![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1261 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Op een bepaald moment zou je dan ook moeten afvragen of het nog zin heeft energie te steken in een discussie als ze toch al op voorhand gedoemd is te falen als een of beide partijen weigeren te luisteren of open te staan voor elkaar.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1262 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat is niet meer of minder dan mijn eigen overtuiging...maar meestal wordt ik dan door llinks (linkiewinkies, homo's, enz) en rechts (kerk en staat) voor misantroop uitgescholden... ![]() Toch blijf ik erbij dat wij dringend meer dan repressieve maatregelen moeten treffen om de mensheid te laten overleven. En mijn moto is: verbeter de wereld, begin bij uzelf
![]() |
![]() |
#1263 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1264 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik niet.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1265 |
|
![]() Behalve het feit dat dat uw zaken niet zijn...heeft dat, in funktie van de stelling van Raffie, enige toegevoegde waarde misschien?
![]() |
#1266 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Homo's en kinderen gaan niet samen,dat kan nooit,enkel normale koppels kunnen kinderen hebben !!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1267 |
Minister-President
|
![]() Dus niemand mag nog kinderen krijgen? Als je de normen volgt heeft iedereen immers wel een afwijking op de norm.
Laatst gewijzigd door alfa16vjtd : 8 juli 2011 om 11:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1268 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1269 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Verbeter jezelf en geef iedereen gelijke kansen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1270 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1271 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1272 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1273 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bijlange niet! Wie heeft je die onzin nu weer ingefluisterd?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1274 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1275 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zou dus consequent zijn moest u kinderloos zijn. Aan uw gepickeerde reactie te zien, zou ik vermoeden dat u er wel hebt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1276 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1277 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee, de norm is niet "man en vrouw".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1278 | |||
|
![]() [quote]Ik beschouw dat niet als belediging...noch als compliment...
Ik weet ook niet waar u het haalt om iemand in een vakje te duwen naargelang zijn beroep...ik weet ook niet welke waarde u aan dat beroepslabel hecht... een man is een man...iedereen is verschillend...iedereen gelijkwaardig...niemand gelijk... Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Wat ik wel merk is het feit dat de pro-holebi standpunten steeds en steeds opnieuw worden verdronken in histerisch "vuile-vis gekrijs" van homohaat, homofoob, walgelijk, discriminatie enz enz... Het gevolg is dat de neutrale niet-holebi visie op één hoopje worden gegooid met die van echte homohaters... That's no-good medicin bwana...
![]() |
![]() |
#1279 |
Banneling
|
![]() Hoe zit het nu met "Verbeter de wereld, begin met uzelf"?
Is dat weer een typisch geval van "Doe wat ik zeg, maar doe niet wat ik doe" of geldt dat alleen voor de rest van de wereld, meneer Fieseler? Laatst gewijzigd door Another Jack : 8 juli 2011 om 15:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1280 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind het hypocriet dat homofielen zeggen dat zij voor homoadoptie zijn " in het belang van het kind", goed wetende dat door de homoadoptie zo miljoenen kinderen nooit meer in aanmerking kunnen komen voor een adoptie. Dat is niet in het belang van het kind. Dat is in het belang van zichzelf. Dat is het eigenbelang vooropstellen. Voor het homohuwelijk en homoadoptie stelde dat probleem zich niet. Nu moeten alle adoptiefouders zowel heteros als voor homo's onmenselijk lang wachten. Uw laatste zin, dat ik dezelfde normen niet zou hanteren, wanneer ik het over hetero's heb, slaat nergens op. Dat is niet alleen niet waar, het is zelfs niet van toepassing.. http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1256 Paulus. |
|
![]() |
![]() |