Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 september 2011, 14:04   #2401
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Ik ontken dat niet, en dat heb ik nu al een paar keer gezegd. Ik veroordeel elke vorm van kindermishandeling ongeacht de geaardheid van de ouders.

Ik veroordeel elke vorm van kindermishandeling ongeacht de geaardheid van de ouders.

Ik veroordeel elke vorm van kindermishandeling ongeacht de geaardheid van de ouders.

Is het in orde nu?
Ik wacht anders nog altijd op de eerste persoon uit de pro-adoptie kamp die de daden van de homoseksuele ouders veroordeelt. Intussen al een paar pagina's. Tot nog toe werd het alleen nog maar, genegeerd, geminimaliseerd, weggelachen en zoals jij doet, gezegd: " ja, maar, dat gebeurd bij hetro's ook hoor".....

Paulus.
Neen, je moet veel duidelijker het kindermisbruik van hetero's moeten veroordelen.
Oud 19 september 2011, 14:16   #2402
Anna List
Banneling

Standaard

121 p.

teveel om ff terug te lezen

heeft er iemand eigenlijk al enige wetenschappelijk onderbouwde correlatie aangetoond tussen kindermisbruik/verwaarlozing/slecht opvoeden en sexuele geaardheid ?

lijkt me toch nogal essentieel.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2011, 17:17   #2403
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Inderdaad, dat was ook wat de anderen en ook ik hier al een tijdje gezegd hebben, dus stop met uw stropoppen a.u.b. Ge maakt u belachelijk.
Ik denk dat gij uzelf belachelijk maakt, want van het gebruik van stropoppen is hier geen enkele sprake. ik vraag mij af of jij eigenlijk wel weet wat een stropop is?

Citaat:
Ik heb het al gezegd dat ik tegen het publiceren van foto's van kinderen ben op het inet.
Goed zo...

Citaat:
Maar het probleem is dat ge van een mug een olifant maakt, en dat helpt uw geloofwaardigheid niet.
Kunt u dat hard maken? Ik baseer me volledig op het artikel dat in de krant verscheen als fundatie van wat ik zeg. Als jij beweert dat ik ergens overdrijf, maak dat dan ook hard.

De waarheid is, dat jij het bent die minimaliseren, met uw: "Ja maar heteroseksuelen begaan ook misdaden", alsof dat iets zou goedpraten.

Citaat:
Het enige wat het doet is een beeld van u ophangen van het klampen aan strohalmen, zeker in het zicht van de veel ergere zaken die hetero's met hun kinderen doen.
Waar gebeurde feiten zijn geen strohalmen. De mishandeling was van die aard dat men de foto's van het internet heeft gehaald tot zelfs het pleegkind uit het homoseksueel pleeggezin.

Dat zijn geen akkefietjes of strohalmen. Kinderen uit gezinnen weghalen...

Zulke dingen hebben een serieuze impact op mensenlevens. Zeker weten.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 19 september 2011 om 17:24.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2011, 17:21   #2404
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
121 p.

heeft er iemand eigenlijk al enige wetenschappelijk onderbouwde correlatie aangetoond tussen kindermisbruik/verwaarlozing/slecht opvoeden en sexuele geaardheid ?

Wanneer men een kind uit een gezin moet weghalen door een mishandeling die duidelijk een verband houdt met de homoseksuele geaardheid van de ouders,...

... wat verwacht je dan nog van enig wetenschappelijk onderzoek?

Paulus.
Oud 19 september 2011, 20:14   #2405
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Inderdaad.
Maar hij begrijpt het niet.
Ik denk dat hij het wel begrijpt, maar niet wil toegeven.

Hij beseft maar al te goed dat hij ouders anders beoordeelt volgens hun seksuele geaardheid, maar wil dat niet toegeven.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2011, 20:18   #2406
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik denk dat gij uzelf belachelijk maakt, want van het gebruik van stropoppen is hier geen enkele sprake. ik vraag mij af of jij eigenlijk wel weet wat een stropop is?
Tuurlijk ge hebt er net een mooi voorbeeld van gegeven.
Zeggen dat iemand iets gezegd heeft terwijl dat niet het geval is.

