![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1221 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als jij dan een voorwoord schrijft en later komt dan uit dat je flik/staatsveiligheid/de jongens van Leuven/flikkendienst naar keuze bent, dat is geen referentie, begrijp je?
![]() |
![]() |
![]() |
#1222 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1223 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zal wel, maar ik had het niet over iedereen, maar over u.
![]() |
![]() |
![]() |
#1224 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1225 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Alienation : 6 juli 2011 om 13:49. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1226 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Da's zeker dadde dat die mijn vrouwke met één hand oplicht... ![]() pittig detail: het bent u die een punt maakt van leeftijd: welnu: mijn vrouw is jonger dan de uwe...ik herhaal: ik maal daar niet om, u wel... ![]()
![]() |
![]() |
#1227 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat je dat hele proces meemaakt. Ik denk er zo het mijne over, persé willen adopteren. Dat is zo "materialistisch". We zijn over een levend wezen bezig eh, een kind. Waarom willen ze niet dat het van zichzelf afkomstig is, liever nen duts van in een ander land. Steun dat kind in zijn welvaart daar dan... Ik als adoptiekind zou me toch grote vragen stellen, wat als ik bij mijn echte ouders gebleven was... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1228 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Volgens mij liegt u, maar dat zullen we waarschijnlijk nooit weten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1229 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
- Als ze de kinderen afstonden zal daar wel een goede reden voor geweest zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1230 | |
|
![]() [quote]
Citaat:
Enerzijds huilt u mee met het gekrijs van een lobby die er een roeping van heeft maakt om "gediscrimineerd" door het leven te gaan en van "zich gediscrimineerd voelen" een hobby maakt en anderzijds noemt u vrouwen boven de vijftig "overjaars". U zal misschien de tegenstelling niet begrijpen...ik wel... Welnu: mijn zus is meer dan vijftig en een van de mooiste meisjes die ik ken, mijn moeder is er tachtig en een beeld van een vrouw. Niks overjaars aan. Waar de medeforummer wel een punt heeft is het feit dat de merc E cabrio geen sportieve wagen is jongeren maar eerder voor vrouwen boven de vijftig...niks beledigend aan...maar toch denk ik dat ik er eentje ga kopen... ![]()
![]() |
![]() |
#1231 | |
Banneling
|
![]() [quote=Fieseler;5543118]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1232 |
|
![]() "my point exactly"
![]() |
#1233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ter leering ende vermaeck een stukje taalkunde van de Nederlandse Taalunie. U vergeeft me wel de vrijpostigheid ietwat meer waarde te hechten aan hun deskundigheid dan aan die van de Fieseltjes van deze wereld... "Als en wanneer kunnen een (eenmalig of herhaald) moment in de tijd aanduiden. De betekenis is dan 'op het moment dat' of 'iedere keer dat'. Als en wanneer kunnen ook een voorwaarde uitdrukken, met de betekenis 'indien'. Het verschil tussen tijdsmoment en voorwaarde bestaat voor deze voegwoorden alleen in theorie. In de taalpraktijk kunnen als en wanneer in de genoemde betekenissen meestal door elkaar gebruikt worden. Er is wel een stijlverschil: wanneer is wat stroever en meer schrijftalig." http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/892
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1234 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1235 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1236 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kop hem er dan in. Waar wacht je op?
![]() |
![]() |
![]() |
#1238 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1239 |
|
![]() rofl
![]() |
#1240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan zal het wel gene vette geweest zijn om mee te beginnen.
Het ging toch weer niet over een domme spelfout ofzo?
![]() |
![]() |