Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 juni 2011, 14:22   #401
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ik win of verlies niet, de kinderen, die verliezen als ze gebruikt worden om de homodecadentie te voldoen.
Arme kinderen.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2011, 14:23   #402
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii Bekijk bericht
Uw waardensysteem verliest.

Homodecadentie? Is het decadentie om een kind een liefdevol gezin aan te bieden... de haat en vooroordelen druipt van uw uitspraken... gelukkig doen de meeste mensen niet mee met die nonsens. Als ge wat medestanders wilt vinden, ga op het allochtoon gespuis die mensen op straat in elkaar slagen maar eens opzoeken - want dat is de soort mensen die u gelijk geven. Islamo-crapuul.
Homo's die kinderen gaan kopen, ja, dat is decadentie.

De haat en vooroordelen druipen inderdaad van uw uitspraken af, "allochtoon gespuis," "Islamo-crapuul," gefrustreerde rascist.

Laatst gewijzigd door Xenophon : 24 juni 2011 om 14:24.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2011, 14:26   #403
Effect
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik win of verlies niet, de kinderen, die verliezen als ze gebruikt worden om de homodecadentie te voldoen.
De kinderen winnen want ze kunnen opgroeien in een liefdevol en kapitaalkrachtig gezin. Wat wil je nog meer?

Oh ja, het gezin moet arbitrair samengesteld zijn. Wat een bullshit man...
Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2011, 14:27   #404
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Effect Bekijk bericht
De kinderen winnen want ze kunnen opgroeien in een liefdevol en kapitaalkrachtig gezin. Wat wil je nog meer?

Oh ja, het gezin moet arbitrair samengesteld zijn. Wat een bullshit man...
Ja, want alle homo's zijn liefdevol en kapitaalkrachtig... Omdat ze homo's zijn...
Oud 24 juni 2011, 14:31   #405
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Salvadorii's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Homo's die kinderen gaan kopen, ja, dat is decadentie.

De haat en vooroordelen druipen inderdaad van uw uitspraken af, "allochtoon gespuis," "Islamo-crapuul," gefrustreerde rascist.
Ik vind het onaanvaardbaar dat een kleine groep Islamo-crapuul de straten in Brussel onveilig maken voor alle andere inwoners, vooral vrouwen, maar ook autochtonen, allochtonen, homos, iedereen eigenlijk. Gij niet?

En waarom zeg Islamo-crapuul en niet gewoon crapuul? Omdat ze tegen homos zijn, tegen vrouwen met blote benen, tegen autochtone Belgen. Als ze op z'n Afghaans of Saoedis willen leven dat ze naar daar trekken hé. Als ze hier willen wonen moeten ze zich aanpassen. Zo simpel is dat.

Verder: Ik ben totaal geen racist; de overgrote meerderheid van Moslims in dit land veroorzaken geen overlast, en zolang ze niet voor de overheid werlken kan het mij ook niet schelen of ze een hoofdoek of een burka of een onderbroek op hun kopjes zetten. Het is net dat kleine groep Islamo-crapuul dat racisme aanwakkert in onze maatschappij.

Laatst gewijzigd door Salvadorii : 24 juni 2011 om 14:33.
Salvadorii is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2011, 14:42   #406
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik vind het onaanvaardbaar dat een kleine groep Islamo-crapuul de straten in Brussel onveilig maken voor alle andere inwoners, vooral vrouwen, maar ook autochtonen, allochtonen, homos, iedereen eigenlijk. Gij niet?
En die mensen doen dat alleen bij de gratie van de Belgische politicus.

Citaat:
En waarom zeg Islamo-crapuul en niet gewoon crapuul? Omdat ze tegen homos zijn, tegen vrouwen met blote benen, tegen autochtone Belgen. Als ze op z'n Afghaans of Saoedis willen leven dat ze naar daar trekken hé. Als ze hier willen wonen moeten ze zich aanpassen. Zo simpel is dat.
Dat gedrag wordt hen zo geleerd door hun godsdienst, en het staat in de grondwet dat dit mag.