Citaat:
Kunt u dat hard maken? Ik baseer me volledig op het artikel dat in de krant verscheen als fundatie van wat ik zeg.
Net zoals ik een hoop gevallen en krantenartikels aangehaald heb van veel ergere gevallen gepleegd door hetero's.
Als ge het ene als argument gebruikt, dan moet ge het andere ook aanvaarden.
Aanvaard ge die niet, dan moet ge toegeven dat ook uw artikels geen argument zijn, geen basis om een stelling op te funderen.

Citaat:
De waarheid is, dat jij het bent die minimaliseren, met uw: "Ja maar heteroseksuelen begaan ook misdaden", alsof dat iets zou goedpraten.
Dat ziet ge verkeerd.
Ik toon enkel aan dat ge geen argumenten hebt.
Oud 19 september 2011, 20:18   #2407
Alboreto

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht

Hij beseft maar al te goed dat hij ouders anders beoordeelt volgens hun seksuele geaardheid, maar wil dat niet toegeven.
Ik denk dat ook.
Oud 19 september 2011, 20:19   #2408
Alboreto

Standaard

Citaat:
121 p.

Neen, ondanks de vele vragen.

Citaat:
Lijkt me ook.
Oud 19 september 2011, 20:21   #2409
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Wanneer men een kind uit een gezin moet weghalen door een mishandeling die duidelijk een verband houdt met de homoseksuele geaardheid van de ouders,...

Paulus.
Als ik het goed begrijp wordt er nog
enige wetenschappelijk onderbouwde correlatie tussen kindermisbruik/verwaarlozing/slecht opvoeden en sexuele geaardheid
verwacht.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2011, 21:53   #2410
besluitloos
Banneling

Standaard

Is het al tijd om iemand voor nazi uit te maken? Of ben ik al te laat? In dat geval: Het is de schuld van de walen!
besluitloos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2011, 22:20   #2411
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tuurlijk ge hebt er net een mooi voorbeeld van gegeven.
Zeggen dat iemand iets gezegd heeft terwijl dat niet het geval is.
Ik meen niet gezegd te hebben dat iemand iets gezegd zou hebben terwijl dat niet het geval is, zoals u nu beweert. En zelfs al mocht dat zo zijn, dan is dat nog altijd geen stropop. Dus ben jij weldegelijk diegene zich zich belachelijk maakt. Maar dit terzijde.

Citaat:
Net zoals ik een hoop gevallen en krantenartikels aangehaald heb van veel ergere gevallen gepleegd door hetero's.
Als ge het ene als argument gebruikt, dan moet ge het andere ook aanvaarden.
Aanvaard ge die niet, dan moet ge toegeven dat ook uw artikels geen argument zijn, geen basis om een stelling op te funderen.
Ik heb dat ook aanvaard, grif toegegeven en die daden veroordeeld. U maakt dus in geen geval hard dat ik van een mug een olifant zou maken, zoals u beweerde. Nochtans was dat volgens u het probleem.

Neem me niet kwalijk maar voor mij ligt het probleem bij die ouders en volgens de Australische autoriteiten blijkbaar ook. Vraag is, waar blijft de veroordeling van de homoseksuele ouders in het pro-adoptie kamp?

Of: wie is hier niet consequent? Wie veroordeelt hier alleen maar de daden van heteroseksuelen en noemt de mishandeling door homoseksuelen slechts een mug van het spreekwoord "van een mug een olifant maken?"

Ik in elk geval niet.

Citaat:
Dat ziet ge verkeerd.
Ik toon enkel aan dat ge geen argumenten hebt.
Ik zie dat helemaal niet verkeerd. Jij bent het die geen argumentatie hebt want jij komt af met artikels over misdaden van hetero's om de misdaden in kwestie, van homoseksuelen, te minimaliseren.

Alsof dat iets goed zou maken.

En op de man spelen ipv op de bal, kan je ook goed.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 19 september 2011 om 22:48.
Oud 20 september 2011, 06:04   #2412
Alboreto

Standaard

Citaat:
Ik zie dat helemaal niet verkeerd. Jij bent het die geen argumentatie hebt want jij komt af met artikels over misdaden van hetero's om de misdaden in kwestie, van homoseksuelen, te minimaliseren.
Kijk, alweer de stropop.
Ik minimaliseer de feiten helemaal niet door die voorbeelden.

