![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet niet eens wat dat betekent... ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1142 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1143 | |
|
![]() Citaat:
Hun beslissing, hun verantwoordelijkheid. Wat als ze adoptie gaan verbieden met niet-moslim landen, gaat ge u dan bekeren?
![]() |
![]() |
#1144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vergeet niet dat ieder van ons, die er voor kiest om kinderen de hebben (op natuurlijke wijze of adoptie of draagmoederschap) dit enkel en alleen doet omdat ieder van ons zo graag vaderke en moederke wil spelen. Omdat ieder van ons begiftigd is met een oerinstinct, met een innerlijke drang om kinderen te willen. Een behoefte die we willen bevredigen. Ieder van ons doet dit uit egoïsme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1145 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1146 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1147 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1148 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1149 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1150 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1151 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1152 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1153 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nochtans kan ene liefdevolle relatie en bijbehorend gezin voor die gezinsleden ook een wonder zijn, en kun je ook één worden tijdens geweldige seks, er is dus hoop voor homo's en hetero's die niet aan uw omschrijving voldoen! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1155 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1156 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Anyway artisjok, ik zei niet dat je dat nodig hebt. Ik zei dat dat hetgene is wat een kind is. Een kind is een samenvloeiing van 2 personen. Die factor ontbreekt bij homoseksuelen aangezien mensen van hetzelfde geslacht geen kinderen kunnen maken op natuurlijke wijze. Liefde ja, dat is een ander paar mouwen. Daar gaat het niet om he, het gaat om adoptierecht voor homo's. Waarom kan er niet minstens één iemand de vader zijn artisjok? Ik zou er nog niet aan denken te adopteren terwijl ik vruchtbaar ben hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1157 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik bedoelde dus, dat een kind van een man via een vrouw moet komen. En voor ik feministen op mijn dak krijg, jaaaaaaa de vrouw is een belangrijker figuur dan de man in dat proces. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij een (bv. onvruchtbaar) heteroseksueel koppel dat kind X uit land Y adopteert, is kind X eveneens het product van een man en een vrouw. Ik zie niet in waarom je over de verwekking begint wanneer het gaat over adoptie - waarbij toch verondersteld wordt dat de adopterende partij niet de verwekkende partij is?
![]() |
![]() |
![]() |
#1159 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 6 juli 2011 om 00:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die gunnen vaak hun kind ook geen vader + moeder.
![]() |
![]() |