Citaat:
Verder: Ik ben totaal geen racist; de overgrote meerderheid van Moslims in dit land veroorzaken geen overlast, en zolang ze niet voor de overheid werlken kan het mij ook niet schelen of ze een hoofdoek of een burka of een onderbroek op hun kopjes zetten. Het is net dat kleine groep Islamo-crapuul dat racisme aanwakkert in onze maatschappij.
Neen, de volledige moslimgodsdienst is tegen homo's, niet alleen maar enkele heethoofden, de volledige godsdienst. En dat mag van de grondwet.
Oud 24 juni 2011, 14:47   #407
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
En die mensen doen dat alleen bij de gratie van de Belgische politicus.
Dus die mensen hebben geen eigen verantwoordelijkheid of wat? Het is allemaal de schuld van de maatschappij.
Linkse nonsens ben ik van u niet gewoon...

Citaat:
Dat gedrag wordt hen zo geleerd door hun godsdienst, en het staat in de grondwet dat dit mag.
Dus mijn term Islamo-crapuul is terecht, en niet racistisch.

Citaat:
Neen, de volledige moslimgodsdienst is tegen homo's, niet alleen maar enkele heethoofden, de volledige godsdienst. En dat mag van de grondwet.
Net zoals bij Christenen. Toch slagen 99,9% van beide groepen erin van homos NIET in elkaar te slagen op straat.
Oud 24 juni 2011, 14:51   #408
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dus die mensen hebben geen eigen verantwoordelijkheid of wat? Het is allemaal de schuld van de maatschappij.
Linkse nonsens ben ik van u niet gewoon...

Dus mijn term Islamo-crapuul is terecht, en niet racistisch.

Net zoals bij Christenen. Toch slagen 99,9% van beide groepen erin van homos NIET in elkaar te slagen op straat.
Ik heb het niet over de maatschappij, maar over de politicus.

"Islamo-crapuul" mag dan wel of niet rascistisch zijn, er druipt nog altijd haat af.

Christenen? Wat wil dat zeggen? Is dat iedereen die opgegroeid is in een Christelijke maatschappij? Of heb je het over katholieken?
Oud 24 juni 2011, 14:56   #409
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik heb het niet over de maatschappij, maar over de politicus.

"Islamo-crapuul" mag dan wel of niet rascistisch zijn, er druipt nog altijd haat af.

Christenen? Wat wil dat zeggen? Is dat iedereen die opgegroeid is in een Christelijke maatschappij? Of heb je het over katholieken?
In een democratie is het volk verantwoordelijk voor de politici.

Islamo-crapuul is een negatieve term, dat is ook de bedoeling, maar haat pfff, ik heb iets tegen mensen die de straten onveilig maken, ja, maar ze haten? nee, daarvoor is het leven te kort.

Christenen; mensen die in Jezus geloven - Katholieken, Protestanten, Orthodoxen...
Oud 24 juni 2011, 15:00   #410
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Dus u kiest er ook voor om een te adopteren baby op geinstitutionaliseerde wijze een papa of een mama af te pakken?
Evenveel, wellicht, dat jij ervoor kiest om die kleine een papa of een mama af te pakken, omdat je echtscheiding toelaat voor koppels met minderjarige kinderen.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2011, 15:05   #411
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
In een democratie is het volk verantwoordelijk voor de politici.

Ja? Op welke wijze ben jij verantwoordelijk voor Di Rupo?
Oud 24 juni 2011, 15:07   #412
alfa16vjtd
Minister-President

Standaard

[quote=Fieseler;5524673]
Citaat:

O leuk...je moet het als atheïst maar meemaken dat er een medeforummer u als God bestempelt...vindt u dat niet een beetje te veel eer?...

Dus even samenvatten: u vindt dus dat het adoptiekind geen recht heeft op én een vader én een moeder omdat kinderen uit anders samengestelde
gezinssituaties mentaal en fysiek ook "normaal" kunnen zijn....

Maar nu moet u vooral eens de post opduiken weergeven waar ik zou beweerd hebben dat anders samengestelde gezinnen ook niet mentaal en fysiek gezonde kinderen kunnen hebben.

