![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#402 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De haat en vooroordelen druipen inderdaad van uw uitspraken af, "allochtoon gespuis," "Islamo-crapuul," gefrustreerde rascist.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 24 juni 2011 om 14:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#403 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Oh ja, het gezin moet arbitrair samengesteld zijn. Wat een bullshit man... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#404 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#405 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En waarom zeg Islamo-crapuul en niet gewoon crapuul? Omdat ze tegen homos zijn, tegen vrouwen met blote benen, tegen autochtone Belgen. Als ze op z'n Afghaans of Saoedis willen leven dat ze naar daar trekken hé. Als ze hier willen wonen moeten ze zich aanpassen. Zo simpel is dat. Verder: Ik ben totaal geen racist; de overgrote meerderheid van Moslims in dit land veroorzaken geen overlast, en zolang ze niet voor de overheid werlken kan het mij ook niet schelen of ze een hoofdoek of een burka of een onderbroek op hun kopjes zetten. Het is net dat kleine groep Islamo-crapuul dat racisme aanwakkert in onze maatschappij.
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 24 juni 2011 om 14:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#406 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#407 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Linkse nonsens ben ik van u niet gewoon... Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#408 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Islamo-crapuul" mag dan wel of niet rascistisch zijn, er druipt nog altijd haat af. Christenen? Wat wil dat zeggen? Is dat iedereen die opgegroeid is in een Christelijke maatschappij? Of heb je het over katholieken?
![]() |
![]() |
![]() |
#409 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Islamo-crapuul is een negatieve term, dat is ook de bedoeling, maar haat pfff, ik heb iets tegen mensen die de straten onveilig maken, ja, maar ze haten? nee, daarvoor is het leven te kort. Christenen; mensen die in Jezus geloven - Katholieken, Protestanten, Orthodoxen...
![]() |
![]() |
#410 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Evenveel, wellicht, dat jij ervoor kiest om die kleine een papa of een mama af te pakken, omdat je echtscheiding toelaat voor koppels met minderjarige kinderen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#411 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja? Op welke wijze ben jij verantwoordelijk voor Di Rupo?
![]() |
![]() |
![]() |
#412 | |
Minister-President
|
![]() [quote=Fieseler;5524673]
Citaat:
Wie zegt dat kinderen van homokoppels niet minimum even gelukkig zijn als andere kinderen? Waarom zou je dan het geluk van homokoppels in de weg staan? Jij kan op zicht zeggen dat die kinderen mentaal niets aan hun opvoeding overgehouden hebben? Jij weet perfect elke karaktertrek van die kinderen? Ga eens een lerarenopleiding meevolgen dat weet je wat voor invloed de ouders hebben op de verdere ontwikkeling van een kind. (meer dan je denkt) Vooral de sosciale klasse en de opleidingsgraad dat men bezit hebben een serieuze invloed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#413 | |
|
![]() Citaat:
hierboven: homohaat - homofobie - vulgaire praat - Vlaams Blokker- homo - debiel - beledigend -... Ik moet toegeven...tegen deze argumenten kan ik echt niet op...ik ben van visie veranderd...vanaf nu krijgt een adoptiekind enkel nog het recht om zich als subject in te schakelen in de goestingskes van de lobby's...ik ben echt overtuigd nu... ![]()
![]() |
![]() |
#414 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#415 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20110621_067
"KINDEREN SLIMMER DOOR MUZIEKONDERWIJS dinsdag 21 juni 2011, 11u53 Bron: Belga Auteur: dar Muziekonderwijs maakt kinderen slimmer. Dat blijkt uit een Canadees onderzoek waar hoogleraar muziekcognitie Henkjan Honing woensdag over zal spreken op de conferentie Muziek en het Brein in Amsterdam. De onderzoekers verdeelden een groep van 144 zesjarige kinderen willekeurig in vier subgroepen. Ze kregen respectievelijk een jaar lang zang-, piano-, toneel- of geen les. Aan het begin en het einde van het jaar werd het IQ van de kinderen gemeten. Na een jaar bleek dat de kinderen die muziekles kregen, een hoger IQ hadden dan de kinderen die toneelles of geen extra lessen hadden gekregen. 'Voor het eerst is in een goed, betrouwbaar onderzoek een causaal verband aangetoond tussen muziekonderwijs en de cognitieve ontwikkeling van kinderen', aldus Honing. Hij denkt dat die ontwikkeling komt doordat kinderen op verschillende vlakken worden geprikkeld: ze leren noten lezen, ze luisteren naar collega-musici en ze krijgen een betere motorische controle doordat ze leren een instrument te bespelen." Adoptiekinderen voor muziekhaters? NEEN !
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#416 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#417 | |
|
![]() Citaat:
![]() Vindt u een echtscheiding in de regel dan niet dramatisch en traumatisch voor vele minderjarige kinderen Schoof? Vindt u bijgevolg, (let op; ik weet waar ik over spreek hé), een echtscheiding niet heel erg voor minderjarige kinderen? Evenwel: Ga jij echtscheidingen afschaffen Schoof? Hoe ga jij dat doen jongen? Kan jij dan ineens ook niet het weduwschap afschaffen?
![]() |
![]() |
#418 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#419 | |
|
![]() [quote]
Citaat:
Als hij zat was dan gebruikte die ok diezelfde schuine logica: "waarom heeft een mens twee benen nodig...kijk eens...op de paralympics lopen de geamputeerden de 100 meter in 11 seconden...kan jij zo snel lopen Fieseler"? Niet te geloven dat ze die man ooit geschorst hebben hé E. ![]()
![]() |
![]() |
#420 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is omdat er hier zijn die zeggen dat ze zoiezo een moeder en vader moeten hebben ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |