![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1241 |
Banneling
|
![]() Nee, over het feit dat jij iemand aanmaande om te werken.
Laatst gewijzigd door Another Jack : 6 juli 2011 om 16:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1242 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat spreekt niet in mijn voordeel, dat besef ik.
![]() |
![]() |
![]() |
#1243 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1244 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
- de arme kindjes van de derde wereld - de gestichten - de kinderprostitutie nu: - want de homo's zijn gehaast man man man... ![]()
![]() |
![]() |
#1245 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#1246 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1247 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1020
![]() |
![]() |
#1248 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En als er dan Westerlingen kost wat kost hun goesting tot hun kinderwens willen vervullen, komt ge met kinderhandel te zitten. Zo simpel is't. En het is niet omdat er een woord "adoptie" op kleeft, dat de achtergrond ervan minder luguber is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1249 | |
Minister
|
![]() Citaat:
en neen ik haat kinderen niet. Ik wil dat kinderen de kans krijgen om binnenin hun eigen land te ontwikkelen. En ipv dat kind helemaal naar hier te trekken, zet geld op dat kind zijn rekening. Ge kunt zoveel kinderen uit Afrika adopteren en ze gaan opzoeken, brieven uitwisselen. En door dat geld dat op hun rekening komt, kunnen ze eten, krijgen ze onderwijs, medische zorgen. En met dat verstand dat dat kind dan opbouwt, kan die bouwen aan een betere toekomst in Afrika. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1250 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Maar zou ge evenveel van een adoptiekind kunnen houden dan van uw eigen kind? Moest er nu een adoptiekind bijkomen, mijn kind zou sowieso de voorrang krijgen. Dat is wat ik wil zeggen. Dat mensen die kinderen kunnen krijgen toch voor adoptie kiezen, is toch te bizar voor woorden? Citaat:
Citaat:
Al bij al, ik denk dat draagmoederschap toch nog altijd gemakkelijker moet zijn dan een kind in buitenland af te halen. Zoneen, dan is het erg gesteld met die "business" in buitenland en hoort deze geen financiële steun langs enige kant te ontvangen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1251 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1252 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Te nemen of te laten ![]() Ik heb geen moeite met "niet blanken". Ik heb er moeite mee dat mensen liever adopteren terwijl ze vruchtbaar zijn. En nog meer, dat dat adoptiekind zijn ouders niet te kiezen heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1253 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#1254 |
Minister
|
![]() En moest zo'n adoptiekind nu wel zelf kiezen? Ik neem aan dat er wel al enkele zullen tussenzitten met iet of wat verstand?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1255 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik niet. Ik vind dat zelfs aanbevelenswaardig. Deze planeet is sowieso al overbevolkt. Hoe minder kinderen er bij komen, hoe beter.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
... ik kan best begrijpen dat homoseksuelen in hun emancipatiestrijd jammerlijk moeten vaststellen dat heel wat landen inderdaad geen kinderen naar België willen adopteren sinds het homohuwelijk en homoadoptie is toegestaan in ons land,... ... waardoor de wachtlijsten bijna onmenselijk lang geworden zijn zowel voor homo, als voor hetero-koppels,.... Wat mij stoort is dat men men durft zeggen dat men dit deed "in het belang van het kind". Dat is heel hypocriet. Homo's hebben gepleit voor adoptierecht uit eigenbelang en helemaal niet in het belang van de kinderen. Zogezegd omdat kinderen dan een betere toekomst zouden hebben terwijl miljoenen van deze kinderen nooit meer in aanmerking komen voor adoptie naar België. Ook niet bij hetrokoppels Ik vind dat hypocrisie te top in zijn zuiverste vorm. Laat staan dat deze hypocriete beweringen zouden tellen als argumentatie. http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1062 Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 7 juli 2011 om 15:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1257 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1258 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb alleen maar sterke punten.
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1259 |
Burgemeester
|
![]() Idd het is vooral bij de vierde wereld dat men gezinnen ziet met vijf �* zes kinderen waarbij de oudsten de jongsten 'opvoeden' omdat papa a) te zat, b) te lui, c) te stoned is en omdat mama a) de hoer uithangt, b) te zat, c) te stoned is. en die kinderen zijn dan wel 'normaal' opgevoed want ze hebben toch een vader en een moeder die voor hen zorgt? Ondertussen zijn er homokoppels die een goede baan hebben en een stabiele relatie en die mogen geen kinderen adopteren want 'het zijn homo's' en da's vies, akkefoei,....
![]() |
#1260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind het hypocriet of beter gezegd discriminatie in zijn zuiverste vorm om wanneer homo's willen adopteren te beweren dat dit niet in het belang van kinderen is, maar egoisme enz.. terwijl u dezelfde normen NIET hanteert wanneer u het over hetero's heeft. Denkt u nu echt dat uw vooroordelen dan nog kunnen tellen als argumentatie? ![]() |
|
![]() |
![]() |