Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 mei 2014, 19:50   #2641
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Ik denk eerder dat u zo bang bent om als homofoob aanzien te worden, dat u rationele argumentatie, tegen het recht op adoptie voor homofielen, liever gewoon negeert en je verlaagt door op de man te gaan spelen ipv op de bal.

Ik vraag me af wat jij zou doen, als je door omstandigheden gedwongen zou worden om je kinderen ter adoptie af te staan en je hebt de keuze tussen twee totaal gelijkwaardige gezinnen hetzij homo, hetzij hetero en je moet beslissen,...

... of je dan zal zeggen aan je kinderen ga maar naar dat homogezin, dat is net hetzelfde.

Paulus.
U vind die argumentatie rationeel. Ik en anderen niet

Ik zou, moest ik zelf kunnen kiezen, de keuze maken op het gezin dat ik het meeste geschikt vind ongeacht hun geaardheid.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2014, 19:53   #2642
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
U vind die argumentatie rationeel. Ik en anderen niet
Want?

Citaat:
Ik zou, moest ik zelf kunnen kiezen, de keuze maken op het gezin dat ik het meeste geschikt vind ongeacht hun geaardheid.
De twee gezinnen zijn totaal gelijkwaardig. De vraag is welke je het meest geschikt vindt in dat geval.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 5 mei 2014 om 19:55.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2014, 19:56   #2643
HRobin
Minister

HRobin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het zou kunnen, maar men weet het niet. Het valt wetenschappelijk niet te bewijzen. Er zijn ook heel wat kinderen die graag iets willen worden, geheel tegen de zin van hun ouders. Ook dat komt voor, maar ook dat kan geconditioneerd zijn door omgeving bijvoorbeeld.

Men ziet bij kinderen bijvoorbeeld dat meisjes veel vaker een rollenspel spelen, al dan niet met behulp van poppen 'van vader en moedertje'. Jongetjes hebben dan weer de wil om een beschermheer te spelen zoals brandweerman, politieagent, soldaat en willen dat ook echt worden.

Wat ouder geworden verandert dat allemaal, maar het is niet duidelijk in de ontwikkelingspsychologie, in hoeverre de eigen wil tegenover de conditionering afwegend, bepalend zijn.

We zien ook dat kinderen die dezelfde opvoeding kregen in eenzelfde gezin, met dezelfde regels en structuren, dezelfde waarden en normen worden aangeleerd, vaak tot totaal verschillende persoonlijkheden ontwikkelen. Het kan dus niet 'enkel en alleen maar' conditionering zijn.

Feit is echter wel dat er verschillen zijn. In speelgoed, kledij, haardracht, enz... overal ter wereld en door alle tijden heen. Wordt dat aangeleerd of komt het vanuit ons binnenste naar buiten? De fenomenologie biedt ons daar geen pasklaar antwoord op. Maar we zien wel dat andersgeaarde mensen soms met deze attitudes breken vanaf een bepaalde leeftijd. Lesbische meisjes die geen rok willen dragen, voetbal willen spelen bijvoorbeeld,... het komt voor.

Daarom is het volgens sommige niet alleen maar conditionering, maar ook eigen inbreng van de eigen persoonlijkheid. Het 'Ik' dat zich manifesteert in een rol in een relatie, dat evenwichtig is voor het kind dat er wordt opgevoed.

Paulus.
Evenwicht in een relatie, inderdaad belangrijk bij de opvoeding van het kind.
Maar daar heeft naar mijn mening de geaardheid van de partners niets mee te maken.
HRobin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2014, 19:59   #2644
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HRobin Bekijk bericht
Evenwicht in een relatie, inderdaad belangrijk bij de opvoeding van het kind.
Maar daar heeft naar mijn mening de geaardheid van de partners niets mee te maken.

Het is je goed recht om die mening te hebben.

Bedankt dat je me niet uitschold.

Paulus.
Oud 5 mei 2014, 20:04   #2645
HRobin
Minister

HRobin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is je goed recht om die mening te hebben.

Bedankt dat je me niet uitschold.

Paulus.
Daar zie ik het nut niet van in.
HRobin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2014, 20:06   #2646
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Want?

De twee gezinnen zijn totaal gelijkwaardig. De vraag is welke je het meest geschikt vindt in dat geval.

Paulus.