Ik toon enkel aan dat hetero-koppels veel ergere dingen doen, dat is een feit. En gezien ge toch het verband wilt aantonen tussen de seksuele voorkeur en de opvoeding kunt ge met uw redenering op dat moment enkel maar besluiten dat hetero koppels minder geschikt zijn dan holebi koppels.

Dus ofwel houdt ge vast aan uw logica en hebt ge aangetoond dat hetero-koppels minder geschikt zijn voor de opvoeding van kinderen, ofwel geeft ge toe dat cherry-picking een drogreden is.

Welke van de twee verkiest ge?

Laatst gewijzigd door Alboreto : 20 september 2011 om 06:05.
Alboreto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2011, 07:55   #2413
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:

Paulus.
uiteraard, want dit zegt niks over de correlatie tussen sexuele geaardheid vd (adoptie)ouders en een eventueel hoger percentage van misbruik ... en daar gaat, me dunkt deze draad wel over.

al de rest is angst voor verandering, zever en emotie, ideale voedingsbodem voor foute beslissingen.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2011, 15:24   #2414
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kijk, alweer de stropop.
Ik minimaliseer de feiten helemaal niet door die voorbeelden.
Onafgezien van het feit dat jij duidelijk niet eens weet wat een stropop is, minimaliseer jij de feiten weldegelijk.

Citaat:
Ik toon enkel aan dat hetero-koppels veel ergere dingen doen, dat is een feit.
Wat u niet aantoont is het verband tussen hun geaardheid en die ergere dingen.

Citaat:
En gezien ge toch het verband wilt aantonen tussen de seksuele voorkeur en de opvoeding kunt ge met uw redenering op dat moment enkel maar besluiten dat hetero koppels minder geschikt zijn dan holebi koppels.
Onzin.

U draait de zaken om. U zoekt misdrijven en plaatst daar een geaardheid bij, liefst heteroseksueel natuurlijk. Maar daar is geen enkel verband tussen die geaardheid en de aard van de misdaad.

U kunt net zo goed uitzoeken wat hun beroep was en dat stellen dat alle mensen van dat bepaald beroep veel ergere dingen doen.... Wat belachelijk is uiteraard.

Citaat:
Dus ofwel houdt ge vast aan uw logica en hebt ge aangetoond dat hetero-koppels minder geschikt zijn voor de opvoeding van kinderen, ofwel geeft ge toe dat cherry-picking een drogreden is.

Welke van de twee verkiest ge?
Als hier één iemand drogredens gebruikt, dan ben jij het wel.

U minimaluiseert en lacht de misdaden van de homoseksuele ouders weg door te stellen dat hetero-ouders ook misdrijven plegen. Tjah?! Iedere misdadiger zal wel een geaardheid hebben zeker? Wat heeft dat er mee te maken?

Er is niemand die eraan twijfelt of de geaardheid van heteroseksuele ouders een negatieve invloed zou kunnen hebben op de opvoeding van kinderen. Dat is namelijk de natuurlijke gang van zaken, slimmeke.

Wat wel in vraag gesteld wordt is of de geaardheid van homosekuele ouders een negeatieve invloed zou kunnen hebben op de kwaliteit van opvoeden. En het antwoord is duidelijk JA.

Men heeft dat kind daar moeten weghalen. Dat zijn de feiten.

Paulus.
Oud 20 september 2011, 15:24   #2415
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
uiteraard, want dit zegt niks over de correlatie tussen sexuele geaardheid vd (adoptie)ouders en een eventueel hoger percentage van misbruik ... en daar gaat, me dunkt deze draad wel over.

al de rest is angst voor verandering, zever en emotie, ideale voedingsbodem voor foute beslissingen.
Pardon?

,... dan zegt dit volgens u niks over het verband tussen de geaardheid van de ouders en de kwaliteit van de opvoeding?

Wat betreft uw corelatie....,

... meent u nu echt dat er wetenschappers zijn die menen dat de seksuele geaardheid van heteroseksuele vervangouders ouders in vraag gesteld moet worden, als zou deze geaardheid een negatieve invloed kunnen hebben op de kwaliteit van opvoeding en daar ook onderzoek naar doen?

Paulus.
Oud 20 september 2011, 16:30   #2416
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ik weet het niet hoor...

