![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2581 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik gun het homo's wel, maar langs de andere kant zou ik het niet leuk vinden als mijn pa anale sex heeft met mijn andere pa.
![]() |
#2582 |
Burger
|
![]() Kinderen zien niet af van andersgeaarde ouders.
Die kinderen zijn ook niet minderwaardig opgevoed of als minderwaardig te beschouwen. Een homo is lichamelijk hetzelfde als u. Een andere voorkeur op partner dat is het enigste en uiteindelijk niet zichtbaar. De noden en plichten zijn hetzelfde. Ga je zeggen tegen een deel van de 18jarigen: sorry jullie mogen nooit kinderen hebben. Want jullie houden van mannen/vrouwen en zijn toevallig zelf man/vrouw. Voor de rest doen deze 18jarigen niks fout in hun leven. Het grootste deel zullen goede ouders zijn in hun leven, de overheid mag geen veto stellen in dat aspect van hun leven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2583 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anaal neuken vind ik degoutant zowel bij hetero's als bij homo's. Ik ben volstrekt niet tegen adoptie. Maar ik ben wél voor adoptie door een normaal gezin die aan de kinderen een mannelijke vader en een vrouwelijke moeder geeft. Maar, het is wel zo dat ik mij regelmatig bedenkingen maak bij de gekheden van bepaalde koppels die je soms leest omtrent adopties. Sommigen zijn er zelfs toe in staat om kinderen in ontwikkelingslanden te gaan roven. Laatst gewijzigd door quercus : 5 mei 2014 om 13:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2584 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het verschil tussen u en mij is dat u redeneert vanuit het belang van de homofiel, terwijl ik redeneer vanuit het belang van het kind. Bij u staan de rechten van homofielen voorop, bij mij de rechten van het kind. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 5 mei 2014 om 12:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2585 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens , twee homo's kunnen toch nooit kinderen maken. De natuur heeft dat gewild . ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2586 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2587 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Dan kan je beginnen steriliseren wie er niet in je kraam past. An sich, daar zijn in bepaalde gevallen dingen voor te zeggen. Junkies of genetische fouten bestrijden. Maar een andere geaardheid vind ik een andere categorie. en je merkt duidelijk niet op dat om te adopteren dat je een apart karakter moet hebben. Het is niet voor eenieder weggelegd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2588 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 5 mei 2014 om 13:48. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2589 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
anders geformuleerd "Have you ever wondered if your mom kissed you goodnight after giving your dad a blow job? You are now!" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2590 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Men ontzegt het recht op adoptie maar niet omdat men holebi's minder acht. Wel omdat zelfs door de deskundigen niet gegarandeerd kan worden dat dit niet evenveel of minder gevaar voor de ontwikkeling van het kind oplevert. Goed lezen aub, men gaat er van uit dat er geen extra gevaar is bij opvoeding binnen een heteroseksuele context maar dat men dit niet met zekerheid kan stellen binnen een holebicontext. Op dat moment zouden bij mensen die dit gegeven afstandelijk kunnen bekijken de rechten van het kind moeten doorwegen. Wat we hier, tot den treuren toe herhaald zien, is het onvermogen om de consequenties van de rechten van het kind te aanvaarden en deze te negeren om tegemoet te komen aan de kinderwens van mensen die hun eigen geaardheid en de gevolgen er van niet kunnen aanvaarden... ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2591 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alle gekheid op een stokje: uw simplistisch denken beangstigt mij gewoon. Hoe sta jij dan eigenlijk tegenover alleenstaande ouders? Die kunnen dan nooit een volledige opvoeding geven, want dat kind hééft niet eens een keuze tussen 2 personen om naartoe te gaan met zijn/haar probleem. En wat met heterogezinnen waar de vader het huishouden doet en de moeder gaat werken? Aan wie zal het kind daar vragen om een pleister te leggen denk je? U zit zo gevangen in uw oerconservatieve gezinsopvattingen van 50 of 100 jaar geleden, dat u gewoon de realiteit van 2014 negeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2592 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Integendeel, iemand die kiest voor adoptie (hetero's of homo's) maken een héél bewuste keuze voor een kind en moeten genoeg selectieprocedures doorlopen. Daarmee durf ik gerust stellen dat het gevaar véél kleiner is bij adoptiekinderen (zowel door hetero's als homo's) voor gevaar bij de ontwikkeling dan bij het gemiddelde heterokoppel dat zelf kinderen maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2593 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2594 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gezien de rest van uw redenering op deze foute aanname gebaseerd is, is ze waardeloos als tegenargument. U reageert namelijk op dingen die ik niet gezegd heb. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2595 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel het zijn allemaal 'normale' mensen die gewoon functioneren....de ene niet beter of slechter als de andere.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2596 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En daar zijn, gedocumenteerd, wel meer problemen met de opvoeding. Zoveel zelfs dat er van de staat uit om extra steun en aandacht voor deze gezinnen gevraagd wordt, en gegeven. Het voortkomen uit zulk een gezin wordt bij ontsporing van een jongere in vele gevallen zelfs als een verzachtende omstandigheid gezien door jeugdrechters en rechtbanken. Realiteit is niet altijd rooskleurig... 2 Ook die problematiek is algemeen erkend en heeft al zijn gevolgen op staatsniveau. Men investeert geen vele miljarden in kinderopvang voor de lol weet u. In tegenstelling tot gezinnen waar beide ouders werken kunnen deze tenminste nog gedeeltelijk iets opvangen. En wie de problemen bij de volgende trap, tweeverdieners, niet kan onderkennen... dat is pas iemand die gevangen zit in zijn denken. Maar uit dit alles trekt u de verkeerde conclusie. Het is niet omdat er een aantal zaken verkeerd lopen in onze maatschappij dat wij er actief aan moeten werken om er nog één bij te maken. De opvoeding van onze kinderen is al penibel genoeg (bekijk het aantal ontsporingen, dat in de door u hierboven aangehaalde gezinssituaties hoger ligt dan in de traditionele gezinnen en waar dat zeker niet te wijten is aan de inzet van de ouders, maar eens).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2597 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat er al slechte voorbeelden zijn vereist niet dat je er andere dan maar moet bijnemen en al zeker niet actief gaat promoten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2598 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2599 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ken iemand die omwille van een weddenschap zonder te kijken de ring van Antwerpen te voet gekruist heeft omdat hij beweerde dat dit nauwelijks riskant was. Hij leeft nog en is in goede gezondheid en geeft hieraangaande regelmatig de reactie 'ziedewel? Gullie blanken zijn broekscheiters!'. Ik vind hem nog altijd een macho zakske en een volidioot... Want het gevaar bij deze onderneming ligt gewoon voor de hand.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2600 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |