![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Homo's kunnen toch adopteren? Dus we moeten er niet meer over discussieren. Ik wou jullie enkel mijn eerlijke mening over geven. If I get shot down for it, so be it. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#462 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar allé dan, ik zat verkeerd.
![]() |
![]() |
#463 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het komt voor in de natuur, hoe kan het dan onnatuurlijk zijn?
![]() |
#464 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En aub neem nu geen zeepaardje als voorbeeld. Ik spreek in termen van homorelaties in de natuur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#465 |
Staatssecretaris
|
![]() Bij zowat iedere gewervelde soort zijn er homofiele relaties waargenomen.
![]() |
#466 |
Minister
|
![]() Ik zei niet dat homo's onnatuurlijk zijn. Ik zei dat kinderen binnenin een homorelatie onnatuurlijk zijn. Een heel andere zaak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#467 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het allemaal natuurlijk is, voor wanneer dan het pedofielen huwelijk en adoptie?
![]() |
![]() |
![]() |
#468 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#469 |
|
![]() no prob bro...
![]() |
#470 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
- Zwarte zwaan (+ flamingo): An estimated one-quarter of all black swans pairings are homosexual and they steal nests, or form temporary threesomes with females to obtain eggs, driving away the female after she lays the eggs. More of their cygnets survive to adulthood than those of different-sex pairs, possibly due to their superior ability to defend large portions of land. The same reasoning has been applied to male flamingo pairs raising chicks. - Penguins: In een zoo werd een homoseksueel koppel penguins een ei gegeven, het werd succesvol uitgebroed en opgevoed. - Gieren: Min of meer hetzelfde scenario, Succesvol Moet je wel weten dat de gewone menselijke classificatie moeilijk toe te passen is op dieren en dat de meesten vallen in de categorie biseksueel (met sommige soorten die waarschijnlijk compleet biseksueel zijn). En dat dit alleen de waargenomen gevallen zijn, er zijn enorm veel diersoorten en het is onmogelijk om ieder jong dier op te volgen.
![]() |
![]() |
#471 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#472 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door alfa16vjtd : 24 juni 2011 om 19:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#473 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Relatievorm 1: een relatie tussen 2 toestemmende volwassenen, waarbij er (normaal) geen schade is bij beide partijen. Relatievorm 2: machtsmisbruik van een volwassene over een kind dat niet weet waar het mee instemt, en waar het kind altijd mentale en/of fysieke schade aan overhoudt.
I have promises to keep, and miles to go before I sleep. Laatst gewijzigd door Dionysus : 24 juni 2011 om 19:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#474 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zei dan ook niet dat men kinderen moet geven aan pedofielen zodat ze die kunnen misbruiken, ik vroeg wanneer die mensen mogen trouwen en adopteren vermits pedofillie, net zoals homofillie, een natuurlijke zaak is.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 24 juni 2011 om 19:18. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#475 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#476 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#477 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Eén relatievorm tussen 2 instemmende volwassenen, en één relatievorm tussen een machtsmisbruiker en een kind dat niet weet waar het mee instemt. En waar het kind altijd mentale en fysieke schade aan overhoudt.
I have promises to keep, and miles to go before I sleep. Laatst gewijzigd door Dionysus : 24 juni 2011 om 19:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#478 | |
|
![]() Citaat:
En ook http://forum.politics.be/showthread.php?t=68453 Veel leesgenot.
![]() |
![]() |
#479 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() http://www.hln.be/hln/nl/38/Je-Kinde...ng-geven.dhtml Voor je zegt het is weer HLN er zijn andere bronnen ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#480 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat niet over sexuele relaties met minderjarigen! Ik vroeg wanneer pedofielen - net zoals homo's, met elkaar mogen trouwen en adopteren?
![]() |
![]() |