Twee gezinnen kunnen onmogelijk op alle gebieden gelijkwaardig zijn. Dus zal ik die kiezen die mij het meeste aanspreekt en kansen geeft voor mijn kind nogmaals zonder rekening te houden met de geaardheid.
Oud 5 mei 2014, 20:10   #2647
SMI94
Banneling

Standaard

Citaat:
Maar deze is verbonden met een geaardheid. En de aard van de opvoeder kan weldegelijk van invloed zijn op degene die wordt opgevoed. Hetzij positief, hetzij negatief. Hetero of homo speelt daarbij geen rol.
De aard is toch verdorie héél wat anders dan de geaardheid van iemand zeker?! Het lijkt mij nogal logisch dat een agressief, opvliegend iemand 'anders' zal opvoeden dan iemand die beredeneerd en rustig van aard is. Wat zijn of haar voorkeur van geslacht is om sex mee te hebben, heeft daar geen moer mee te maken.

Citaat:
Wat wel een rol kan spelen is de verscheidenheid van geslacht. Want man en vrouw zijn ook op andere gebieden buiten hun seksuele geaardheid, anders van aard.
Zo'n dooddoener... het 'kan' een rol spelen. Tja, het merk toiletpapier dat je gebruikt of de saus die je liefst op je frieten hebt, 'kan' ook een rol spelen. So what?

Citaat:
En die verscheidenheid in geslacht, lijkt ons door de natuur gegeven om tegemoet te komen aan de behoeften van het kind dat wordt opgevoed. Dat begint al voor de geboorte en manifesteert zich ook door de borstvoeding bijvoorbeeld.
'kan', 'lijkt'...

Citaat:
In de ontwikkelingspsychologie zien we dat kinderen zich later hechten aan de vader maar eerder aan de moeder. Na verloop van tijd draait dat zich om en komt het weer min of meer gelijk. Meisjes onthechten zich eerder van hun moeder dan jongens en omgekeerd, om zich vervolgens aan een nieuwe partner te hechten, waarmee zij op hun beurt weer kinderen krijgen. Ook de rol van opa is niet dezelfde als deze van oma enz... Dat is zo overal ter wereld en door alle tijden heen. Daarom heeft het ook zijn plaats in de ontwikkelingspsychologie.
Allemaal goed en wel, maar wat heeft dat met adoptierechten voor homo's te maken? Dat ze niet aan dat éne stramientje kunnen voldoen? Wel, dat kunnen kinderen van gescheiden ouders, of kinderen vanwie één van de twee ouders overleden is, ook niet. Dat is toch absoluut géén argument in héél deze discussie?

Citaat:
Dat allemaal zo maar overboord gooien als was dat eigenlijk zonder enige betekenis voor onze ontwikkeling, louter omwille van de rechten van homofielen, die zich ergens gediscrimineerd voelen, vinden bepaalde deskundigen niet zo verstandig. Ik ook niet.
Tja, en ik vind mensen die zo denken nu eenmaal niet zo verstandig.

Citaat:
Als ik de argumenten lees van degenen die voorstander zijn van adoptierecht voor homofielen, dan hebben zij het steeds over voorbeelden van mensen die door homofielen werden opgevoed en die een vrij normale plaats in onze samenleving hebben kunnen verwerven. Ze gieten dat in cijfers en statistieken en daarmee is voor hen de kous af.

Ik vind dat nogal zwak als argument dat het daarom even goed zou zijn. De kwaliteit van een opvoeding is niet iets strikt meetbaar, volgens mij. Het is eerder een wisselwerking tussen opvoeders dichte en verre omgeving, het kind enz... Alles beïnvloedt elkaar en daarom is het zo moeilijk meetbaar.
Nee, maar op basis daarvan besluit jij blijkbaar wel dat het niet goed zou zijn... Is op zijn minst een even zwak argument.

Citaat:
Daarom pleit ik ook om geen risico's te nemen met kinderen, louter voor de rechten van iemand anders. Zolang deskundigen het onderling niet eens zijn of opgevoed worden door twee papa's of twee mama's net hetzelfde is als door een vader en een moeder, ga ik mijn kinderen niet aan homofiele stellen toevertrouwen voor adoptie moest de noodzaak zich voor doen. Zeker gezien er genoeg heterostellen voorhanden zijn.
Als je géén risico's met kinderen wil nemen, moet je ze onder een glazen stolp zetten en er nooit meer uithalen.

En wat die deskundigen betreft: die zie je ook élke weekdag op van die teleshoppingkanalen. Ik moet daar altijd mee lachen, met 'deskundigen'. Bovendien: voor élke stelling zul je wel een deskundige vinden die exact het omgekeerde zegt van een andere.
SMI94 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2014, 20:17   #2648
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Twee gezinnen kunnen onmogelijk op alle gebieden gelijkwaardig zijn. Dus zal ik die kiezen die mij het meeste aanspreekt en kansen geeft voor mijn kind nogmaals zonder rekening te houden met de geaardheid.
Het is een hypothetische vraag en daarin kunnen die twee gezinnen weldegelijk op alle gebieden gelijkwaardig zijn.

