![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2201 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2202 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Homofoben dus.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2204 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2205 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...-maanden.dhtml Hetero moeder verkracht gehandicapte dochter 13 voor seksfilm http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...seksfilm.dhtml (ik zet er maar 2 van de Ongeveer 795.000 resultaten volgens google) Josef Fritzl? dutroux? ![]()
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 13 september 2011 om 18:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2206 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2207 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het dat altijd, of alleen als bepaalde mensen het gebruiken?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad.
Citaat:
Mij lijkt dat men van iemand waarvan zijn seksuele oriëntatie in disharmonie is met zijn lichaam, moeilijk kan zeggen dat dit de norm zou zijn. Zeker gezien de reden waarom de soorten met seksualiteit zijn uitgerust. Maar dat is net zo goed zo voor mensen die bijziend zijn of een beetje doof of zo... Helemaal niet erg, maar toch niet de norm. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 13 september 2011 om 19:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En ik heb hier op basis van dergelijke berichtgeving nog iemand horen beweren dat hetero's niet geschikt zouden zijn om kinderen op te voeden. Dat zou ook te zot zijn om los te lopen. Anekdotische argumentatie bewijst niets, buiten misschien de ondraaglijke lichtheid van hij die ze als argumentatie aanvoert.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 13 september 2011 om 18:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tiens?! Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2211 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2212 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://www.krantenkoppen.be/go.php?t=3&kID=5686484 Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 13 september 2011 om 19:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2213 |
|
![]() Exact, ge hebt mijn punt begrepen
![]()
![]() |
#2214 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#2215 |
Minister
|
![]()
![]() |
#2216 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2217 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ohja, traditionele genderpatronen... uiteraard. Enkel wat volgens de bijbel toegelaten is, moet kunnen. Een jongen die meisjeskleren draagt DAT IS EEN SCHANDE. Ik snap het..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2218 |
Minister-President
|
![]() Wie zegt dat het geven van meisjeskleren aan een jongen iets met geaardheid te maken heeft? Bovendien vind ik verkrachting net een ietsje erger dan originele kledij dragen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2219 |
|
![]()
![]() |
#2220 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit is nu iets wat ik NIET begrijp --> Homo's mogen geen bloed geven ???????? Akkoord dat HIV in deze groep meer voorkomt, maar dat een instantie als het Rode Kruis zo maar zelf hun wetten maken en deze mensen uitsluiten, DAT GAAT MIJN PET TE BOVEN. Ik heb deze topic gestart in functie van het kind, maar ik ben totaal geen homofoob Het Rode Kruis blijkbaar wel. |
|
![]() |
![]() |