![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#701 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() volgens de linkiewinkie opiniekneders heeft u gelijk...maar realistisch....vanzijleveni...
![]() |
#702 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Bovenstaande klopt inderdaad wat u schrijft, maar het gaat erom dat het traditionele gezin door ieder weldenkend mens toch de voorkeur biedt voor kinderen, en als het niet anders kan, dan pas homoadoptie. Maar zeggen dat twee vader of twee moeders een kinderrecht is, dan lijkt het net alsof het voor de meest liggende hand is om op te groeien, of bijna dat het meer in het belang is dan hetero-adoptie. En dat schokeert me, dat iemand dat schrijft. ![]() En niemand kan van tevoren weten of ouders alleenstaand worden en wanneer ouders alleenstaand worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#703 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Straks groeien ze op met papa's die omgebouwd zijn naar mama's. Ge weet dat het verwarrend kan zijn in dat wereldje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#704 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En u zegt inderdaad niet dat homoseksualiteit abnormaal is maar wel dat het traditionele gezin de voorkeur verdient, waarmee u toch aangeeft een homorelatie niet als gelijkwaardig te zien aan hetero relaties. Kunt u dat ook even uitleggen? Waarom ziet u een homorelatie niet als gelijkwaardig? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#705 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#706 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#707 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Kinderen kunnen perfect opgroeien binnen een homogezin, het is niet omdat transseksualiteit bestaat dat dit binnen deze discussie als argument geldt. Maar misschien kunt u me vertellen waarom mijn holebikinderen geen goede ouders zouden zijn? Die vraag werd tot heden niet beantwoord! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#708 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb NOOIT gezegd dat zij slecht zijn tegen hun adoptiekinderen Zij zullen waarschijknlijk alles doen voor dat kind Maar gaat dat kind dit wel aanvaarden in zijn puberteit ????? Heeft dit kind ooit mee mogen beslissen dat mama eigenlijk een papa is ? IIk zal het anders stellen, onze maatschappij is nog steeds niet rijp om dit te aanvaarden (uitgezonderd enkelingen) Ze willen weer alles te vlug laten verlopen (onze beleidsmakers) En denk nu niet, wanneer ze de wet over homohuwelijken hebben goedgekeurd dat dit uit sympatie was voor de homo's - Neen het ging hem wederom voor de stemmen van de holibi wereld - zie nu New York) En we zitten nog steeds met het natuur fenomeen " MOEDERINSTINCT " Laatst gewijzigd door Pin en Puk : 28 juni 2011 om 08:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#709 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar welk nut heeft het? Waarom zouden 2 volwassen mannen nu de behoefte voelen een kind in huis te nemen en op te voeden? 2 Vrouwen daar kan ik nog in inkomen. Daar spelen andere factoren in mee. Bon het is zo natuurlijk. Holebis kunnen natuurlijk hun kinderen opvoeden. Vele echtscheidingen in hetero gezinnen waar één van de partner nadien overgegaan is naar een dergelijke relatie bewijzen dat trouwens. Maar het is ook zo dat kinderen die in dergelijke gevallen opgroeien van co-ouderschap en nieuwe samen gestelde gezinnen daar ook maar een beetje het vijfde wiel aan de wagen is meestal. Adoptie kinderen en pleeggezinnen is meestal achteraf voor die kinderen een tijd waar ze liever niet meer over spreken. Ze worden al vaak genoeg als hondjes doorgegeven en terug gegeven vanwaar ze kwamen. Wat mij betreft beter niet voor mannen. Ze kunnen nog altijd een goede peter worden en daar op die manier ook een beetje een rol in spelen. Alhoewel het is me al opgevallen dat zelfs dat meestal maar een titel zonder inhoud is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#710 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je moet geval per geval bekijken of het rationeel te verdedigen is. Zelfs al zijn er duizenden jaren vrouwen verkracht, toch kan men het niet goedpraten. Ook al heeft men duizenden jaren homo's gediscrimineerd (en verre van altijd) dan is het niet goed te praten. tl;dr: liefde is ook normaliteit, en zelfs goed. Maar het is slecht om dit arbitrair te beperken tot 1 type reletie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#711 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat noemt men een bewijs uit het ongerijmde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#712 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U legt de lat voor homo ouders hoger dan voor hetero's terwijl homo's een veel bewustere keuze maken voor dat kind en vaak tweeverdieners zijn, waardoor ze ook op materieel vlak goed voor een kind kunnen zorgen. Kiest een kind ervoor om door één ouder te worden opgevoed? Toch is dat eerder de norm dan het traditionele gezin, bovendien hebben veel mensen helemaal geen probleem met een kind wat wordt opgevoed door twee mensen van hetzelfde geslacht die evengoed kunnen bemoederen dan een vrouw doet! U geeft dus in wezen geen enkel argument, integendeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#713 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#714 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
co ouderschap betekent dat het niet niet werd opgegeven voor adoptie, u gooit alles op één hoop en breit daar dan een nogal rare redenering rond..wat is nu eigenlijk uw argument tegenover homo's die kinderen opvoeden, behalve dat u het zich niet kan voorstellen dat ook mannen die wens hebben? Hoe zit dit dan bij hetero vaders??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#715 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#716 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik heb bewondering voor uw standpunt al was het maar omdat u ze durft verkondigen zonder angst om met de meest vulgaire gemenplaatsen te worden weggezet.(kwestie van mj niet al te eenzaam te voelen... ![]() Tweedens: Wie denken de homo-fielen wel dat ze zijn als ze adoptiekinderen ook nog eens het recht willen afnemen om op zulke, identieke, weliswaar genuanceerde maar toch duidelijke wijze, over gezinssamenstelling te denken?
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 28 juni 2011 om 12:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#717 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mannen met kinderwensen zijn hetero's. Jij hebt 2 kinderen die naar uw eigen zeggen holebi zijn geworden. Ik neem aan dat dit ook niet vanzelf zo is ontstaan maar dat ze allicht gans hun leven niks anders hebben gezien thuis. Misschien worstelen ze wel met een identiteitscrisis door hun opvoeding? Ach wat laat maar. Je oogst wat je gezaaid hebt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#718 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mannen met kinderwensen zijn verre van altijd hetero. Een homo kan dit evengoed hebben, net zoals een lesbische vrouw. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#719 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#720 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het tweede wat ik vetgedrukt heb is irrelevant in de adoptiediscussie. De wetenschap stelt duidelijk dat kinderen, opgevoed door holebis, minstens even goed opgroeien als kinderen opgevoed door heteros. Correlatie is geen causaliteit. |
|
![]() |
![]() |