Als ik die laatste reactie lees, begin ik te vrezen dat zijn homofobie hem zodanig verblindt, dat hij het ècht niet begrijpt...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2011, 16:50   #2417
Alboreto

Standaard

Citaat:
Onafgezien van het feit dat jij duidelijk niet eens weet wat een stropop is
Citaat:
Een stropopredenering is een type drogreden waarbij men niet het werkelijke standpunt van de tegenstander weerlegt maar een (karikaturale) variant daarvan.

Men interpreteert het standpunt van de tegenstander zodanig dat deze gemakkelijk te weerleggen is en suggereert dan dat dat het werkelijke standpunt van de tegenstander is.
Citaat:
Wat u niet aantoont is het verband tussen hun geaardheid en die ergere dingen.
Inderdaad, en gij ook niet.

Citaat:
U draait de zaken om. U zoekt misdrijven en plaatst daar een geaardheid bij, liefst heteroseksueel natuurlijk. Maar daar is geen enkel verband tussen die geaardheid en de aard van de misdaad.
Dat is een mening, maar geen feit.

Citaat:
U kunt net zo goed uitzoeken wat hun beroep was en dat stellen dat alle mensen van dat bepaald beroep veel ergere dingen doen.... Wat belachelijk is uiteraard.
Inderdaad QED.

Citaat:
Als hier één iemand drogredens gebruikt, dan ben jij het wel.
Ow, een heel volwassene 'wat ge zegt zijt ge zelf'.
Daar heb ik nu eens niet van terug se.

Citaat:
U minimaluiseert en lacht de misdaden van de homoseksuele ouders weg door te stellen dat hetero-ouders ook misdrijven plegen.
Nee, ik weerleg uw stelling op basis van cherrypicking door ook cherrypicking te doen in de ijdele hoop u dat aan te tonen.

Citaat:
Men heeft dat kind daar moeten weghalen. Dat zijn de feiten.
Ah, just en bij durtroux en fritzl zijn de kinderen er nog steeds.
Oh ... wait.
Oud 20 september 2011, 16:51   #2418
Alboreto

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Ik weet het niet hoor...

Als ik die laatste reactie lees, begin ik te vrezen dat zijn homofobie hem zodanig verblindt, dat hij het ècht niet begrijpt...
Ik twijfel ook weer.
Ik denk dat ik in deze voor hanlon's razor ga.
Oud 20 september 2011, 17:16   #2419
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Inderdaad, en gij ook niet.
Ik wel. En het krantenartikel én de Austalische overheid.

Citaat:
Dat is een mening, maar geen feit.
Neen, dat is wél een feit. En dat weet je best.

Citaat:
Ow, een heel volwassene 'wat ge zegt zijt ge zelf'.
Daar heb ik nu eens niet van terug se.
Het is ook zo en dat werd verschillede keren aangetoond. Jij daarentegen, moet nog steeds aantonen:

Waarin ik zou overdrijven (je wee twel van die mug en die olifant)

Waar ik iets zou beweren dat iemand iets zei zonder dat daar wat van aan was.

enz...

Naar het antwoord kan ik fluiten natuurlijk.

Citaat:
Nee, ik weerleg uw stelling op basis van cherrypicking door ook cherrypicking te doen in de ijdele hoop u dat aan te tonen.
Neen dat doet u niet. Mijn stelling is gebasserd op het verschenen krantenartikel. Die van u op de natte vinger. Ik merk dat je "stropop" heb opgezocht. Goed zo!

Zoek nu ook eens cherry picking op.

Citaat:
Ah, just en bij durtroux en fritzl zijn de kinderen er nog steeds.
Oh ... wait.
Pedofilie en efebofilie mijn beste zijn geen geaardheden. Maar parafiliën. Psychische stoornissen. Dat kan voorkomen bij alle geaardheden.

Uw vergelijking gaat niet op.

Of wil je misschien zeggen dat homoseksuelen die kinderen willen opvoeden psychisch gestoord zijn misschien?

Paulus.
Oud 20 september 2011, 17:31   #2420
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Ik weet het niet hoor...

Ik denk eerder dat uw kijk op pedosex, en bij nadere beschouwing alle abnormale seksualiteitsbelevingen, u overal homofoben doet zien.

bron: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1924

Paulus.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be