U gaat die uiteraard niet vinden. In tegendeel: ik heb hier het voorbeeld gegeven van een mij bekend alcoholiek koppel met een "strafblad in gebroken wit" wiens vier lieve, sympathieke en gezonde kinderen mentaal en fysiek (tja eentje zou gerust een paar kilootjes mogen verliezen) tiptop in orde zijn.

Maar oeps...ik was de posting vergeten waarin werd gesteld dat in een homokoppel er één van de twee een "rollenspel" kan doen waar het het andere geslacht "speelt". Tja...tegen zulke argumenten staat zelfs God himself (als hij niet druk doende is met "vrouw spelen" tenminste) machteloos...
Als je één slecht argument gebruikt om volledig je gelijk te krijgen dan ben je slecht bezig. Het is de rest die telt. Jij geeft nooit slechte argumenten mister perfect? Oe je haalt er god bij,... heb ik dan toch gelijk dat je conservatief bent?

Wie zegt dat kinderen van homokoppels niet minimum even gelukkig zijn als andere kinderen? Waarom zou je dan het geluk van homokoppels in de weg staan?

Jij kan op zicht zeggen dat die kinderen mentaal niets aan hun opvoeding overgehouden hebben? Jij weet perfect elke karaktertrek van die kinderen? Ga eens een lerarenopleiding meevolgen dat weet je wat voor invloed de ouders hebben op de verdere ontwikkeling van een kind. (meer dan je denkt) Vooral de sosciale klasse en de opleidingsgraad dat men bezit hebben een serieuze invloed.
alfa16vjtd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2011, 15:23   #413
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gij wilt dus uw vooroordelen laten primeren op het geluk van het kind?

Verder zijt ge ook kei seksistisch bezig - een mens is een mens; en of de ouders twee mannen, twee vrouwen of een van elk zijn doet er gewoon niet toe. Behalve in hoofde van bekrompen geesten...
vooroordelen - bekrompen geesten - seksitsich...
hierboven: homohaat - homofobie - vulgaire praat - Vlaams Blokker- homo - debiel - beledigend -...

Ik moet toegeven...tegen deze argumenten kan ik echt niet op...ik ben van visie veranderd...vanaf nu krijgt een adoptiekind enkel nog het recht om zich als subject in te schakelen in de goestingskes van de lobby's...ik ben echt overtuigd nu...
Oud 24 juni 2011, 15:27   #414
alfa16vjtd
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
vooroordelen - bekrompen geesten - seksitsich...
hierboven: homohaat - homofobie - vulgaire praat - Vlaams Blokker- homo - debiel - beledigend -...

Ik moet toegeven...tegen deze argumenten kan ik echt niet op...ik ben van visie veranderd...vanaf nu krijgt een adoptiekind enkel nog het recht om zich als subject in te schakelen in de goestingskes van de lobby's...ik ben echt overtuigd nu...
Lees de argumenten. Wat is volgens u het belangrijkste voor een kind? Een goede opvoeding en een leuke jeugd? Of een moeder en een vader hebben?
Oud 24 juni 2011, 15:27   #415
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20110621_067

"KINDEREN SLIMMER DOOR MUZIEKONDERWIJS

dinsdag 21 juni 2011, 11u53

Bron: Belga
Auteur: dar

Muziekonderwijs maakt kinderen slimmer. Dat blijkt uit een Canadees onderzoek waar hoogleraar muziekcognitie Henkjan Honing woensdag over zal spreken op de conferentie Muziek en het Brein in Amsterdam.

De onderzoekers verdeelden een groep van 144 zesjarige kinderen willekeurig in vier subgroepen. Ze kregen respectievelijk een jaar lang zang-, piano-, toneel- of geen les. Aan het begin en het einde van het jaar werd het IQ van de kinderen gemeten. Na een jaar bleek dat de kinderen die muziekles kregen, een hoger IQ hadden dan de kinderen die toneelles of geen extra lessen hadden gekregen.

