![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar u negeert de posts die naar uw argumentatie vragen zeer consequent.
![]() |
![]() |
#303 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De discussies die door Oblique zijn gestart laten al één en ander vermoeden. Nogal wat 'antwoorden' van Oblique bevestigen dat vermoeden, steeds méér. Maar het meest veelzeggend is zijn of haar ontwijken van vragen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 22 juni 2011 om 21:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat ontgaat u wellicht allemaal, omdat u zo als een wilde tekeer gaat om homo's op te hemelen en het belang van het kind vergeet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
Banneling
|
![]() Wanneer men ongevraagd aan mijn kont zit te wrijven dan walg ik ja. Mag ik nog? Of moet ik ingaan op de avances? Ben je dan tevreden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar zeg eens waar blijven je argumenten toch?
![]() |
![]() |
#307 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En het moet toch niet zo moeilijk zijn om eventjes in het kort je argumenten te typen. Je mag me zelfs links geven, want in tegenstelling tot u, sta ik wel open voor argumenten.
![]() |
![]() |
#309 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het kind moet hier zwijgen, anders is het homofoob!
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Blij dat u de verhoogde kans toch al durft toegeven. Laatst gewijzigd door Oblique : 22 juni 2011 om 21:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hele groepen over dezelfde kam scheren is de definitie van racisme (in brede zin). De ene homo zal dat perfect doen de andere zal het helemaal verknoeien - net zoals bij elke ander categorie mensen die men maar kan bedenken.
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 22 juni 2011 om 21:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Wat bronnen betreft: -Een Australisch literatuuronderzoek komt tot dit besluit: In keeping with the broader family studies literature, the literature discussed here indicates that the family factors that are important for children’s outcomes and well-being are family processes and the quality of interactions and relationships. The research indicates that parenting practices and children’s outcomes in families parented by lesbian and gay parents are likely to be at least as favourable as those in families of heterosexual parents, despite the reality that considerable legal discrimination and inequity remain significant challenges for these families. De gebruikte studies beginnen vanaf pagina 26 en zijn bijna allemaal te bekijken op google scholar. -Uit een Amerikaanse verzameling en samenvatting van onderzoeken: Results of research to date suggest that children of lesbian and gay parents have positive relationships with peers and that their relationships with adults of both sexes are also satisfactory. The picture of lesbian mothers' children that emerges is one of general engagement in social life with peers, with fathers, with grandparents, and with mothers' adult friends-both male and female, both heterosexual and homosexual. Fears about children of lesbians and gay men being sexually abused by adults, ostracized by peers, or isolated in single-sex lesbian or gay communities have received no support from the results of existing research. De gebruikte studies beginnen op pagina 6. -En een statement van The Canadian psychological association: CPA continues to assert its 2003 position that the psychological literature into the psychosocial adjustment and functioning of children fails to demonstrate any significant differences between children raised within families with heterosexual parents and those raised within families with gay and lesbian parents. CPA further asserts that children stand to benefit from the well-being that results when their parents’ relationship is recognized and supported by society’s institutions.
![]() |
![]() |
#313 |
Vreemdeling
|
![]() ik heb het ongeluk van twee schoonmoeders te hebben (grapje
![]() en hebben het kind van mijn schoonzus goed grootgebracht, ik zie niet in waarom dat niet zou mogen kunnen, ieder kind heeft toch het recht op een goede opvoeding of dat nu van man en vrouw is of van homo koppels wat maakt het uit .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
Met andere woorden: de rechten van het adoptiekind zijn ontzettend veel belangrijker dan de goestingskes van deze of gene koppels die het kind doelbewust en a priori óf hun moeder óf hun vader ontzegt.
![]() |
![]() |
#315 | |
|
![]() Citaat:
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 22 juni 2011 om 23:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 |
|
![]() Man man man...beseft u eigenlijk wel hoe diep u de homosexuelen hiermee beledigt?
![]() |
#317 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat ons toch maar niet uit het oog verliezen wie hier de echte schuldigen zijn, de homo's.
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 22 juni 2011 om 23:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 |
Banneling
|
![]() Natuurlijk is dit NIET strafbaar.
Tot de allerlaatste dag , toen we nog verplicht 1 jaar legerdienst moesten doen) werden homo's in het leger afgekeurd en louter alleen omdat ze homo waren. 30 jaar geleden kreeg je geen visum van de Amerikaanse ambasade als ze wisten dat je homo was om naar de USA te trekken. enz....enz..... Waren ze toen oerdom ? iK DENK HET NIET WANT IN DE JAREN 60-70-80 GING HET STUKKEN BETER MET DE WERELDECONOMIE. Het spijtige van deze zaak en dat ze hier de homo's (zeker nu) bijna bevoordelen t.o.v. Natuurlijk Normale Mensen ligt enkel en alleen aan de politiek Extreem links stond achter de homo's en niet om de homo's te beschermen, maar voor hun stemmen. Zoals altijd hier, het gaat over de stemmetjes en later zien we wel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() never mind, ik had niet door dat je een troll was ![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |