![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Waarom dan een kind uit een kansarm land tot hier trekken voor bij homo's te plaatsen? Ik wil nog een voorbeeld geven, maar dan ga ik off topic gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het gaat mij om de omgeving en omdat het onnatuurlijk is. Ergens ook omdat het meestal gebeurd via onderontwikkelde landen. De "verkoop" van die kinderen is niet altijd zo rooskleurig zoals sommige het willen zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
De omgeving die holebi's bieden voor hun kinderen is even goed als de omgeving die hetero's bieden. En of iets onnatuurlijk is, is van geen relevantie, de mens wijkt op bijna ieder aspect af van het 'natuurlijke'. De verkoop van kinderen, dat is weer een heel andere discussie, en één waarbij ik het waarschijnlijk wel met u eens ben. ![]()
![]() |
![]() |
#445 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar, gaat het dan enkel om wie er kinderen kan opvoeden? Wie kan die mag? Is het zo dat het werkt?
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En we leven op dit moment zeer zeker in een systeem van wie kan die mag.
![]() |
![]() |
#447 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik ben tegen nog andere dingen, maar daarom zou ik een ander het niet verbieden. Het kind zal altijd in die situatie 2 mama's of 2 papa's hebben. En dat zal zich anders voelen dan de andere kinderen in zijn/haar omgeving. Als de andere kinderen het als "akelig raar" ervaren, is ook normaal. Kinderen kunnen heel groffe dingen zeggen zonder het zelf te beseffen. Maar het geadopteerd kind in kwestie moet er wel zijn/haar hele jeugd door he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Holebiadoptie is net zo natuurlijk als de leeuwentroep met 12 vrouwtjes, 1 man en een deel welpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 |
Minister-President
|
![]() En waarom zou je een nieuwe inwoner op deze aardbol zetten als je een kansarm kind kan naar hier halen om toch nog een leven te hebben? Een gebrek aan integratie zal dat kind in ieder geval niet hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#451 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Aan de andere kant, als het kind mentaal sterk genoeg staat, zal hij niet gepest worden, ook niet als hij holebi's als ouders heeft. Meer nog, hij zal het uitspelen als troef door bijvoorbeeld 2 brieven te schrijven met moederdag en nog eentje voor de butch-ouder op vaderdag. Hij zal daar ook mee opscheppen en de klas zal er hem leuk voor vinden. Bijgevolg, dit is een belachelijk argument contra. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#452 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote]
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat van die NVA stem is een vergissing mijnentwege. Ik ben aan het werk en tegelijk tegen minstens drie forummers tegelijk aan het discussiëren...het is helemaal niet uitgesloten dat ik het ene personage voor het andere heb gehouden...ik heb nu niet de tijd om dat te ontwarren... Voor de rest verdedigt u zich tegen een leugen die u zelf heeft gecreeerd. Ik heb u niet van dat soort dingen beschuldigd. Daar hoef ik dus geen commentaar op te geven... Citaat:
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 24 juni 2011 om 17:28. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | ||
|
![]() [quote]
Citaat:
Wat echtscheiding met de rechten van een adoptiekind te maken heeft gaat mijn petje te boven. Maar toch mijn commentaar, ook volledig off topic: Citaat:
U beschrijft een situatie als in een clinisch labo. We weten allebei dat het zo simpel niet is hé...maar ik ben het grotendels met u eens... Laat ons ook niet vergeten dat er zogenaamde "stabiele" huwelijken bestaan waar er: - geen liefde heerst - contstant ruzies zijn - haat, jaloezie, woede, depressie enz enz mocht het mogelijk zijn dan zouden we families ook op dat soort zaken moeten kunnen screenen...
![]() |
![]() |
#454 | |||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik zal het vertalen voor u: Zowel kinderen opgevoed door hetero's als door holebi's kunnen meelopen in de Olympische spelen. Soms zal het ene kind, dan weer het andere kind winnen, maar ze hebben allemaal een vergelijkbare goede 'training' gehad. Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Nogmaals, ik kiep geen enkel recht in de vuilnisbak. Het enige dat wel terecht naar de vuilbak verwezen kan worden is zijn uw hersenspinsels rond de rechten van kinderen. Is er een bron waar u ze uithaalt? Of zijn het werkelijk gewoon dogmatische drogredeneringen die u ad infinitum zal blijven herhalen?
I have promises to keep, and miles to go before I sleep. Laatst gewijzigd door Dionysus : 24 juni 2011 om 17:32. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | ||
Staatssecretaris
|
![]() [quote=Fieseler;5525366]
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#456 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
het is slechter af omdat er misschien een klasgenootje, opgefokt door z'n ouders, iets tegen hem zou zeggen en daarom zou hij/zij toch maar ergens in het diepe afrika zitten met een megakans, in het geval van een meisje, om slachtoffer van kindverkrachting te worden. mja |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | |
|
![]() Citaat:
En dé hamvraag: Wat heeft Alienation het liefst voor zijn kinderen: in afrika zonder ouders of in ons land met homo vaders (of moeders) als ouder? ![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 |
|
![]()
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 24 juni 2011 om 18:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#459 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik wou u even helpen, daar u naar het schijnt zeer druk bezig bent met discussiëren en werken.
![]() |
#460 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb tegen Schoof gezegd dat hij (en daarvoor iemand anders) begonnen is over echtscheidingen...en dat ik daarvoor nooit dat woord gebruikt heb in deze draad...omdat ik niet inzie wat dat er mee te maken heeft.. Toch bedankt... ![]()
![]() |