'Voor het eerst is in een goed, betrouwbaar onderzoek een causaal verband aangetoond tussen muziekonderwijs en de cognitieve ontwikkeling van kinderen', aldus Honing. Hij denkt dat die ontwikkeling komt doordat kinderen op verschillende vlakken worden geprikkeld: ze leren noten lezen, ze luisteren naar collega-musici en ze krijgen een betere motorische controle doordat ze leren een instrument te bespelen.
"

Adoptiekinderen voor muziekhaters?

NEEN !

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2011, 15:32   #416
Steve_M

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20110621_067

"KINDEREN SLIMMER DOOR MUZIEKONDERWIJS

dinsdag 21 juni 2011, 11u53

Bron: Belga
Auteur: dar

Muziekonderwijs maakt kinderen slimmer. Dat blijkt uit een Canadees onderzoek waar hoogleraar muziekcognitie Henkjan Honing woensdag over zal spreken op de conferentie Muziek en het Brein in Amsterdam.

De onderzoekers verdeelden een groep van 144 zesjarige kinderen willekeurig in vier subgroepen. Ze kregen respectievelijk een jaar lang zang-, piano-, toneel- of geen les. Aan het begin en het einde van het jaar werd het IQ van de kinderen gemeten. Na een jaar bleek dat de kinderen die muziekles kregen, een hoger IQ hadden dan de kinderen die toneelles of geen extra lessen hadden gekregen.

'Voor het eerst is in een goed, betrouwbaar onderzoek een causaal verband aangetoond tussen muziekonderwijs en de cognitieve ontwikkeling van kinderen', aldus Honing. Hij denkt dat die ontwikkeling komt doordat kinderen op verschillende vlakken worden geprikkeld: ze leren noten lezen, ze luisteren naar collega-musici en ze krijgen een betere motorische controle doordat ze leren een instrument te bespelen.
"

Adoptiekinderen voor muziekhaters?

NEEN !
Misschien moet Dalrymple daar maar eens een column over schrijven.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2011, 15:33   #417
Fieseler

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Evenveel, wellicht, dat jij ervoor kiest om die kleine een papa of een mama af te pakken, omdat je echtscheiding toelaat voor koppels met minderjarige kinderen.

Vindt u een echtscheiding in de regel dan niet dramatisch en traumatisch voor vele minderjarige kinderen Schoof?
Vindt u bijgevolg, (let op; ik weet waar ik over spreek hé), een echtscheiding niet heel erg voor minderjarige kinderen?

Evenwel:
Ga jij echtscheidingen afschaffen Schoof?
Hoe ga jij dat doen jongen?
Kan jij dan ineens ook niet het weduwschap afschaffen?
Oud 24 juni 2011, 15:33   #418
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alfa16vjtd Bekijk bericht
Lees de argumenten. Wat is volgens u het belangrijkste voor een kind? Een goede opvoeding en een leuke jeugd? Of een moeder en een vader hebben?
Want een moeder en een vader hebben gaat niet samen met een goede opvoeding en een leuke jeugd...

Oud 24 juni 2011, 15:38   #419
Fieseler

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Effect Bekijk bericht
Dat is geen bewijs. Het is wat zinloos gegoochel met getalletjes waar je eender welke conclusie uit kan trekken.
Ik heb vroeger in mijn studies een orthopedist gekend die het verkeerde been had geamputeerd.
Als hij zat was dan gebruikte die ok diezelfde schuine logica: "waarom heeft een mens twee benen nodig...kijk eens...op de paralympics lopen de geamputeerden de 100 meter in 11 seconden...kan jij zo snel lopen Fieseler"?

Niet te geloven dat ze die man ooit geschorst hebben hé E.
Oud 24 juni 2011, 15:39   #420
alfa16vjtd
Minister-President

Standaard

Citaat:
Want een moeder en een vader hebben gaat niet samen met een goede opvoeding en een leuke jeugd...

Je weet dat ik het zo niet bedoelde
Het is omdat er hier zijn die zeggen dat ze zoiezo een moeder en vader moeten hebben Ik bedoel hiermee dus niet dat een moeder en een vader hebben niet samen gaat met een leuke jeugd Wat ik dus wil zeggen is dat het daarom geen gemengde koppels moeten zijn
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be