Mij lijkt het dat je het moeilijk hebt om de vraag eerlijk te beantwoorden en daarom de gegevens verandert.

Maar pas op, ik geef toe, het is niet gemakkelijk. Ik denk ook niet dat je ze zult beantwoorden. Je hebt blijkbaar het lef niet.

Maar mijn antwoord zou zijn:

Gezien deskundigen het onderling niet eens zijn over de mogelijke gevolgen voor de ontwikkeling van mijn kinderen, kies ik voor het heterogezin.

Als je me daarom een homohater vindt, dan is dat maar zo. Ik heb geen afkeer van homofielen. Ik heb een voorkeur voor hetero's en dat is wat anders. Het is niet omdat ik blauw liever zie dan groen, dat ik een groenhater ben. Mensen kunnen voorkeuren hebben, zonder afkeer voor het andere. En het is helemaal niet verkeerd om een voorkeur te hebben voor het heterostel in ons geval, al was het maar omdat ik zelf hetero ben.

Paulus.
Oud 5 mei 2014, 20:19   #2649
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is een hypothetische vraag en daarin kunnen die twee gezinnen weldegelijk op alle gebieden gelijkwaardig zijn.

Mij lijkt het dat je het moeilijk hebt om de vraag eerlijk te beantwoorden en daarom de gegevens verandert.

Maar pas op, ik geef toe, het is niet gemakkelijk. Ik denk ook niet dat je ze zult beantwoorden. Je hebt blijkbaar het lef niet.

Gezien deskundigen het onderling niet eens zijn over de mogelijke gevolgen voor de ontwikkeling van mijn kinderen, kies ik voor het heterogezin.

Als je me daarom een homohater vindt, dan is dat maar zo. Ik heb geen afkeer van homofielen. Ik heb een voorkeur voor hetero's en dat is wat anders. Het is niet omdat ik blauw liever zie dan groen, dat ik een groenhater ben. Mensen kunnen voorkeuren hebben, zonder afkeer voor het andere. En het is helemaal niet verkeerd om een voorkeur te hebben voor het heterostel in ons geval, al was het maar omdat ik zelf hetero ben.

Paulus.
Klopt, en hetero's zijn en blijven natuurlijk de normale manier.
Oud 5 mei 2014, 20:32   #2650
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SMI94 Bekijk bericht
De aard is toch verdorie héél wat anders dan de geaardheid van iemand zeker?! Het lijkt mij nogal logisch dat een agressief, opvliegend iemand 'anders' zal opvoeden dan iemand die beredeneerd en rustig van aard is. Wat zijn of haar voorkeur van geslacht is om sex mee te hebben, heeft daar geen moer mee te maken.
Volledig mee eens.

Citaat:
Zo'n dooddoener... het 'kan' een rol spelen. Tja, het merk toiletpapier dat je gebruikt of de saus die je liefst op je frieten hebt, 'kan' ook een rol spelen. So what?
Van dooddoeners gesproken kan deze wel tellen vind ik.
Citaat:
'kan', 'lijkt'...
Ja inderdaad. Of niet soms?

Citaat:
Allemaal goed en wel, maar wat heeft dat met adoptierechten voor homo's te maken?
Niks.

Het gaat mij veel meer om de rechten van het kind. Namelijk, het beste wat we ze kunnen geven. Dat lijkt mij veel belangrijker dat homorechten inderdaad. Bij adoptie is het kind de hoofdrolspeler en de meest belanghebbende. Niet de homofiel.

Citaat:
Dat ze niet aan dat éne stramientje kunnen voldoen? Wel, dat kunnen kinderen van gescheiden ouders, of kinderen vanwie één van de twee ouders overleden is, ook niet. Dat is toch absoluut géén argument in héél deze discussie?
Natuurlijk wel.

We moeten kinderen die ter adoptie worden aangeboden, het beste van onszelf geven. Moest ik mijn kinderen door omstandigheden voor adoptie moeten afstaan, zouden de gevallen die u hierboven opsomt, ook mijn voorkeur niet genieten.
Citaat:

Tja, en ik vind mensen die zo denken nu eenmaal niet zo verstandig.
Want?

Citaat:
Nee, maar op basis daarvan besluit jij blijkbaar wel dat het niet goed zou zijn... Is op zijn minst een even zwak argument.
Neen.

