![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2241 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [
Citaat:
BTW: u bent nu dus ook officieel homofoob, bekrompen, achterlijk, walgelijk, discriminerend,vooroordelen - bekrompen geesten - seksitsich, vulgaire praat, Vlaams Blokker, homo, debiel, beledigend, kindermisbruik...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 14 september 2011 om 12:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2242 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2243 |
Banneling
|
![]() Wat een moeilijke wereld héé !!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2244 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ook graag de reden waarom jij ouders met een hetroseksuele geaardheid anders beoordeelt dan ouders met een homoseksuele geaardheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2245 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat het antwoord op die vraag hier ondertussen voor iedereen wel duidelijk is...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2246 |
Minister-President
|
![]() Misschien omdat het al te bevooroordeeld en kortzichtig is van jou kant?
Voor het Rode Kruis telt namelijk niet alleen Aids maar ook een hele resem andere ziekten die bij homos, vanwege hun specifieke seksbeleving, nu éénmaal meer voorkomen. Het bewijs voor de onpartijdigheid van het Rode Kruis ligt voor de hand trouwens. Er zijn nog wel meer redenen waarvoor het Rode Kruis donoren weigert. En in al die gevallen zal u zien dat haar reden de bezorgdheid is om de gezondheid van de ontvangers van het bloed. Daaraan afgewogen is de hier door de liegende homos verdedigde aanpak gewoon walgelijk. Het kan jullie blijkbaar niet deren dat er mannen, vrouwen en kinderen gevaar, zelfs levensgevaar, lopen... indien jullie je infantiele ideologische statements kunnen maken. Alle respect voor de homos die jullie gedrag openlijk veroordelen!
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2247 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 14 september 2011 om 16:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2248 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je schrijft Er is geen enkele reden om aan te nemen dat de heteroseksuele geaardheid van de ouders aan de basis ligt van de mishandelingen, die als voorbeeld werden aangedragen.Mag ik die reden(en) kennen a.u.b.? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2249 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nu mijn vraag: Waarom stel jij de smerige insinuerende vraag dat ik ouders, anders zou beoordelen, naar gelang hun geaardheid? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 14 september 2011 om 16:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2250 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Omdat je voor de hetroseksueel geaarde ouders geen enkele reden ziet om aan te nemen dat hun geaardheid aan de basis ligt van de feiten, dit in tegenstelling tot de homoseksuele ouders. Mag ik nu weten wat die reden is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2251 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat het bloeddonorschap betreft bewijzen een hoop homo's inderdaad dat het leven van derden hun helemaal kan gestolen worden. Enig commentaar dienaangaande wordt (kijk maar eens nar deze draad) door een hel gekrijs verdronken in de decibels van persoonlijke beledigingen. Klein verschil: de holebibeweging zelf is in deze nog enigsins menslievend want ze is (als ik goed ben ingelicht) akkoord met het weigeren van homobloed voor de bloedbank. Wat de adoptie betreft echter kan hun het recht of het lot van het kind gestolen worden. Komt dit omdat de kindjes zich niet kunnen verdedigen en de bloedbanken wel?
![]() |
![]() |
#2252 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Zal ik voor u een objectieve bron aanhalen. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2253 |
Banneling
|
![]() Tot daar dus de vuile leugens van het Vlaams belang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2254 |
Banneling
|
![]() De raad van Europa is dat terecht aan het onderzoeken, het is dan ook een onrecht. Blijkbaar is het voor enkele fanatiekelingen nog nodig om de holebi gemeenschap dat onrecht nog eens breed uit in hun gezicht te smeren. Walgelijk gewoon!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2255 |
Minister-President
|
![]() Err kijk eens goed naar het onderschrift van die heer Claessens. Hij is lid van het vlaams blok, wat hem per definitie al die voordelen terecht geeft (herinner u de veroordelingen). Lees het partijprogramma van het VB eens wanneer u vindt dat die scheldwoorden niet terecht zouden zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2256 |
Minister
|
![]()
![]() |
#2257 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door karo : 14 september 2011 om 18:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2258 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Onderzoeken tonen aan dat een opvoeding door holebi's kwalitatief evenwaardig is. Dat sluit niet uit dat er mishandeling kan voorkomen. Net zoals bij hetero's kunnen er bij holebi's tussen zitten die slechte bedoelingen hebben. Die kans kan je (nog) niet elimineren, niet bij hetero's en niet bij holebi's. Het enige dat je kan doen is controle, en ik hoop dat ze dat grondig doen bij alle pleegouders. De links naar het artikel werken niet, maar dat is het punt niet.
I have promises to keep, and miles to go before I sleep. Laatst gewijzigd door Dionysus : 14 september 2011 om 18:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2259 |
Minister
|
![]()
![]() |
#2260 | ||
Secretaris-Generaal VN
|