![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2641 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou, moest ik zelf kunnen kiezen, de keuze maken op het gezin dat ik het meeste geschikt vind ongeacht hun geaardheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2642 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Want?
Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 5 mei 2014 om 19:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2643 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar daar heeft naar mijn mening de geaardheid van de partners niets mee te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2644 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2645 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2646 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Twee gezinnen kunnen onmogelijk op alle gebieden gelijkwaardig zijn. Dus zal ik die kiezen die mij het meeste aanspreekt en kansen geeft voor mijn kind nogmaals zonder rekening te houden met de geaardheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2647 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En wat die deskundigen betreft: die zie je ook élke weekdag op van die teleshoppingkanalen. Ik moet daar altijd mee lachen, met 'deskundigen'. Bovendien: voor élke stelling zul je wel een deskundige vinden die exact het omgekeerde zegt van een andere. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2648 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mij lijkt het dat je het moeilijk hebt om de vraag eerlijk te beantwoorden en daarom de gegevens verandert. Maar pas op, ik geef toe, het is niet gemakkelijk. Ik denk ook niet dat je ze zult beantwoorden. Je hebt blijkbaar het lef niet. Maar mijn antwoord zou zijn: Gezien deskundigen het onderling niet eens zijn over de mogelijke gevolgen voor de ontwikkeling van mijn kinderen, kies ik voor het heterogezin. Als je me daarom een homohater vindt, dan is dat maar zo. Ik heb geen afkeer van homofielen. Ik heb een voorkeur voor hetero's en dat is wat anders. Het is niet omdat ik blauw liever zie dan groen, dat ik een groenhater ben. Mensen kunnen voorkeuren hebben, zonder afkeer voor het andere. En het is helemaal niet verkeerd om een voorkeur te hebben voor het heterostel in ons geval, al was het maar omdat ik zelf hetero ben. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2649 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#2650 | |||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het gaat mij veel meer om de rechten van het kind. Namelijk, het beste wat we ze kunnen geven. Dat lijkt mij veel belangrijker dat homorechten inderdaad. Bij adoptie is het kind de hoofdrolspeler en de meest belanghebbende. Niet de homofiel. Citaat:
We moeten kinderen die ter adoptie worden aangeboden, het beste van onszelf geven. Moest ik mijn kinderen door omstandigheden voor adoptie moeten afstaan, zouden de gevallen die u hierboven opsomt, ook mijn voorkeur niet genieten. Citaat:
Citaat:
Op basis daarvan, besluit ik dat er een risico blijft bestaan. Dat is wat anders. Als ik de keuze heb tussen twee vliegtuigen om me naar een ander continent te begeven en over het ene vliegtuig is er geen enkele discussie over de veiligheid, maar over het andere is er discussie onder deskundigen, tjach? Dan neem ik het eerste. Ja. Citaat:
Citaat:
Paulus. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2651 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toegegeven ge zijt een straffe. Tenslotte nee ik heb nooit gezegd dat u een homohater bent, terug een onjuistheid (het stapelt zich op). Wat ik wel zie is dat u zich onwennig voelt tegenover homo's en van daar uit vertrekt om hen een recht zoals adoptie te ontzeggen. Moest uw vader, moeder, broer, zus, vrouw (lach niet het gebeurt vaker dan u denkt) zoon , dochter homo zijn zou u dan ook uw voorkeur voor een hetero laten primeren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2652 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bij mij staat het belang van het kind voorop. Het kind is de meest belanghebbende bij een adoptie. Daarom wordt er steeds gezocht voor een gezin voor het kind en niet een kind voor het gezin. Zo zal men een kind dat wat verwend is geweest liever in een groot gezin plaatsen waar het kan leren delen. Of omgekeerd; een wat verwaarloosd kind liever in een klein gezin, waar het wat meer liefde en aandacht kan genieten. Zo werkt dat. Het belang van het kind moet voorop staan. Daarom ook al die voorafgaande onderzoeken zowel bij het kind als bij de potentiele adoptieouders. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 5 mei 2014 om 20:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2653 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb trouwens niet de roeping uw gedacht te veranderen. Ik hoop alleen maar met uw "voorkeur" dat ge nooit in uw gezin met homo seksualiteit geconfronteerd wordt, want voor u zou dat erg zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2654 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [dubbel
Laatst gewijzigd door Paulus : 5 mei 2014 om 21:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2655 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door Paulus : 5 mei 2014 om 21:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2656 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb nog samen met een andere (hetero) vriend samengewoond met een homoseksueel. Met zijn drieën dus om de eindjes aan elkaar te kunnen knopen. Ik heb echt niks tegen homoseksuelen. Maar ik heb er ook niks voor, daar kom ik ronduit voor uit. Weet u, dat sinds het adoptierecht voor homosekuelen werd goedgekeurd in ons land, er tal van landen zijn (islamitische op kop) die geen adoptie meer toestaan naar België? Heel wat andere landen waaronder Haïti, Chilli, Brazilië hebben hun voorwaarden verscherpt (lees: hun kinderen mogen niet bij homostellen terechtkomen). Het schrijnende is dat alle homo-organisaties dat wisten op voorhand, maar toch hun wil doordreven. Ze zouden en moeten hun rechten hebben. Dat daardoor miljoenen kinderen, nooit meer daar België geadopteerd kunnen worden, kan hun niet schelen. Ze moeten en zouden hun rechten halen of anders mensen van homofobie beschuldigen. Ze leggen -en daarin hebben ze gelijk- de verantwoordelijkheid voor dit gegeven volledig bij de landen van herkomst. Gevolg is natuurlijk dat een adoptie uit het buitenland gemiddeld zes jaar duurt, wat veel te lang is voor ouders met een kinderwens. Ook hetero-ouders zijn hiervan het slachtoffer. Zes jaar 'zwanger zijn' is veel te lang, dat weet iedereen. Eerlijk gezegd, moest ik homofiel zijn en ik weet wat de gevolgen zijn van mijn eis op het recht van adoptie, ik zou daarvan afgezien hebben. Liever geen recht op adoptie dan miljoenen kinderen in de kou te laten staan. Maar dit geheel terzijde. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2657 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn vorig jaar 73 kinderen uit het buitenland geadopteerd in België. Drie-en-zeven-tig!! En dan begin jij hier te mekkeren over 'miljoenen' kinderen die in de kou blijven staan doordat België adoptie toelaat voor homosexuelen? Gewoonweg belachelijk! Blijf jij maar met die plaat voor je kop zitten, ik steek ook geen moeite meer in discussiëren met jou. Laatst gewijzigd door SMI94 : 5 mei 2014 om 21:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2658 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat is inderdaad volstrekt nutteloos. Ik ben blij dat je daar zo snel achterkomt. Ik moet tot mijn schande bekennen dat dat bij mij véél langer geduurd heeft voor ik tot dat besef kwam. Paulus is een rabiate homofoob (let op: hij beschouwt dat als een "belediging" nota bene) en omhult zich in een soort van pseudo-wetenschappelijk gewauwel, doorspekt met al dan niet religieus-geïnspireerde vooroordelen en clichés en verpakt dat alles in een hoop drogredeneringen waar je op den duur kop noch staart aan krijgt. Elke minuut die je spendeert om met hem over zijn obsessie te discussiëren is een minuut van je leven die je nooit meer terugkrijgt.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2659 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stel voor dat Raf Paulus adopteert.
![]() |
#2660 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pardon?
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |