![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1401 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1402 |
Partijlid
|
![]() Nog een geluk dat ik altijd de eerste en de laatste post van een topic bekijk! Dank je Raf
![]()
'Het ergste dat arme mensen kan overkomen, is dat er geen rijke mensen meer zijn. Als je de motor van de welvaart aanvalt met allerlei belastingen, gaat dat eerst ten koste van die mensen.' Siegfried Bracke |
![]() |
![]() |
![]() |
#1403 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
even uit de losse pols de argumenten van het pro kamp: - adoptiekind hoeven niet én pa én ma want we hebben conventies en verdragen die zeggen dat het mag - het recht op én een vader én een moeder is geen recht. - het is niet tegen de rechten van het adoptiekind want studies bewijzen dat het anders ook kan - bij een homokoppel speelt één van de vaders de moeder - kinderen hoeven niet én een vader én een moeder want: ellende in de derde wereld, beter dan gesticht, kinderprostitutie... - kinderen hoeven geen vader én moeder want kinderen neem je uit egoisme...daar is toch niet mis mee? - we gaan toch niet wachten op resultaten van verdere studies wegens: de kinderwens moet nu, heute et nunc vervuld worden 'n importe les conséquences - al wie vindt dat kinderen én een vader én een moeder verdienen zijn: homofoob, bekrompen, achterlijk, walgelijk, discriminerend,vooroordelen - bekrompen geesten - seksitsich, vulgaire praat, Vlaams Blokker, homo, debiel, beledigend, kindermisbruik... - al wat ge zegt zijt ge zelf (let op: ik vind niets uit hé: het staat er echt) U ziet het....ze mogen dan geen argumenten hebben: aan creativiteit ontbreekt het hun geenzszins om toch van het subject, voor hun goestingske, het adoptiekind van de rekening te maken.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 13 juli 2011 om 12:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1404 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Rome de basis van onze beschaving gesticht door een tweeling geadopteerd door een wolvin !
![]() |
#1405 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1406 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1407 |
|
![]() Je mag mij van vanalles beschuldigen maar niet van "opvoeder" of "sociaal accident" hé vriendschap...want dat doet echt pijn...
![]()
![]() |
#1408 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dan zou ik me op jouw bodemloos niveau begeven.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1409 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1410 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1411 | |
|
![]() Citaat:
![]() Gaan we nu ook effekes de mannen die met paarden trouwen enerzijds van bestialiteiten beschuldigen en anderzijds ze nog eens discrimineren ook...goe bezig...
![]() |
![]() |
#1412 | |
|
![]() Citaat:
homohaat - homofobie - vulgaire praat - Vlaams Blokker- homo - debiel - beledigend -achterlijk - walgelijk - kindermisbruik...was al als antwoord gegeven...blijven aandringen filo......
![]() |
![]() |
#1413 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1414 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Homo's zijn betere ouders dan hetero's. En wat de kinderen daarvan denken doet niet terzake."
![]() |
![]() |
![]() |
#1415 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1416 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, koopwaar.
De tyrannie van de gewone vader en moeder moet stoppen.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 13 juli 2011 om 13:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1417 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Je stelt stropoppen op, geen argumenten.
![]() |
![]() |
#1418 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
"Ik ben blind voor ieder argument"
![]() |
![]() |
#1419 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Nogmaals, leer topics lezen voordat je onzin gaat spuien.
![]() |
![]() |
#1420 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |