![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2301 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ge weet nooit dat ze niet later op een vervelend moment problemen gaan veroorzaken voor die persoon, maar laten we dit nu ook niet buiten proportie blazen en iedereen die een foto op het inet zet van zijn of haar kind op de brandstapel plaatsen. http://thefreshxpress.com/2010/11/fr...ess-as-a-girl/ http://answers.yahoo.com/question/in...1235350AAPGIhL http://news.blogs.cnn.com/2010/11/05...ne-goes-viral/ http://www.experienceproject.com/gro...-Mother/147991
![]() |
![]() |
#2302 | |
|
![]() Citaat:
1) als ge een bepaalde situatie verbiedt, dan zult ge nooit te weten komen dat die situatie eigenlijk geen problemen oplevert. 2) Ge kunt mensen niet verbieden kinderen te krijgen. Indien een van de twee in de relatie een kind krijgt (of de lesbische moeder, of de homo vader), dan is dat kind er en zal het opgevoed worden door het koppel in kwestie. En de studies tot nu toe tonen aan dat er geen problemen zijn, en hoe meer gevallen er zijn, hoe duidelijker en representatiever de studies zullen worden. En pas indien die studies zouden uitwijzen dat er fundamentele problemen zijn, dan pas kan men beginnen *denken* aan het verbieden ervan. Maar dan zit ge met een groot probleem. Het is alom geweten en aangetoond dat kinderen uit een arm gezin meer problemen en minder kansen krijgen dan kinderen uit een rijk gezin. De fundamentele problemen zijn daar al lang aangetoond (er zijn inderdaad uitzonderingen). Dus als ge dan geboortes verbied in het geval van holebi koppels, dan moet ge ook geboortes verbieden bij arme gezinnen. En wat met alleenstaande ouders, gehandicapte mensen, mensen met een lager IQ (die minder goede beslissingen nemen voor hun kinderen), ... enz. Het is een redenering die leid tot een totalitarisme op dat vlak waar ge zelf waarschijnlijk niet in wilt leven.
![]() |
![]() |
#2303 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De foto's waren van die aard en omvang, dat men het nodig vond om deze van het internet te halen en het kind weg te nemen van bij zijn pleegouders. Dat lijkt me toch niet niks. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2304 |
Minister-President
|
![]() Ik vond er persoonlijk niets mis mee. Een jongen met meisjeskleren... big deal. Ik zie zo vaak meisjes met jongenskleren... De belangrijkste reden dat er zo een kabaal rond gemaakt wordt is omdat de ouders lesbisch zijn, en dit om de een of de andere reden relevant zou zijn. Als het hetero-ouders waren geweest, was het niet eens in het nieuws geweest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2305 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens het artikel, waren ze van die aard en omvang, dat men het nodig vond om deze van het internet te halen en het kind weg te nemen van bij zijn pleegouders. Dat lijkt me toch niet niks. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2306 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2307 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#2308 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat lijkt me toch niet niks. Het is duidelijk waarom deze zaak door sommigen graag zo geminimaliseerd wordt. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2309 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Allezja... ik probeer me gewoon dezelfde situatie in te beelden met hetero pleegouders. En mijn gevoel zegt me dat iedereen het normaal zou hebben gevonden, misschien een beetje grappig. Niemand zou er echter een negatief woord over gezegd hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2310 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom doe je dat? http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2300 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2311 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2312 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2313 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb je nu al een linkje daarnaar? Dan kan iedereen eens zijn gedacht daarover zeggen. De Australische autoriteiten vonden ze, volgens het artikel in alle geval, zo ver over de schreef gaan, dat ze van het internet moesten worden verwijderd en het pleegkind, daar moest worden weggehaald. De bal licht in uw kamp. Kom op met die foto's, die jij naar eigen zeggen, niet zo erg vond. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2314 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2315 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bende gekken die hun adoptiekind proberen sexueel te frustreren zodat ze een sexchange-operatie in groepsverband zouden kunnen bestellen, omdat die dan wat goedkoper is, dat is er gewoon over.
![]() |
![]() |
![]() |
#2316 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik doe dit op basis van je post. Er is geen enkele reden om aan te nemen dat de heteroseksuele geaardheid van de ouders aan de basis ligt van de mishandelingen, die als voorbeeld werden aangedragen.http://forum.politics.be/showthread....56705&page=112 Waarbij je niet kan vertellen wat die reden is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2317 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2318 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2319 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2320 |
Banneling
|
![]() Het zijn zij die er vooral uitspringen met hun bijzondere bekrompen meningen. Ik vraag me af hoe je bij zo een standpunt komt? Wat is de drijfveer erachter, en welk doel hebben zij juist voor ogen en waarom?
|
![]() |
![]() |