![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1161 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
tja...eigenlijk kon ik het homo-fiele standpunt niet beter samenvatten...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 6 juli 2011 om 00:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1163 | |
|
![]() Citaat:
(kinderen dus die geen vader en moeder meer hebben... ![]()
![]() |
![]() |
#1164 |
|
![]() heeft u ook een punt misschien?
![]() |
#1165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nu? Kindjes in gesticht laten zitten?
![]() |
![]() |
![]() |
#1166 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Inderdaad, Als iemand zich als homo wil gedragen mag hij dat van mij dat is zijn goed recht. Maar dan moet men er ook de gevolgen van dragen, dat er bepaalde zaken voor hen uitgesloten zijn bv adoptiekinderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1167 | |
|
![]() Citaat:
De "noodzaak" reden ter overstijging van de "gewenste" reden. Neem nu, zuiver hypothetisch, dat dat zo is: waarom dan niet ook de criminelen, armen, minder validen, eenzamen, enz een kind toestoppen? want die geven het kind toch ook warmte en geborgenheid?...of gaat u die kindjes dan weer wél in een gesticht laten zitten? En welk kind gaat u dan een papa afpakken? Welk kind gaat u een mama afpakken? Gaat u het zijn die dat aan dat kind gaat uitleggen? Gaat u het recht op paps én mams verloten? Wie mag eerst? Homo's of lesbo's? Stel nu dat na die nood-ingreep het gesticht nog steeds vol zit? Aan wie gaat u dan een kind geven? Welke criteria gaat u dan opofferen?
![]() |
![]() |
#1168 | |
|
![]() Citaat:
In uw logica: U ''pakt'' het kind twee ouders ''af'' alleen omdat u niet tegen homo's kunt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1169 |
Minister
|
![]() Idd bizar.
![]() |
#1170 |
Minister
|
![]()
![]() |
#1171 |
|
![]() Ja, ge hebt het gequote.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 6 juli 2011 om 06:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1172 |
|
![]()
![]() |
#1173 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1174 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zowel op opvoedkundig, sociaal, economisch als cultureel vlak. Citaat:
Wat "eenzamen" betreft: de idiotie is dat alleenstaanden kunnen adopteren! Citaat:
Citaat:
Mensen die op normale manier kinderen krijgen, kunnen dit doen binnen de halve minuut. Of ze nu minderjarig zijn, crimineel (om jouw voorbeeld te geven), gehandicapt, marginaal, ... Het kan zomaar! Gewoon lul in kut (is zelfs niet nodig), beetje stoten en hop - negen maand later is er vers kannonnenvlees in de wereld. Peu importe als de ouders al na twee weken uiteen waren gegaan en de moeder achterblijft met ofwel niemand ofwel een resem andere "contacten". Dit kan allemaal (en gebeurt ook jolijk). De adoptieprocedure brengt personen op zeer strikt gecontroleerde wijze in contact met kinderen die uit het gezinsleven getrokken zijn om hen een kans op een gezin te gunnen. De screening duurt jarenlang en stelt de stabiliteit van de adoptieouder(s), de kansen die ze het adoptiekind kunnen geven &c. vast. Dankzij deze screening kan een zo breed mogelijk aanbod van normale, kansbiedende ouders geleverd worden. Vermits alleenstaanden kunnen adopteren, alsook heteroseksuelen: zie ik niet in waarom een stabiel, kansbiedend homoseksueel koppel zou moeten uitgesloten worden van die procedure.
Laatst gewijzigd door lombas : 6 juli 2011 om 08:04. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De realiteit is niettemin dat homoseksuele koppels nu niet alleen kunnen huwen, maar ook adopteren. Die gedachte vervult u allicht met afschuw, maar u zal er toch mee moeten leren leven. Net zoals al die andere homofoben hier.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1176 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1177 | |
|
![]() Citaat:
Wanneer: "een pedofiel moet toch een kind kunnen krijgen want in centraal Afrika worden ze als kindsoldaat verplicht hun eigen broer en zus te vermoorden en op te eten..."? ![]() ik herhaal: welk af te schaffen criterium is het volgende in de rij of moeten we daarvoor wachten op de desiderata van een andere drukkingsgroep?
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 6 juli 2011 om 10:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1178 | |
|
![]() Citaat:
Ik maak enkel uitzondering voor het noodzaak- en uitzonderingsrecht.
![]() |
![]() |
#1179 | ||
|
![]() [quote]
Citaat:
Volgens u zijn de homo's dus een uitzonderlijke kategorie van mensen. Een vader van een koppel kinderen (ik ken er een paar) die plots met een homovriend verdween was homo maar gedroeg zich als een hetero. Omgekeerd is onmogelijk? Of vormen homo's hier een uitzondering... Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |