in de marge en je vriendje Kallikles plezieren doe je hier niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jo stelt de vraag over wat het Westen precies is voor jou. En of dit wel degelijk het Westen is zoals het altijd was, of dat het een vrij recente constructie is uit bouwstenen die feitelijk niet zo oorspronkelijk-Westers zijn. Ben je vertrouwd met het concept (nuja, concept) Oud Europa? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of zijn jullie niet meer of minder dan offtopic aan het trollen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zover ik weet bepalen de Westerse landen het beleid aangaande multicul en seksuele intimidatie zelf. Het is hier trouwens geen vragenuurtje. Als je iets te zeggen hebt mag je dat gewoon doen. Het kan toch zo moeilijk niet zijn om antisemitisme in een deftige vorm te gieten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kijk, er werd een vraag gesteld die vrij relevant kan zijn. Ook omdat mensen als jou aan de zaak die jullie schijnbaar verdedigen eigenlijk afbreuk doen. Niemand hier houdt van mocro's, boerkas of leemhutten, maar het moet niet ontaarden van een orgie van vulgaire haat, wanneer jullie schijnbaar opkomen voor vrouwen, homo's en dieren slechts een instrument is voor het kanaliseren van deze haat. Zoals dat laatste reeds bewezen was toen dat je vrienden seksuele intimidatie door autochtonen zaten goed te praten omdat "men moet gewoon ontslag nemen of er iets over zeggen ofzo", en "op scholen is dat geen probleem dat belicht moet worden". Laatst gewijzigd door Восход-1 : 13 juni 2012 om 00:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Ook zeer fijn dat jullie dat willen aantonen door uit de hoogte vraagjes te stellen in plaats van gewoon te zeggen waar het op staat. Dat is zo ongeveer de samenvatting van het verblijf van Jo op dit forum. Rofl emoticons plaatsen, vraagjes stellen die "vrij relevant kunnen zijn" (spijtig genoeg zijn ze dat niet), N-SA tekstjes copy-pasten, en anderen uitmaken voor "dom rechts" zonder dat te voorzien van enig argument. Liever lui dan moe. Aandoenlijk. Citaat:
![]() Nu ja, over vulgaire haat gesproken. -Jo- is bij de bakker een taart gaan kopen toen de vliegers in het WTC beukten. Dat zei hij in k&k. Het lijkt mij dus in jullie geval bijzonder verstandig om jullie mond te houden over "vulgaire haat". Citaat:
Die discussie is hier in dit topic al genoeg aan bod geweest. En telkens moesten jullie het onderspit delven. Wil je dat opnieuw oprakelen? Je kan ook gewoon op een discussieforum iets zeggen, effectief iets te vertellen hebben en het achterste van jullie tong laten zien. Maar als jullie graag nietszeggende vraagjes stellen, dan moeten jullie quizmaster worden. ![]()
Laatst gewijzigd door Demper : 13 juni 2012 om 01:24. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#318 |
Banneling
|
![]() Waar is het -mij- dan om te doen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En daar gaan we weer...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#320 |
Banneling
|
![]() Iemand anders kan hier blijkbaar ook gedachten lezen namelijk.
|
![]() |
![]() |