![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het "recht" dat u aanhaalt bestaat niet, is nergens rationeel op gebaseerd en wordt enkel gebruikt ter wille van discriminatie. Alle studies zijn het erover eens: holebi's voeden kinderen MINSTENS EVEN GOED op als hetero's.
Argumentvormen uit deze link zijn uit den boze. de historische figuur Jezus Christus Laatst gewijzigd door Effect : 24 juni 2011 om 10:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#382 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
U beweert, gestaafd door uw studies, dus: - dat een kind niet het recht heeft op én een vader én een moeder - dat een man met kinderen (vader) een vrouw met kinderen (moeder) IS: dus een vader is een moeder en een moeder is een vader Welnu D: ook daar ben ik het niet met u eens. Ik weet het, u stemt NVA en denkt dus ongestraft de grootste extreem linkse zever te kunnen verkopen. Maar: er is al een stroming geweest die geprobeerd heeft om de man identiek te maken aan de vrouw. Het communisme: met uniformpjes, maakbaarheid van maatschappij (cfr S Stevaert), brainwashing, opvoedingskampen enz enz...u kent uiteraard het ultieme resultaat...meer dan honderd miljoen doden, genocides, honger, onrecht, armoede, ziekte, verval, enz enz... Ik dwaal af... Mijn punt is: ook daar heeft men tegen beter weten in geprobeerd om het egalitarisme zo ver door te drijven dat er ongelukken van moesten komen. QED. On topic: Voor u geldt het egalitaristische adagium: een vader is een moeder en een moeder is en vader. Voor mij geldt het adagium: leve het verschil*. Raaaaarrrrrrr...dan durft een mens eens opkomen voor diversiteit en dan komen de homofielen u nog lastigvallen... ![]() *: het verschil bedoel ik dus wel een verdediging van de gelijkWAARDIGHEID van man en vrouw tot in het absolute hé...in tegenstelling tot moslim/nazi/achterlijke
![]() |
![]() |
#383 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#384 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Jij bewijst idd. wel dat die "wie opvoedt" zijn belang heeft. Ik heb wel al mentaal gestoorde ouders hun kindje een paar maal tegen de grond zien gaan....zou ook niet mogen kunnen imho. De kwaliteit van die opvoeding is wel ver zoek. Ik wijk wat af, ik weet het. Iets met een hoger nut in de natuur. Het heeft allemaal geen zin als wij er niks van maken ![]() Probleempje (?) is, wij zijn er nu eenmaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#385 | |
|
![]() Citaat:
Een adoptiekind heeft recht op 2 ouders. Ouders kunnen bestaan uit: A/ 2 mannen (100% mannelijk/0% vrouwelijk) B/ 2 vrouwen (100% vrouwelijk/ 0% mannelijk) C/ 1 man + 1 vrouw (100% gediversifieerd/100% gespreid) C/ is dus qua geslachtelijk pluralisme en verscheidenheid 50% beter dan A/ en B/ Of anders gezegd: - het kind van A/ moet een mama missen - het kind van B/ moet een papa missen - een kind van C/ moet geen van beiden missen A/ en B/ is dus een beperking op het recht op absolute verscheidenheid (noem het "volledige dekking van het geslachtelijke spectrum") van ouders ten opzichte van C/. Om het nog eens op en andere manier te zeggen: enkel bij C/ moet je het kind geen mama of papa afpakken. Conclusie: Wij als maatschappij hebben de verdomde plicht om de wetten te maken voor diegenen die geen stem en geen macht hebben om hun rechten te verdedigen en vrijwaren. Ook in dit geval dus moeten wetten gemaakt worden als verdediging van de allerzwaksten tegen aanvallen van welke drukkingsgroepen, lobby's, en groepuscules dan ook die de rechten van het onmondige kind willen aanvallen, beperken, bezoedelen...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 24 juni 2011 om 10:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#386 |
|
![]() Vanuit welke kogica gaat u er van uit dat ik zou gedaan hebben wat u hier verkondigt?
![]() |
#387 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen tijd en geen goesting om heel de draad te lezen.
Wel tijd en nog meer goesting om mijn gedacht te laten weten: wel adoptierecht voor homo-paren !!
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#388 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Bovendien, of holebi's nu al dan niet mogen adopteren is de kern van de zaak niet. Wel cruciaal zou een verbod zijn om moslims geen kinderen te laten adopteren in dit land. mvg. Sint Ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
Laatst gewijzigd door UFSIA : 24 juni 2011 om 13:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#389 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Kruip terug in uw neanderthalergrot hé zeg, en laat de beschaafde mensen maar beslissen...
![]() |
#390 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#391 |
|
![]() Dus u kiest er ook voor om een te adopteren baby op geinstitutionaliseerde wijze een papa of een mama af te pakken?
![]() |
#392 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Erg hoe zij hun smerige vooroordelen verheven tot een principe - eigenlijk stellen ze hun haat boven het belang van het kind, niet wij - want zoals alle studies aantonen, kinderen die opgroeien in een homo-gezin daar zeker geen nadeel bij ondervinden; maw kinderen moeten een geschikte plaats aan hun neus laten voorbij gaan omdat bepaalde mensen die in het verleden leven homos vies vinden - van hypocrisie gesproken ![]()
![]() |
![]() |
#393 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Verder zijt ge ook kei seksistisch bezig - een mens is een mens; en of de ouders twee mannen, twee vrouwen of een van elk zijn doet er gewoon niet toe. Behalve in hoofde van bekrompen geesten...
![]() |
![]() |
#394 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oh, behalve de homo's natuurlijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#395 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Daar is het volgens sommigen zelfs nog aanvaardbaar om uw huishoudelijk personeel te verkrachten, c'est qu'un troussage de domestique, quoi...
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 24 juni 2011 om 14:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#396 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bijvoorbeeld in het hetero-koppel neem je het kind de mogelijkheid af om 2 ouders van hetzelfde geslacht te hebben. Als ik dat definieer als een kinderrecht, dan heeft u dus bewezen dat een kind 2 ouders van hetzelfde geslacht moet hebben. Bewijs uit het ongerijmde dat uw hele conclusie onzin is. QED. BTW ik beweer NIET dat een kind 2 ouders van hetzelfde geslacht moet hebben, noch van verschillend geslacht. Het maakt niet uit. Mijn vorige aanname was puur een bewijs uit het ongerijmde om uw onzin te ontkrachten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#397 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het homohuwelijk is daar naar de vuilbak verwezen, dus ik ga er vanuit dat homo's daar ook geen kinderen adopteren, dat lijkt me logisch.
![]() |
![]() |
![]() |
#398 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#399 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik win of verlies niet, de kinderen, die verliezen als ze gebruikt worden om de homodecadentie te voldoen.
![]() |
![]() |
![]() |
#400 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Homodecadentie? Is het decadentie om een kind een liefdevol gezin aan te bieden... de haat en vooroordelen druipen van uw uitspraken... gelukkig doen de meeste mensen niet mee met die nonsens. Als ge wat medestanders wilt vinden, ga op het allochtoon gespuis die mensen op straat in elkaar slagen maar eens opzoeken - want dat is de soort mensen die u gelijk geven. Islamo-crapuul.
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 24 juni 2011 om 14:27. |
|
![]() |
![]() |