Op basis daarvan, besluit ik dat er een risico blijft bestaan. Dat is wat anders. Als ik de keuze heb tussen twee vliegtuigen om me naar een ander continent te begeven en over het ene vliegtuig is er geen enkele discussie over de veiligheid, maar over het andere is er discussie onder deskundigen, tjach? Dan neem ik het eerste. Ja.

Citaat:
Als je géén risico's met kinderen wil nemen, moet je ze onder een glazen stolp zetten en er nooit meer uithalen.
Je hebt gelijk. Ik had moeten zeggen: geen 'onnodige' risico's.

Citaat:
En wat die deskundigen betreft: die zie je ook élke weekdag op van die teleshoppingkanalen. Ik moet daar altijd mee lachen, met 'deskundigen'. Bovendien: voor élke stelling zul je wel een deskundige vinden die exact het omgekeerde zegt van een andere.
Nee hoor. Er zijn geen deskundigen ter zake die beweren dat de heterogeaardheid van het opvoedend koppel, nadelig zou kunnen zijn voor de kwaliteit van de opvoeding bij kinderen.

Paulus.
Oud 5 mei 2014, 20:33   #2651
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Paulus.
Straf, u zet een onmogelijke conditie �* priori en dan zegt u dat ik niet eerlijk ben. Op de koop toe heb ik geen lef volgens u. En ten slotte fantaseert u het antwoord dat ik zou moeten geven.

Toegegeven ge zijt een straffe.

Tenslotte nee ik heb nooit gezegd dat u een homohater bent, terug een onjuistheid (het stapelt zich op).

Wat ik wel zie is dat u zich onwennig voelt tegenover homo's en van daar uit vertrekt om hen een recht zoals adoptie te ontzeggen.

Moest uw vader, moeder, broer, zus, vrouw (lach niet het gebeurt vaker dan u denkt) zoon , dochter homo zijn zou u dan ook uw voorkeur voor een hetero laten primeren?
Oud 5 mei 2014, 20:42   #2652
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Straf, u zet een onmogelijke conditie �* priori en dan zegt u dat ik niet eerlijk ben. Op de koop toe heb ik geen lef volgens u. En ten slotte fantaseert u het antwoord dat ik zou moeten geven.

Toegegeven ge zijt een straffe.

Tenslotte nee ik heb nooit gezegd dat u een homohater bent, terug een onjuistheid (het stapelt zich op).

Wat ik wel zie is dat u zich onwennig voelt tegenover homo's en van daar uit vertrekt om hen een recht zoals adoptie te ontzeggen.
Veel bla bla maar geen antwoord op de vraag dus. Ik probeerde je nochtans uit te dagen.

Citaat:
Moest uw vader, moeder, broer, zus, vrouw (lach niet het gebeurt vaker dan u denkt) zoon , dochter homo zijn zou u dan ook uw voorkeur voor een hetero laten primeren?
Natuurlijk, zonder enige twijfel.

Bij mij staat het belang van het kind voorop. Het kind is de meest belanghebbende bij een adoptie. Daarom wordt er steeds gezocht voor een gezin voor het kind en niet een kind voor het gezin.

Zo zal men een kind dat wat verwend is geweest liever in een groot gezin plaatsen waar het kan leren delen. Of omgekeerd; een wat verwaarloosd kind liever in een klein gezin, waar het wat meer liefde en aandacht kan genieten.

Zo werkt dat. Het belang van het kind moet voorop staan. Daarom ook al die voorafgaande onderzoeken zowel bij het kind als bij de potentiele adoptieouders.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 5 mei 2014 om 20:45.
Oud 5 mei 2014, 20:48   #2653
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Veel bla bla maar geen antwoord op de vraag dus. Ik probeerde je nochtans uit te dagen.

Natuurlijk, zonder enige twijfel.

Bij mij staat het belang van het kind voorop. Het kind is de meest belanghebbende bij een adoptie. Daarom wordt er steeds gezocht voor een gezin voor het kind en niet een kind voor het gezin.

Zo zal men een kind dat wat verwend is geweest liever in een groot gezin plaatsen waar het kan leren delen. Of omgekeerd; een wat verwaarloosd kind liever in een klein gezin, waar het wat meer liefde en aandacht kan genieten.

Zo werkt dat. Het belang van het kind moet voorop staan.

Paulus.
Sorry maar hier komt u niet goed uit. I weiger althans in dit onderwerp met u verder te discuteren. Dat is totaal nutteloos.
Ik heb trouwens niet de roeping uw gedacht te veranderen. Ik hoop alleen maar met uw "voorkeur" dat ge nooit in uw gezin met homo seksualiteit geconfronteerd wordt, want voor u zou dat erg zijn.
Oud 5 mei 2014, 21:03   #2654
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

[dubbel

Laatst gewijzigd door Paulus : 5 mei 2014 om 21:10.
Oud 5 mei 2014, 21:03   #2655
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

dubbel

Laatst gewijzigd door Paulus : 5 mei 2014 om 21:09.
Oud 5 mei 2014, 21:08   #2656
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Sorry maar hier komt u niet goed uit. I weiger althans in dit onderwerp met u verder te discuteren. Dat is totaal nutteloos.
Ik heb trouwens niet de roeping uw gedacht te veranderen. Ik hoop alleen maar met uw "voorkeur" dat ge nooit in uw gezin met homo seksualiteit geconfronteerd wordt, want voor u zou dat erg zijn.
Je vergist je schromelijk.

Ik heb nog samen met een andere (hetero) vriend samengewoond met een homoseksueel. Met zijn drieën dus om de eindjes aan elkaar te kunnen knopen. Ik heb echt niks tegen homoseksuelen. Maar ik heb er ook niks voor, daar kom ik ronduit voor uit.

Weet u, dat sinds het adoptierecht voor homosekuelen werd goedgekeurd in ons land, er tal van landen zijn (islamitische op kop) die geen adoptie meer toestaan naar België? Heel wat andere landen waaronder Haïti, Chilli, Brazilië hebben hun voorwaarden verscherpt (lees: hun kinderen mogen niet bij homostellen terechtkomen).

Het schrijnende is dat alle homo-organisaties dat wisten op voorhand, maar toch hun wil doordreven. Ze zouden en moeten hun rechten hebben. Dat daardoor miljoenen kinderen, nooit meer daar België geadopteerd kunnen worden, kan hun niet schelen. Ze moeten en zouden hun rechten halen of anders mensen van homofobie beschuldigen. Ze leggen -en daarin hebben ze gelijk- de verantwoordelijkheid voor dit gegeven volledig bij de landen van herkomst.

Gevolg is natuurlijk dat een adoptie uit het buitenland gemiddeld zes jaar duurt, wat veel te lang is voor ouders met een kinderwens. Ook hetero-ouders zijn hiervan het slachtoffer. Zes jaar 'zwanger zijn' is veel te lang, dat weet iedereen.

Eerlijk gezegd, moest ik homofiel zijn en ik weet wat de gevolgen zijn van mijn eis op het recht van adoptie, ik zou daarvan afgezien hebben. Liever geen recht op adoptie dan miljoenen kinderen in de kou te laten staan.

Maar dit geheel terzijde.

Paulus.
Oud 5 mei 2014, 21:30   #2657
SMI94
Banneling

Standaard

Citaat:
Eerlijk gezegd, moest ik homofiel zijn en ik weet wat de gevolgen zijn van mijn eis op het recht van adoptie, ik zou daarvan afgezien hebben. Liever geen recht op adoptie dan miljoenen kinderen in de kou te laten staan.
Maar man, ben jij dronken of wat is dat eigenlijk?!

Er zijn vorig jaar 73 kinderen uit het buitenland geadopteerd in België. Drie-en-zeven-tig!! En dan begin jij hier te mekkeren over 'miljoenen' kinderen die in de kou blijven staan doordat België adoptie toelaat voor homosexuelen?

Gewoonweg belachelijk! Blijf jij maar met die plaat voor je kop zitten, ik steek ook geen moeite meer in discussiëren met jou.

Laatst gewijzigd door SMI94 : 5 mei 2014 om 21:37.
SMI94 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2014, 21:31   #2658
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Dat is inderdaad volstrekt nutteloos. Ik ben blij dat je daar zo snel achterkomt. Ik moet tot mijn schande bekennen dat dat bij mij véél langer geduurd heeft voor ik tot dat besef kwam. Paulus is een rabiate homofoob (let op: hij beschouwt dat als een "belediging" nota bene) en omhult zich in een soort van pseudo-wetenschappelijk gewauwel, doorspekt met al dan niet religieus-geïnspireerde vooroordelen en clichés en verpakt dat alles in een hoop drogredeneringen waar je op den duur kop noch staart aan krijgt. Elke minuut die je spendeert om met hem over zijn obsessie te discussiëren is een minuut van je leven die je nooit meer terugkrijgt.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2014, 21:38   #2659
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Ik stel voor dat Raf Paulus adopteert.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2014, 22:10   #2660
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

The Paulus Experience's schermafbeelding

Standaard

Pardon?

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be