![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1981 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En roepen dat men op de man speelt, als u zelfs meer dan twee derde niet wil geloven ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1982 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee hoor. Cijferwerk. En de cijfers staan voor de feiten.
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1983 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou u dan van een drankje drinken als er één kans op vier is dat u er ziek van wordt? Zou u op een vliegtuig stappen als één van de vier mecanicers beweert dat het toestel gaat crachen? Waarom zou u dan wél kinderen "het best mogelijke" ontzeggen met dezelfde slaagkansen? En waarom bent u boos op mij als ik het verstandiger acht om dergelijke risicos te vermijden? Is dat dan niet omdat u het belang van de homofiel boven het belang van het kind stelt? Wat nu gebeurd is dat men gaat strijden voor homorechten en homoadoptie toestaat in het belang van de homofielen. Omdat zij zich niet gediscrimineerd zouden voelen. En wie niet akkoord is, die is dan maar homofoob. Maar dat is natuurlijk onzin. Het is geen discriminatie om het beste te willen voor het kind. Het zou eeder een discriminatie van het kind zijn om dat niet te willen. Maar ja, het ouderloze kind kan zich toch niet goed verdedigen... Kijk eens in je hart. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 25 juli 2011 om 14:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1984 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Miguelito : 25 juli 2011 om 14:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1985 |
Minister-President
|
![]() Ten eerste gaat het hier niet simpelweg over procenten, dan wel over de waarde die een bepaald onderzoek heeft. Bijvoorbeeld een onderzoeker uit Iran zal minder serieus genomen worden dan eentje uit pakweg de Verenigde Staten. En dan hangt het er nog vanaf, want het Discovery Institute heeft ook een waarde van nul.
Gesteld dus dat we, de waarde van de onderzoekers in acht nemend, eigenlijk al vlotjes over de 90% zitten, welk percentage vindt u aannemelijk? Ik zal u het antwoord presenteren: zelfs wanneer 99.9% van de wetenschappers akkoord is, zal u blijven argumenteren. Misschien eens beginnen nadenken over evolutie of over de rondheid van de aarde? Of misschien is er zelfs twijfel over of hetero ouders het beste zijn??? Vreemd trouwens dat u onmiddellijk weer terug komt op onze conclusie van - het best mogelijke voor het kind, waarbij de geaardheid van de ouders onbelangrijk is. DAT mijn beste, is huichelarij pur sang. U ziet mijn splinter, maar uw eigen balk bent u blind voor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1986 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1987 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een nieuwe bron? Goed, maar dan liefst een objectief onderzoek voor een keer. Eentje die ook de standpunten van de tegenstanders durft vermelden en niet éénzijdig de argumenten van het pro-kamp om vervolgens maar met een deel van de deskundigen te concluderen. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1988 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het doet er helemaal niet toe wie dat onderzoek voert of waar dat gebeurd. Wetenschappelijk onderzoek is de zorgvuldige, verifieerbare en systematische studie van een bepaalde kwestie volgens conventies zoals deze binnen de wetenschap gelden. Doel kan zijn om bepaalde feiten of principes te ontdekken of te grondvesten. Doel kan ook zijn het toepassen van kennis voor praktische doeleinden. Binnen wetenschappelijk onderzoek worden verschillenden methoden gebruikt, uiteenlopend van literatuurstudie tot het doen van een experiment of het houden van een enquête. Wetenschappelijk onderzoek onderscheidt zich in een aantal opzichten van andere vormen van onderzoek. Het vindt plaats in speciale instituties, kent een speciale vorm van financiering, gebruikt een specifieke aanpak, heeft een eigen vorm van verslaglegging en hanteert bepaalde normen. De voor wetenschap geldende normen en conventies hebben deels een methodologisch (betrouwbaarheid), deels een ethisch (onbaatzuchtigheid en onafhankelijkheid) en deels een sociaal (controle door de wetenschappelijke gemeenschap) karakter. Citaat:
Citaat:
Of wat anders moet ik daarvan denken? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 25 juli 2011 om 15:51. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1989 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
kijk maar: http://www.fora.be/showpost.php?p=55...postcount=2000 Maar dat gegeven gaat u tactisch uit de weg. Ik hoop voor u, dat u bij de opvoeding van uw kinderen, geen onnodige risico's gaat nemen met een factor van één op vier, voor beslissingen ivm hun welzijn. Want zo vanzelfssprekend is dat helemaal niet. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 25 juli 2011 om 15:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1990 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Maar dat gegeven gaat u tactisch uit de weg. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1991 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1992 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vindt u dat een overdonderderend bewijs? Amaai mijne frak. En wat u uit de weg gaat zijn vragen als deze:
Citaat:
Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1993 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
En wees gerust, universitaire bronnen van seminars over het thema zullen volgen. Citaat:
Maar u insinueert met een deel dat dat niet genoeg is. U insinueert dat het de homoloby was die in een aartsconservatieve staat (csu) was die de studie manipuleerde
Laatst gewijzigd door Miguelito : 25 juli 2011 om 16:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1994 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U kunt nochtans lezen toch? Het is niet ik die dat zeg hoor, het is uw eigen bron. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1995 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 25 juli 2011 om 16:16. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1996 |
Minister
|
![]() twee derde meerderheid is in een parlement ook genoeg. Als twee derde niet genoeg is, dan kan een mogelijke adoptie NOOIT goed genoeg zijn voor het geval, gelijk welke ouders in vraag komen, omdat er nooit 100% overeenstemming kan zijn. Als een overgrote meerderheid en de conclusie van het ministerie is dat er geen probleem is, moet ik dan Paulus´ duim geloven?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1997 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Miguelito : 25 juli 2011 om 16:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1998 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
En precies omdat ikzelf geen deskundige ben laat ik mij door deskundigen adviseren bij het vormen van mijn oordeel. Een totaal legitime manier van doen. En ik merk daarbij op dat deskundigen onder elkaar, het helemaal niet eens zijn dat het allemaal geen kwaad kan, zoals hier wordt beweert. Noch in Canada, noch in Amerika, noch in Australiê, noch in Frankrijk en noch in Duitsland. En dan zeg ik: "Hola?! Voor mij geen onnodige risico's met het welzijn van kinderen!" En plots ben ik de slechterik. De waarheid is echter dat u het belang van de homofiel boven het belang van het kind stelt. Wat nu gebeurd is dat men gaat strijden voor homorechten en homoadoptie toestaat in het belang van de homofielen. Omdat zij zich niet gediscrimineerd zouden voelen. En wie niet akkoord is, die is dan maar homofoob. Maar dat is natuurlijk onzin. Het is geen discriminatie om het beste te willen voor het kind. Het zou eeder een discriminatie van het kind zijn om dat niet te willen. Maar ja, het ouderloze kind kan zich toch niet goed verdedigen... Kijk eens in je hart. Paulus. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1999 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
met tweederde splitst men bhv En wat u uit de weg gaat zijn vragen als deze: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Of om in uw argumentatie te blijven: als 75% van de wetenschappers tot conclusie is gekomen dat het rood licht veilig en is en 25% niet omwille van roodrijders, het rode licht dus gevaarlijk is. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2000 | ||||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat: