![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1381 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens sommigen hier is je schaamhaar afscheren al een doodzonde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1382 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Argumentvormen uit deze link zijn uit den boze. de historische figuur Jezus Christus Laatst gewijzigd door Effect : 12 juli 2011 om 21:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1383 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ach, ik heb nog gediscussieerd met HarrieChristus, ben wat gewoon
![]() Ik zie wel veel parallellen moet ik zeggen.
![]() |
#1384 |
Minister-President
|
![]() Met Henri1 discussiëren is nochtans even futiel. Ik vond zijn berichtje nogal pot/kettle maar wou er niet op ingaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1385 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=alice;5555710]
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1386 |
|
![]() [quote]Ach zo...na het "wij hebben met studies en conventies bewezen dat een vader een moeder is en vice versa" en "iedereen die hier niet mee akkoord is is nen....(te lange lijst van scheldwoorden)..." en "homoadoptie is de oplosiing voor kinderprostitutie en de ellende in de derde wereld..." en de "ja het is uit egoisme, maar is daar iets mis me misschien?...." en de "...het is de vader die de moeder "speelt""...nu de "al wat ge zegt zijt ge zelf"....
![]() Ja...ik ben echt helemaal overtuigd...de homolobby heeft zwaar gescoord in hun gevecht tegen de apologeten van de adoptiekindjes...
![]() |
#1387 | |
Minister-President
|
![]() [quote=Fieseler;5557252]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1388 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1389 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1390 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet jij juist zeggen...
Je discuteert met iemand, waar van je zijn mening niet eens schijnt te weten..... ![]() Van vooroordelen gesproken kan deze wel tellen vrees ik. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 13 juli 2011 om 02:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1391 | |
|
![]() Citaat:
Ik zie dat ge een standpunt inneemt, en wanneer ge daarop aangesproken wordt zegt ge dat ge dat nooit gezegd hebt. Als ge dan zegt blij het eens te zijn gaat ge een paar posts daar op terugkomen. wash rinse repeat. Nu... Gezien ge het eens zijt met de stelling van Effect, en er geen verschil is in opvoeding is er dus geen reden meer om kinderen bij voorkeur toe te wijzen aan hetero-koppels ten nadele van homokoppels.
![]() |
![]() |
#1392 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De waarheid is dat u zodanig verblind bent door uw vooroordeel over mijn persoon, dat u niet eens mijn standpunt kent blijkbaar. Dat is voor mij de enige manier om uw naast-de-kwestie-reageren te kunnen verklaren.... Citaat:
Blijkbaar heeft u, verblind door uw vooroordeel, niet eens weet van mijn redens om tegen te zijn. Mooi is dat. (!) Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1393 | |
|
![]() Citaat:
Ik kan u alleen maar beoordelen omwille van uw standpunten. Als het geen kwaad kan, kan het alleen maar goed doen en blijft mijn stelling dat er dus geen reden is om kinderen bij voorkeur toe te wijzen aan hetero-koppels ten nadele van homokoppels
![]() |
![]() |
#1394 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1395 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is er eigenlijk ooit een discussie geweest?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1396 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1397 |
|
![]()
![]() |
#1398 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er wordt hier al 70 pagina's op los geluld door de tegenstanders van adoptie door holebi's, waarbij we alle mogelijke vooroordelen, drogredeneringen en nepargumenten de revue zagen passeren. In hoeverre sommige van die tegenstanders hier uit onwetendheid, dan wel vanuit een diepgewortelde homofobie reageerden, laat ik even in het midden. Hoedanook is duidelijk gebleken dat ze geen poot hebben om op te staan. Maar ook dat wisten we al bij aanvang van dit topic. Een "discussie" kan je zoiets bezwaarlijk noemen...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 13 juli 2011 om 09:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1399 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1400 | |
Vreemdeling