![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#981 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nu, van homo-koppels zijn er ook geen bewijzen, dus ik weet niet waar hij heen wil met dat argument.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 4 juli 2011 om 23:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#982 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welk van haar argumenten vond u het belachelijkst + waarom? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 4 juli 2011 om 23:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#983 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog eentje om het af te leren:
"The entrenched conviction that children need both a mother and a father inflames culture wars over single motherhood, divorce, gay marriage, and gay parenting. Research to date, however, does not support this claim. Contrary to popular belief, studies have not shown that “compared to all other family forms, families headed by married, biological parents are best for children” (Popenoe, quoted in Center for Marriage and Family, p. 1). Research has not identified any gender-exclusive parenting abilities (with the partial exception of lactation). Our analysis confirms an emerging consensus among prominent researchers of fathering and child development. The third edition of Lamb's (1997) authoritative anthology directly reversed the inaugural volume's premise when it concluded that “very little about the gender of the parent seems to be distinctly important” (p. 10). Likewise, in Fatherneed,Pruett (2000), a prominent advocate of involved fathering, confided, “I also now realize that most of the enduring parental skills are probably, in the end, not dependent on gender” (p. 18)". Uit: How Does the Gender of Parents Matter? Het zal net als de vorige bijdragen ook wel genegeerd worden, maar allé...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#984 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#985 |
|
![]() Ze had geen argumenten aangezien ze geen systematisch onderzoek had gedaan, hoewel dat perfect mogelijk was in haar positie. Dat jij je daaraan vastklampt is weinig verwonderlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#986 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#987 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo veel is duidelijk. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#988 |
|
![]() Toch wel, Paulus, ik heb haar boekje gelezen. Een boekje, zonder enige deftige longitudinale vergelijkende studie, waarin je vooral een hoop vooroordelen kon lezen. In academische milieus wordt daar dan ook vooral mee gelachen, een beetje zoals met Mark Peeters die af en toe zijn ding eens mag komen doen bij de eerstejaars fysica.
Laatst gewijzigd door Steve_M : 4 juli 2011 om 23:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#989 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan zou je ook haar argumentatie moeten kennen. Niet dus. Paulus Laatst gewijzigd door Paulus : 4 juli 2011 om 23:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#990 |
|
![]() Geen deftige data, geen deftige argumentatie. Maar het staat je vrij mijn uitspraken te weerleggen met haar argumenten. Maar ik merk dat je dat niet doet. We weten allebei waarom je dat niet doet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#991 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#992 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#993 |
|
![]() Zie hier meelezer: meer argumenten van Paulus. Leg ons onwetenden de argumentatie dan uit en vooral hoe ze aan die gegevens gekomen is. Dit is je kans, Paulus: voor eens en voor altijd kan je de voorstanders het zwijgen opleggen. Zet even kort haar methodologie uiteen en presenteer ons haar resultaten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#994 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zou wel eens kunnen dat je gelijk hebt. Iedereen moet open staan voor jullie visie of hij wordt voor van alles en nog wat verweten en beschuldigd.
Naar argumentatie wordt niet langer geluisterd. Zelfs vragen, naar consequenties indien er argumentatie wordt aangebracht, worden niet beantwoord.... Tjah...?! Dat heb je sowieso "ongelijk" Er is blijkbaar een bepaalde groep die bang is dat mensen nog nadenken. Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#995 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#996 |
Minister
|
![]() Leeft ze nog?
![]() |
#997 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
... maar je kent haar argumentatie niet. Tjah?! Wie zei hier iets over "vooroordelen" en "discrimineren"? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#998 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#999 | ||
|
![]() Citaat:
Ik vind uw homofobie-gekrijs nogal plattekes...op deze draad alleen al hebben medestanders het beter gedaan... Citaat:
![]() |
![]() |
#1000 |
|
![]() Ja, ik ken haar argumentatie goed genoeg, maar waarom zou ik moeite steken in het uitleggen ervan. Jij wil toch een punt maken? Wees dan wat minder lui en vertel eens hoe die vrouw tot haar conclusies komt. Ik geef een hint aan de meelezer waarom je dat niet doet: dat is omdat Paulus liever niet uitgelachen wordt en zijn heilige bron een hoop anekdotische zever verkoopt. Daarom houdt hij het liever vaag.
|
![]() |
![]() |